Bed and Breakfast Het Oude Atelier ****

9,8

143 reviews over Bed and Breakfast Het Oude Atelier in het Nederlands

Super

Sieswerda, 21-10-2017

Prachtige omgeving, zeer gastvrij, geweldig ontbijt, mooie accommodatie.
Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastisch, we gaan terug!

Naomi & Co, 20-10-2017

Wat een fantastische bed en breakfast! De kamer was top, voorzien van heerlijk bed en moderne badkamer. Maritha en Simon zijn super gastvrij en hebben er een prachtige plek van gemaakt. Het ontbijt is heerlijk, we hadden nog wel een week willen blijven.

Heerlijk verblijf!

Ard, 16-10-2017

Hartelijk ontvangst. Veel aandacht voor detail!
Gereisd met partner in oktober 2017

Een warme ontvangst op een fantastische plek.

Henk en Jannie de Vlaam, 9-10-2017

Een warme gastvrije ontvangst in een leuk atelier. De tuin was een feestje en de slaapkamer helemaal af. Een lekker ontbijt met verrassingen. Het was alleen maar genieten. We komen graag nog een keertje terug.
Gereisd met partner in oktober 2017

Wij hebben een Top Weekend gehad!

Klaas en Fenny, 30-9-2017

Wij zijn 3 dagen geweest in deze B&B i.v.m. ons 40 jarig huwelijk. Wat een warm ontvangst bij aankomst. Het leek wel of we elkaar al langer kenden. Onze ruime kamer met eigen toilet en douche was prachtig en zeer schoon. De boxspringbedden sliepen heerlijk, senseo apparaat en waterkoker waren ook aanwezig, en er stond een flesje wijn voor ons klaar, heerlijk.

's Morgens een uitgebreid heerlijk ontbijt.

Wij hebben gewoon een topweekend gehad.

Bedankt Maritha en Simon.

Gereisd met partner in september 2017

het was weer een geweldige ervaring

Jannie en Arie, 9-9-2017

We kunnen niet bedenken wat er niet goed was het is er zeer verzorgt, schoon en

een heerlijke kamer met een fles wijn als welkom en een goed bed voor een heerlijke nachtrust.

De liefde waarmee alles verzorgt werd kom je niet veel tegen het top van iedere dag was het ontbijt, een verzameling van kleine verrassingen.

Wij waren hier voor het 2e keer en het zal zeer waarschijnlijk niet de laatste keer geweest zijn.

Maritha en Simon wij hebben weer een paar geweldige dagen gehad in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

Het was fantasties.

Nardy en Gerrit, 7-9-2017

Er waren geen min punten, alles was op elkaar afgestemd Het ontbijt was elke morgen een verrassing, elke morgen andere broodjes, andere kleur servetten kopjes bijpassend, eitjes met de tekst goeiemorgen en dan de naam erbij.

Te veel om op te noemen, dit moet je zelf hebben gezien.

De kamer was schoon en heel compleet, in een woord geweldig.

Meer dan fantastisch

Wiefse, 23-8-2017

Dit is een BnB waar je geweest moet zijn. Zó'n bijzonder BnB hebben we nog niet eerder meegemaakt. Alleen de hartelijke ontvangst al, in ons geval door Simon, met uitgebreide persoonlijke informatie over alles wat mooi is in de omgeving, incl. lekkere restaurantjes. De kamer is mooi, ruim en schoon, de badkamer zeer comfortabel, overal mooie details om je verblijf nóg aangenamer te maken. Een heerlijke tuin om te chillen en een super ontbijt, gemaakt door Maritha, met ook hier weer kleine details om je ontbijt tot een super beleving te maken. En ook nog een schitterende omgeving!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super accommodatie en verzorging.

Lizet en Fred, 17-8-2017

Perfect gelegen in het mooie duinengebied en polderlandschap van Noord-Holland. Fantastisch mooie tuin, erg leuke ontbijt/zitkamer aan de tuin en goed verzorgd ontbijt. Gastvrije ontvangst.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel aangenaam verblijf gehad,fijne kamer

Deliane, 16-8-2017

Alles was goed geen minpunten!
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Oude Atelier in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Oude Atelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Oude Atelier scoort een 9.75 uit 10 op basis van 211 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: