Appartement My Precious ****

Appartement My Precious
My Precious
9,8

32 reviews over Appartement My Precious in het Nederlands

Een en al lof en vriendelijkheid ten top

A en G, 8-9-2017

Wil je een prettig en goed verzorgd appartement vinden dan zoek niet verder,

Hier word je vriendelijk en met respect ontvangen en behandeld.

Iedere morgen was het ontbijt een feestje.

Het appartement is goed verzorgd en stijlvol ingericht

De bijbehorende tuin is een plaatje en rustgevend.

Simon en Marita nogmaals bedankt ,jullie verdienen alle lof.

Wat ik niet goed vond ? Heb nog niets kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch appartement en een warm welkom gevoel

Henny & Erwin, 20-8-2017

Het appartement straalt heel veel rust en warmte uit.

's Morgens uitgerust wakker worden op een voortreffelijk bed.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt met veel variatie.

Mooie tuin met grote veranda en diverse zitgelegenheden.

De gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Maar vooral de warmte die Maritha en Simon uitstralen geven je een enorm welkomstgevoel

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig

Peter en Petra, 13-8-2017

Een prachtig appartement met veel privacy en van alle gemakken voorzien in een mooie omgeving. Maritha en Simon zijn erg gastvrije mensen die er alles aan willen doen om het je naar de zin te maken. Een extra bed erbij, of twee, of drie .... het was allemaal geen probleem. We hebben genoten van Schoorl en omgeving en van My Precious.

Petra en Peter

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch appartement, meer dan de moeite waard!

Annelie, 22-7-2017

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel, privacy, schoon, heerlijke bedden en alles bij de hand, schitterende omgeving voor fietsen en wandelen. Dichtbij de duinen en zee. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch verblijf in prachtige omgeving !!

Theo en Patricia, 15-7-2017

Het comfortabele en sfeervolle appartement met oog voor details, het fijne ontbijt, en de gastvrijheid van Maritha en Simon maken dat je je volledig ontzorgd voelt in een prachtige bosrijke omgeving dichtbij strand en zee. Niets is hier aan het toeval overgelaten. In deze ongedwongen sfeer is het heel goed vakantie houden en een aanrader voor iedereen die deze omgeving wil bezoeken. We komen dan ook zeker terug. Chapeau!!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch!

Marian, 1-6-2017

Voor mij was dit het tweede verblijf in dit mooie appartement. Net als bij de eerste keer voelde ik me meteen thuis. De inrichting van het appartement, de rust, de ligging, de vrijheid en Maritha en Simon hebben er allemaal aan bijgedragen dat ik me hier weer fantastisch heb gevoeld en vol inspiratie heb kunnen schrijven en heb genoten van alles! Tot het volgende script.

Hartelijke groet Marian

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Of je wilt of niet, je komt tot rust!

E. Sentrop, 4-9-2016

Geweldig verblijf, uit elke plank en spijker spreekt de liefde waarmee Simon en Maritha dit doen.

De vriendelijkheid en gastvrijheid zijn voor hen vanzelfsprekend.

Geweldige adviezen om de omgeving te verkennen.

Een plek om graag weer eens naar terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijn verblijf om te genieten en tot rust te komen.

M. van der Weide, 29-8-2016

B&B My Precious is zeker aan te raden wanneer je tot rust wil komen in een prachtig ingericht verblijf, waar het naar ons aan niets ontbreekt.

Geniet van een heerlijk kopje koffie of thee bij ontvangst, waarbij u door de gastheer en/of gastvrouw warm wordt ontvangen.

Gelegen in een mooi gebied nabij de duinen, strand en paviljoens, mooie fietsroutes en fijne restaurants.

Zeker een verblijf waar wij graag naar terug gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Absolute aanrader

Ben en Reny, 9-7-2016

Nog niet eerder te gast geweest in zo'n compleet en goedverzorgd appartement als My Precious van Maritha en Simon in Schoorl. Vlakbij centrum, strand, bezienswaardig Bergen, Schagen en Alkmaar. Een absolute aanrader!
        Gereisd met partner in juni 2016

Onvergetelijk uitje mede dankzij gastheer & -vrouw

Erna, 16-4-2016

De gastheer & - vrouw zijn super vriendelijk niets is ze te veel. Het optrekje is een plaatje. Omgeving super mooi. Bij aankomst werd doorgegeven waar we goed konden eten en niets was minder waar ook werd er verteld wat er in de buurt allemaal te doen is. Kamer en badkamer waren netjes en schoon. Bed was prima we hebben goed geslapen. Er was ook een zitje, TV incl video's voor als je daar zin in had. Je kon gebruik maken van een koelkast. Buiten een grote tuin waar je kon zitten. Ook was het ontbijt iedere morgen een feest. Met recht kun je zeggen dat er veel liefde in gestoken wordt. Minpunten: sorry maar die waren er in mijn ogen niet.

Kortom: Perfecte B&B om te verblijven ze krijgen van mij een dikke 10

Gereisd met vrienden in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement My Precious in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement My Precious zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement My Precious scoort een 9.78 uit 10 op basis van 45 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: