Vraag en Antwoord Hotel Hampshire Jan van Scorel****

Lettergrootte: A A A

Hoe laat? (1 reacties)
Hrman
2-8-2014
Van maandag tot vrijdag a.s. hopen we in hotel Hampshire Jan van Scorel te logeren. Vanaf hoe laat is onze kamer beschikbaar? Beetje dom maar ik kan het momenteel even niet vinden! Wie wee het wel?

Miloupinkster
27-8-2014
Vanaf 15:00 kunt u inchecken. Bij ons was de kamer ook al klaar voor gebruik!

wandelen (1 reacties)
jenny
16-2-2012
weet iemand of er op 16/17 of 18 maart georganiseerde wandelingen gemaakt kunnen worden in de duinen bij schoorl???? Met of zonder gids???

femke huisman
10-5-2012
Ja dat kan geregeld worden bij hotel jan van scorel met gids(boswachter)

verboden te roken op balkon? (4 reacties)
Jacqueline
13-7-2011
Is het echt zo dat er niet gerookt mag worden op het balkon en dat er gedreigd wordt met een boete van €300 ? Wij hebben al heel wat hotels bezocht maar dit nog niet eerder meegemaakt ... kan iemand mij vertellen of dit echt waar is ?!

L. van Diepen
Eigenaar
19-7-2011
Geachte mevrouw, Op het moment kan er bij ons op een aantal kamers op het balkon gerookt worden. Op de meeste kamers mag er op het balkon ook niet gerookt worden. Mocht u een reservering willen maken kunt u aangeven voor welke optie u de voorkeur geeft. Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Lindsay van Diepen

geertje
20-7-2011
inderdaad klopt het dat er op het ballkon niet gerookt mag worden wij waren er afgelopen weekend ook. op de site stond daar niks van vermeld ben dus na de receptie gegaan en gevraagd zoals dat in het boek op de kamer vermeld staat of er op ons balkon gerookt mocht worden. mij werd mede gedeeld dat dat niet moch op deze verdieping want de kamers waren net vernieuwd ik zeg je zit toch buiten nee het mocht niet want de rook kan na binnen gaan (wat ik nog moet zien met dichte deuren) oke heb me dus aan de regel gehouden en telkens maar na beneden bij de voordeur zitte in de regen en wind. wat schets mijn verbazing de kamer naast ons eveneens kamers waar wij tegen aankeken van de zijkant werd wel op balkons gerookt. dus vraag me af hoe het met de controle zit en in hoevere het hotel in zijn recht staat het is immers vrij om buiten te roken. Misschien moet iemand het lef maar eens hebbe voor een bekeuring en aanvechten.

Jacqueline
20-7-2011
Ik blijf het echt een heel vreemd verhaal vinden, niet roken op het balkon (open lucht!!!) en de boete waarmee ze dreigen daar heb ik ook mijn vraagtekens bij of dit wel mag... Maar wat is nu de reden dat er niet gerookt mag worden???!

Lindsay van Diepen
Eigenaar
21-7-2011
Beste Jacqueline, Ik begrijp dat er enige duidelijkheid is ontstaan over het wel of niet roken in ons hotel, mijn eerste bericht heeft dit helaas niet weggenomen. Graag zou ik u willen vragen telefonisch contact met mij op te nemen, dan kan ik het een en ander nog mondeling toelichten. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Lindsay van Diepen 072-5094444 E-Commerce Coördinator

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?