Vakantiepark Résidence Koningshof *****

Voor herhaling vatbaar

Gerard, 1-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Nette huisjes, in een mooie omgeving,voor 5 personen perfect. Huisjes staan wel dicht op elkaar dat is wat wurmen met de auto. Net voor de slagboom is ook parkeer gelegenheid genoeg. Personeel is erg behulpzaam. Bij de receptie zijn fietsen te huur en er zijn ook 2 speeltuintjes.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Huisjes zijn leuk in gericht

Bouman, 19-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Het is een net park

Bij veel leuke plaatsjes

Huisjes zijn matig ,niet goed schoon

Stofzuiger doet het nauwelijks

Afwasmachine maakt niet schoon

Huisjes zijn alleen schoon gemaakt waar ze bij kunnen ,we zijn zelf eerst een uur aan het schoon maken geweeest.

Schuur ligt vol met bouw spullen

Oven was erg vies

Wij vonden het een hoop geld voor 2 weken dan mag je ook wel wat meer kwaliteit verwachten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke huisjes

Henray, 17-7-2017
  • Onderkomen9

Super schattige huisjes compleet ingericht: we hadden een mooie jacuzzi . Op het park zelf geen eetgelegenheden in de dorpen Schoorl en bergen wel. Snapte alleen niet waarom de broodjesbezorg dienst om 8 uur s ochtends op de bel moest drukken. Ook de hele waslijst aan verboden en geboden vonden we niet gastvrij overkomen : dat kan gezelliger opgesteld worden. En leg gewoon een bril voor de zonnedouche neer: zo'n brilletje kost misschien 1,50

Mooipark in het groen

Hanneke van der Pol, 17-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi en rustig vakantiepark. Mooie huisjes met veel privacy. Prachtige omgeving voor zowel jong als oud. Wi-fi ontvangst kan wel wat beter.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel mooi park met mooie bungalows

Peter, 10-7-2017
  • Onderkomen10

Uitstraling van het park is mooi en verzorgd personeel heel vriendelijk.De standaard aangeboden WiFi kan misschien iets stabieler......minor detail

Fantastische week gehad!

El, 29-6-2017
  • Onderkomen9

Op het park is niet veel te doen voor kinderen en er is ook geen eetgelegenheid, maar dat wordt goed gemaakt door de omgeving. Veel bezienswaardigheden en natuurlijk het strand dichtbij. Het park ligt tussen de leuke plaatsen Schoorl en Bergen. Veel rust op het park. Wij zaten in het huisje 'De Rustende Jager', wat een erg leuk en net huisje is. Kortom een erg leuke vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke goed ingerichte bungalow

Marja Smit, 13-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Bungalow was van alle gemakken voorzien en heeft bovendien ook een heerlijke tuin. Gelegen op een rustig park in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2017

Joris de Jong, 7-6-2017
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving, heerlijke huisjes en mooie groenvoorziening.

We hebben een heerlijk weekend gehad, veel gewandeld en lekker in de tuin gebarbecued. We vonden de route naar het park wel wat onduidelijk maar hebben het uiteindelijk toch gevonden! Schoonmaak was prima in orde.

Gereisd met partner in april 2017

Koningshof residentie schoorl

Tiny, 19-5-2017
  • Onderkomen10

T was super goed schoon huisje netjes ingericht alles comfortabel zou er zo weer naa r toe gaan we hebben heerlijk genoten huisje was zeer toegankelijk enigste opmerking graag ander mokken neer zetten
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Monica, 13-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij zijn fanatieke sportliefhebbers en houden erg van de natuur dit park is dan zeker aan te raden, kleine knusse woningen maar het ziet er wel op en top uit ook was het zeer goed schoongemaakt, niet eerder meegemaakt op een vakantie park.
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Résidence Koningshof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Koningshof in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Koningshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Koningshof scoort een 8.16 uit 10 op basis van 92 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: