Vakantiehuis Hoeve Te Gast ***

Vakantiehuis Hoeve Te Gast
Hoeve Te Gast
8,8

185 reviews over Vakantiehuis Hoeve Te Gast in het Nederlands

Verrassend verblijf, boven verwachting goed!

Trudie Wessels, 7-9-2017

Wij waren een lang weekend in de Bed & Breakfast op kamer 4!

Het was zo verrassend goed, veel ruimte in de kamer, de boxspring bedden lagen uitstekend! NB. met elektrische bediening!

Op de overloop naar de div. kamers was een gemeubileerde overloop met een compleet keukenblok, waar koffie en thee gratis gezet konden worden! Een koelkast voor gebruik van de gasten! Het ontbijt was heerlijk, vers gebakken brood, iedere morgen en een ruim buffet met beleg en fruit!

De tuin is een eldorado aan bloemen en heeft overal zitjes! De fietsen kunnen in een stalling en voor de elektrische fietsen was een oplaadpunt!

Hoe uitgebreid wil je het hebben? Een tv, zoals wij dat thuis ook gewend zijn met alle kanalen! Voor gastvrijheid van dit echtpaar, een dikke 10!

Overal is aan gedacht om het de gasten naar de zin te maken!

Ik kan niets bedenken, wat ik niet goed vind! Alleen voor minder validen zijn de B&B kamers niet geschikt, er is een trap naar boven!

Dit heerlijke weekend konden we genieten van zon, zee en strand!

Gereisd met partner in september 2017

Zeer relaxed

Marco Versloot, 26-7-2017

Heerlijke week gehad bij Jeannie en Nico.

Verblijf in strandhuis was precies wat we zochten,met de rust en ruimte die we nodig hadden voor onze oudste dochter.

Heerlijk brood elke ochtend, vers gebakken door Nico.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie, rustige, kindvriendelijke locatie!

Fam. Ardts, 3-6-2017

Een heerlijk Hemelvaartsweekend gehad bij de zeer gastvrije Jeannie en Nico van Hoeve te Gast.We hadden het strandhuis wat gezellig ingericht is, een mooie grote keuken heeft van alle gemakken voorzien,fijne slaapkamers boven.De tuin is super,eigen zitgedeelte bij de woning, en de algemene tuin is heerlijk voor de kinderen we hadden 4 kleintjes bij ons. De speeltoestellen vonden ze prachtig heerlijk spelen op een groot grasveld!Wat zo leuk is zijn de kippetjes, konijn, huishond Suus, het maakt het allemaal zo huiselijk.Bbq gelegenheid met gezellig zitje.Iedere morgen een mand met vers gebakken brood gebracht door Nico, echt heerlijk!!!!!Een toplocatie vonden we het ,mooie omgeving,strand,bossen,zee, alles zo dichtbij, we willen hier zeker terugkomen!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Het Strandhuis is heerlijk, voelt snel als thuis

AbJo, 1-11-2016

In het Strandhuis is het goed toeven. De keuken is heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien, servies en glaswerk zijn royaal aanwezig ( dat is weleens anders ). Het aanrecht heeft een plezierige hoogte en opstelling om te kokkerellen met elkaar

De keukentafel opstelling met de banken rondom gaf ons het gevoel in een berghut te zitten, heel knus.

Het Strandhuis heeft een lichte serre. Fijn, aangezien het keuken gedeelte, in herfst/winter, overdag aan de donkere kant is.

De trap vonden wij nogal steil.

Tip : gun jezelf een keer ontbijt in de grote keuken bij Jeannie & Nico.

Het verse brood is zó lekker, daar hoeft eigenlijk geen beleg op, maar er is genoeg om je ontbijt helemaal compleet te maken

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf .

W.van Ditzhuijzen- Spek, 30-10-2016

de heerlijke broodjes. Graag een prullebakje in de badkamer.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

prima ligging : rustig en vlakbij strand en duinen

Jetty en Hans, 28-10-2016

Bijzonder geschikt voor verblijf met jonge kinderen ( tuin met speeltoestellen ), mooi uitgangspunt voor fietstochten en wandelingen. Iedere ochtend heerlijk vers brood uit eigen bakkerij, fietsverhuur. Je voelt je er echt welkom.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Uitstekende accommodatie.

Fam Douma, 14-9-2016

vakantiewoning strandhuis: perfect voor een groot gezin/groep.
Gereisd met vrienden in september 2016

fantastisch

Marga Hendriks, 14-9-2016

Fijne zomerhuisjes, veel privacy, goede sfeer.
Gereisd met vrienden in september 2016

Laat je verrassen!

Fam. Nieuwenhuijzen, 6-9-2016

We zijn hier 2 nachten geweest. Bijzonder gastvrije eigenaren. Heerlijk ontbijt met vers gebakken brood; roggebrood is uitzonderlijk lekker. Mooie kamer (nummer 4) met comfortabele bedden. Ruime tuin met fijne ligstoelen. Locatie gunstig gelegen voor fietstochten in de prachtige omgeving met bos, duinen en strand. Kortom een echte aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een aanrader geweldig.

B.snippe., 4-9-2016

Hoeve te Gast dit was echt genieten, de rust die het uitstraalt ,gastvriendelijkheid, sfeervol en gezellig je voelt je hier echt thuis

De dag begint met een super ontbijt in een sfeervolle boeren keuken,alles lekker vers en met veel liefde voor de gasten klaar gemaakt

echt top.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Te Gast in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Te Gast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Te Gast scoort een 8.81 uit 10 op basis van 186 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: