Vakantiepark Park Scorleduyn ****

96 reviews over Vakantiepark Park Scorleduyn in het Nederlands

Wel ok

Saskia, 7-10-2017
  • Onderkomen5

Buitenkant van de huisjes zijn prachtig - binnenkant miet je mazzel hebben. Wij hadden een huisje met oranje keuken, groene badkamer, rood bankstel etc... helaas meerdere defecten geconstateerd en doorgegeven. Bedden waren super zacht :(

Op het park is niks, het is gelegen tegenover het startpunt van allerlei wandelroutes, fietsen mee is erg handig voor richting het strand.

Overall, wel ok maar je moet mazzel hebben met het huisje qua inrichting.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische accommodatie op hele mooie locatie

Familie van der Kooij, 2-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Rustig gelegen tegenover staatsbosbeheer. Huisje van alle gemakken voorzien.
Gereisd met partner in september 2017

Een prima bungalow,ligging is perfect,top!!

van Huffelen, 29-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Bij de receptie zou men wat vriendelijker kunnen zijn,en als je in deze periode een fiets huurt,op de dinsdag,ben je bijna verplicht om de fiets ook voor de woensdag te huren,dan is nl de receptie gesloten,we hebben een oplossing bedacht,wat niet moeilijk is,maar de dame van de receptie,gaf nog even mee" Als U te vertrouwen bent,doen we het zo", dit komt niet fijn over!!!en de laatste avond(donderdag) een hoop lawaai ivm een feestje in 1 van de bungalows,niet echt prettig ivm de rust.
Gereisd met partner in september 2017

Super, we komen terug!

E.B, 4-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Compleet vrijstaand duinhuis met veel privacy ,wel een beetje afhankelijk welk huis je hebt.Compleet ingericht, centraal gelegen. Er was helaas geen algemene fiets meer aanwezig om even een boodschap te doen.Een broodjesservice aan huis was daarom wel prettig geweest .Wij waren met hond en wilden wandelen, wat uitstekend kon. Ook de tuin bij het huis was dik in orde, incl 2 ligbedden.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima vertoeven

Marcel, 2-9-2017
  • Onderkomen8

Huisje nr 12 is op zich prima, ligging geweldig met heerlijke fietsroutes door de duinen. Bedden zijn goed, Keuken/woonkamer weinig kastruimte.

Personeel staat je vriendelijk te woord.

Weinig ruimte rondom de woning, auto parkeren naast de woning zeer krap.

Plaatsje Schoorl te voet klein stukje lopen.

Echter ook verder een paar minpuntjes: doucheruimte niet volledig afgeschermd waardoor na het douchen de gehele vloer van de badkamer onder water staat.

De houten stoelen op het terras hebben geen kussens en derhalve te hard om er even op te zitten, bovendien zijn ze groen uitgeslagen door het vocht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Topper

J. Nijland, 23-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een prachtig, goed onderhouden, rustiek parkje. Enigste kritiekpuntje is, dat de terrasjes van de huisjes erg dicht op elkaar zitten, waardoor je letterlijk alle conversaties van de buren kunt volgen. Maar ja, oordopjes in en je hoort niets meer. De huisjes op zich, wij hadden huisje 36, zien er keurig uit, goede bedden en voor een vakantiewoning mooi meubilair, zeker geen "uitgewoonde" inrichting en inventaris. Het park ligt prachtig aan de rand van Schoorl, geen enkele geluidsoverlast en het dorp is prima te voet bereikbaar. Je loopt/ fietst vanuit het park zo het prachtige natuurgebied in. Pluspunt vind ik zeker, dat toen wij het huis betraden, het er superschoon uitzag, hier was zeker zorg aan besteed! Dat heb ik bij andere parken wel eens anders gezien. Al met al een prima locatie voor een fijne fiets/ wandelvakantie op een van de mooiste plekken aan de Nederlandse kust.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Matig

W. de Kloe, 20-7-2017
  • Onderkomen3

Neem ook de negatieve recensies ter harte. (kleine kavels, gewone inrichting).

Wij hadden huisje 32 waarvan het terras een fijne zon-ligging heeft.

De aangeboden boodschappenfietsen waren er niet. Reden onbekend.

De 2e slaapkamer op de verdieping rook naar wiet/sigaretten, wat ik direct ben gaan melden. Wij hebben het huisje beneden laten luchten, waardoor het na een paar uur beneden niet meer stonk.

Wij waren met 2 personen, en hebben ons toen aangepast door de stink-slaapkamer niet te gebruiken.

Bij het weggaan heb ik nogmaals gemeld dat ik de behandeling van de klacht niet correct vond. Ik suggereerde om minimaal de door mij reeds betaalde 20,- omboekingskosten terug te geven. Per saldo heb ik echter de gewone prijs betaald voor een 2-kamer woning! Wat mij betreft echt onvoldoende.

Ligging park is prima!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig

Desiree Bekker, 29-6-2017

Wat een prachtig park,

Hier kom Je helemaal tot rust.

De huisjes zijn prachtig ingericht.

Maar 5 min lopen van Schoorl met leuke terrasjes

De omgeving is geweldig met vele wandel en fietspaden.

Wij komen zeker een keer terug.

Jammer dat ze alleen vier persoonshuisjes hebben.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustig park

Joop Kreeft, 19-6-2017
  • Onderkomen7

Minder goed:

Weinig kastruimte evenals in de douche/toiletruimte.

Nauwelijks privacy rondom de bungalow

Bijna geen ruimte om de bungalow

Goedkoop bestek

Positief:

Rest van de inrichting

Rustige ligging

Gereisd met partner in juni 2017

Hele mooie plek huisjes super

A van Deth, 9-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Hele mooie omgeving., prachtig om te fietsen
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Scorleduyn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Scorleduyn in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Scorleduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Park Scorleduyn scoort een 8.14 uit 10 op basis van 97 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: