8,2

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Strandhotel Camperduin*** bij :

75 reviews over Hotel Strandhotel Camperduin in het Nederlands

Heel fijne fietsdagen!

Fam Loos, 16-8-2017

+ de ligging,het supervriendelijke personeel

- de kamer is gedateerd en heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Ontbijt was gewoon goed maar prijs/kwaliteit klopt niet. Te duur!

Gereisd met partner in augustus 2017

prima weekend!

Sonja, 15-8-2017

leuk hotel ondanks dat het wat ouder is. vriendelijke bediening, schitterende omgeving, goed verzorgd ontbijt
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige plek en geweldige kamer/appartement

Gerda Keizers, 7-8-2017

Neem de fietsen mee, want je kunt vanuit daar zulke mooie tochten maken door het duingebied!!!

Of de wandelschoenen, want wandelend is het ook goed te doen!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

zeer goed

henk moerman, 25-6-2017

gastvrij en een gunstige prijs-kwaliteit verhouding, De ligging is uniek
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig gastvrij

Piet S, 22-6-2017

Uitstekend ontbijt aan tafel bediend
Gereisd met partner in juni 2017

Gedateerd hotel/ kamer

Patricia, 6-6-2017

Hier zojuist ons Pinksterweekend doorgebracht. Geboekt nav de mooie foto's bij touroperator. Locatie en het weer een 10 maar accommodatie, prijs-kwaliteit en gastvrijheid onvoldoende.

Onze kamer had zeker niet de looks van de foto's bij touroperator maar was zeer gedateerd. Oude versleten meubels, kapot raam, geen regendouche zoals anderen in recensies aangaven en na het douchen een compleet natte, eveneens gedateerde, badkamer. Het bed was goed en schoon.

Tijdens uitchecken werd na betaling gevraagd hoe onze ervaring was. We hebben het bovenstaande gemeld maar hier werd niet of nauwelijks op gereageerd. Geen respons. Enige reactie was: we hebben 26 kamers en ze zijn allemaal anders. Kamer 3 komt igg niet overeen met de foto's!!

Gereisd met partner in januari 2017
Joost Botman,

"Beste Patricia,

Ik ben blij dat we elkaar hierover hebben kunnen spreken. Ik hecht er als directeur al ruim dertig jaar grote waarde aan dat iedere gast optimaal kan genieten van mijn strandhotel. Blijkbaar is dat in jouw geval niet gelukt. Dat is zeer ongebruikelijk en ik ben blij dat de aangeboden tegemoetkoming goed is ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jos Jansen"

Heerlijk tot rust komen!!

Mirjam, 7-5-2017

Wat hebben we het heerlijk gehad! We hadden een suite met een 2 pers.bed en een slaapbank. Er zat een klein keukentje in met een magnetron en mogelijkheid voor het zetten van Senseo en thee. Kleine eetkamertafel. Badkamer had een bad met whirlpool en een aparte douche. Heerlijk! Met z'n drieën (Moeder met 2 puber-zonen 17 & 14) hadden we echt zat ruimte. Kamer kan een kleine opknapbeurt gebruiken, maar dat heeft ons niet gestoord! Rustige omgeving en dichtbij het strand.... De sfeer is ook heel gemoedelijk...vonden we alle 3 heel prettig. We komen zeker een keer terug!
Gereisd familie in april 2017

Prima hotel op vlakbij het strand

Marjolein, 6-5-2017

Wij hadden aanvankelijk de goedkoopste kamer geboekt maar konden gelukkig met bijbetaling een wat ruimere krijgen met een terrasje op de begane grond. Inrichting is heel basic maar de bedden zijn heerlijk, mooie nieuwe badkamer met stortdouche en ook het ontbijt en de bediening waren prima. Omgeving, vlakbij strand en duinen is super.
Gereisd familie in mei 2017

Lekker rustig hotel op een fraaie locatie

Kris, 3-5-2017

Locatie van het hotel is geweldig. Fraai uitzicht over de duinen en op loopafstand van de zee. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en was prima voor elkaar. Diverse soorten brood, crackers, beschuit, yoghurt met vers fruit en een eitje naar keuze gekookt, gebakken of roerei met of zonder spek.

Personeel is erg vriendelijk. Het hotel heeft geen restaurant, maar vlakbij de zee is een restaurant wat wel bij het hotel hoort. Hier hebben we heerlijk gegeten.

Hotelkamer was eenvoudig maar netjes en schoon. Een douchecabine zou wel een goede verbetering zijn, de badkamer veranderd na het douchen in een flink waterballet.

Gereisd met partner in april 2017

Erg prettig

Overman, 28-4-2017

We gingen met 3-en hier 3 nachten verblijven. Lekker dicht bij de kust van Schoorl en de mooie duinen. De ligging van dit hotel is erg prettig tegen de duinen aan. Ons uitzicht was over duinen. Onze 3 persoons kamer was lekker groot en lag op de eerste verdieping. Je hebt dan geen buiten zitje, maar wel een beter uitzicht. En de dubbele schuifdeuren kunnen mooi wijd open (er staan hoge glasplaten voor die tot je navel komen). Ons dubbele bed was mooi groot, maar wel (te) zacht voor mijn rug. Het derde bed voor onze zoon was een zit-slaap-bank die je neer moet klappen; ook goed. Wij hadden een erg mooie badcel met fijne stort douche. Zeer puik. De mensen van het hotel zijn erg vriendelijk en doen hun best het je naar de zin te maken. Pluim. De omgeving is natuurlijk geweldig: wandelaars en fietsers kunnen hier goed terecht. Toen we weggingen op Koningsdag lagen de oranje koeken klaar bij de receptie.
Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Camperduin in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Camperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Camperduin scoort een 8.15 uit 10 op basis van 78 reviews.