8,2

WebsiteLink naar website

• Onderkomen8,5
  • Activiteiten6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Park Scorleduyn**** bij :

90 reviews over Vakantiepark Park Scorleduyn in het Nederlands

Matig

W. de Kloe, 20-7-2017
  • Onderkomen3

Neem ook de negatieve recensies ter harte. (kleine kavels, gewone inrichting).

Wij hadden huisje 32 waarvan het terras een fijne zon-ligging heeft.

De aangeboden boodschappenfietsen waren er niet. Reden onbekend.

De 2e slaapkamer op de verdieping rook naar wiet/sigaretten, wat ik direct ben gaan melden. Wij hebben het huisje beneden laten luchten, waardoor het na een paar uur beneden niet meer stonk.

Wij waren met 2 personen, en hebben ons toen aangepast door de stink-slaapkamer niet te gebruiken.

Bij het weggaan heb ik nogmaals gemeld dat ik de behandeling van de klacht niet correct vond. Ik suggereerde om minimaal de door mij reeds betaalde 20,- omboekingskosten terug te geven. Per saldo heb ik echter de gewone prijs betaald voor een 2-kamer woning! Wat mij betreft echt onvoldoende.

Ligging park is prima!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig

Desiree Bekker, 29-6-2017

Wat een prachtig park,

Hier kom Je helemaal tot rust.

De huisjes zijn prachtig ingericht.

Maar 5 min lopen van Schoorl met leuke terrasjes

De omgeving is geweldig met vele wandel en fietspaden.

Wij komen zeker een keer terug.

Jammer dat ze alleen vier persoonshuisjes hebben.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustig park

Joop Kreeft, 19-6-2017
  • Onderkomen7

Minder goed:

Weinig kastruimte evenals in de douche/toiletruimte.

Nauwelijks privacy rondom de bungalow

Bijna geen ruimte om de bungalow

Goedkoop bestek

Positief:

Rest van de inrichting

Rustige ligging

Gereisd met partner in juni 2017

Hele mooie plek huisjes super

A van Deth, 9-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Hele mooie omgeving., prachtig om te fietsen
Gereisd met partner in oktober 2016

Luxe aan de buitenkant, niet van binnen

fam van os, 7-5-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

De huisjes zien er aan de buitenkant mooi uit en er wordt geadverteerd met mooie luxe inrichtingen. Helaas had ons huisje een standaard inrichting die je in alle welbekende parken vindt. Niet onze smaak en zeker niet luxe.

De sauna is super klein maar opzich prima. Wat vervelender was was dat de inloopdouche slecht doorliep waardoor de halve badkamer overstroomde als je ging douchen.

Verder slechte bedden en de trap omhoog kraakte als een gek. Niet echt ontspannen.

De ligging is wel perfect. Op loop afstand van Schoorl en tegenover een speelbos.

Gereisd familie in mei 2017

Voldaan aan verwachting

Rietje en co, 19-3-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Bij aankomst een vriendelijke receptioniste en hartelijke ontvangst. Mooi parkje, leuk huisje en rustige ligging. Wij zaten in huisje 11. Prima huisje maar heeft wel een opknapbeurtje nodig. Bij het zien van de sauna hebben wij hartelijk gelachen. Dachten wij met elkaar lekker te genieten in de sauna bleek het om een eenpersoons te gaan. Evengoed was het wel lekker!

Wil je lekker eten? "Lekker Puh" in Groet is een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Ideale ligging!

Hoekstra, 6-2-2017
  • Onderkomen8

Vanuit het park loop je zo de duinen in; de ligging van het park is ideaal!

Zowel bij aankomst als vertrek werden we vriendelijk te woord gestaan.

Het huisje was super schoon en de bedden liggen heerlijk! De slaapkamer beneden is aan de kleine kant; doucheruimte en toilet in 2 verschillende ruimtes.

De huisjes staan redelijk dicht op elkaar; wij hadden huisje 44, vlak aan de straat, maar wel met uitzicht op de duinenrand. Doordat het een doodlopende straat is (voor auto's) vonden wij de ligging aan de straat niet storend. Tegenover het park is de ingang van het parkeerterrein voor wie gaat wandelen in de duinen. In de zomer zijn de struiken groen en zul je minder van de weg zien.

Het huisje is eenvoudig ingericht, maar wel zeer compleet t/m wasmachine, strijkplank, strijkbout, brandblusser en een branddeken in de keuken. Goedwerkende Wifi en .... je krijgt een sleutel voor een fiets, waar je even mee naar het dorp kunt om een boodschap te doen!

Wij hopen nog een terug te komen op het park.

Gereisd met partner in januari 2017

comfortabel, schoon, ruimtelijk

judie, 7-11-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijke week gehad. Huisje 29,heerlijk ruim, alles aanwezig(fijne bedden, prima badkamer met bad, ruime woonkamer met voldoende zitmogelijkheid, eettafel met heerlijk zittende stoelen, alles super schoon.

En ook die omgeving, prachtig! We hadden onze hond bij ons, voor hem was het huisje ook fijn, er was voldoende ruimte voor zijn bench en zn kussen. In het duingebied mag hij bijna overal los. (Let op: de roet route is mooi maar bevat een stuk waar geen honden mogen komen, ook niet aan de riem)

Voor ons een heerlijke vakantie

Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch!

Els de Haan, 4-11-2016
  • Onderkomen9

Huisje 40, zeer compleet, schoon, behaaglijk.

Paradijs op aarde

MAURICE, 24-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Vandaag aangekomen op prachtige gelegen park,maandag 24 oktober .Super aardige medewerkster receptie ontvangen .Huisje 35 wij gingen met beetje gemengde gevoelens. Op eerdere beoordelingen afgaande van vorige gasten nogal kritisch waren over dit huisje.Nou sorry hoor doorgezakte bank tv te klein inrichting douche te klein niet goed .Slaapkamer te klein kasten niet goed witte muren ......ooohhhhh.Geen privacy inkijk dicht op elkaar .Ga lekker in een hutje op de hei zitten .Nou het is allemaal wat pfffff sorry maar wat voor azijn pisser ben je als je zo klaagt bah .Zet t.v aan kijk journaal vluchtelingen probleem oorlog Syrië dan heb je reden tot klagen .........Werkelijk prachtig huisje niks mis mee schoon leuk modern ingericht. Heerlijke bank stoelen goede keuken.Wasmachine droger vaatmachine prima bedden .Top top top.....
Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Scorleduyn in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Scorleduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Park Scorleduyn scoort een 8.16 uit 10 op basis van 91 reviews.