Camping Groede **

Groede

20 reviews over Camping Groede in het Nederlands

Geweldig hier

Vakantie, 2-8-2017

Altijd hier gezellig leuke gastheer en vrouw. Helaas slechte WiFi. Geen animatie maar kinderen vermaken zich prima, volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Geweldige rust!

Vakantieganger, 1-8-2017

Wij komen hier nu al jaren, leuke gastheer/vrouw met passie voor het vak. Onderhouden het hele terrein zelf en hebben oor voor elke vraag en elk die een praatje wil maken is welkom. De camping is erg select met wat voor soort mensen ze willen hebben om de rust zoveel mogelijk te bewaren (geen campers en opgeschoten jongeren.) WiFi is aanwezig maar niet altijd even snel, hier word aan gewerkt.

Kort samengevat, een leuke camping met veel rust en overal dichtbij

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastische camping als je rustig wilt kamperen.

Ria Tigelaar, 25-7-2017

Voor ons is dit een ideale plek om te kamperen. Ruimte rust en overal dichtbij. Een geweldige plek om ook met je kleinkinderen heen te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Wat een heerlijke camping!

Ria van der Graaff, 26-8-2016

De plekken zijn groot, het gras is mooi, je hebt veel privacy. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is er in èèn woord: heerlijk!

Wij hebben er ruim 4 weken gekampeerd. Eerst 2 weken samen en daarna een plek bijgehuurd om kinderen en kleinkinderen te kunnen ontvangen. Ook onze kleinkinderen( tieners) komen hier graag.

Het toiletgebouw is eenvoudig,maar schoon. Douches en warm water is inbegrepen. Auto's mogen niet op het terrein, daardoor veel rust.

De camping ligt op 15 minuten fietsen van het strand. De duinen zijn wondermooi en je mag overal in. Het strand is breed en zeer rustig. Je kunt hier heerlijke fietstochten maken.

De bakker en de Spar zijn vlakbij en er zijn heerlijke restaurants in het dorp! ( en op het strand!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke, rustige camping.

Nina, 20-8-2016

Ruime plekken, rustige camping. Eenvoudig, schoon sanitair, klein prima speeltuintje.

Wasmachine en droger voor tussendoorwasje, fijn!

Vriendelijke beheerders met een te waarderen visie op wat kamperen tot echt kamperen maakt.

Ligging camping biedt volop mogelijkheden voor wandel-en fietstochten naar strand, bossen, duinen en polders.

Heerlijke weken gehad met zijn tweetjes, maar ook enkele daagjes met kleinkind. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2016

Rustig en mooi centraal liggende camping

Arthur, 16-8-2016

Wij hebben afgelopen week een weekje gestaan op deze heerlijk rustige camping.De camping is een mooie uitval basis om te wandelen,fietsen en strand te bezoeken.Het sanitair is gedateerd maar wel schoon en netjes.De douchen hebben lekker heet water.Geen wacht rijen bij de douchen.Het stel dat de camping beheert is vriendelijk en behulpzaam.Mooie ruime plekken (120m2) met mooi gras en door de opzet richting veel privacy.Geen camping winkel, maar bakkertje,spar en slager op 5 minuten met de fiets.Zeer rustige camping met even goed jong en oud op de camping.Dit zorgt voor een gemoedelijke en gezellige sfeer op de camping.Wij komen hier zeker weer een keer terug met ons tentje, want we hebben nog lang niet alles gezien in de omgeving.

Rust & Ruimte in de polder

Casper, 12-8-2016

Nadat wij tijdens de mei vakantie een paar fantastische dagen op deze prachtig camping hadden doorgebracht, hebben wij er ons ook afgelopen week weer uitstekend vermaakt. De camping biedt lekkere ruime plaatsen die goed onderhouden zijn door de eigenaren; een zeer vriendelijk echtpaar dat al jarenlang in de branche actief is en inmiddels de klappen van de zweep kent. Rust siert deze camping, zowel overdag, avond en nacht. De camping is degelijk en eenvoudig. Goed verzorgd sanitair, WiFi, bibliotheek en fietsenverhuur. Er is geen eetgelegenheid, maar daar waren wij ook niet naar op zoek. Prijs/kwaliteit verhouding is in perfecte balans.

Deze camping is echt een aanrader voor stelletjes die genoeg aan zichzelf hebben en samen stilletjes willen genieten van de prachtige omgeving in de directe nabijheid van deze camping: uitstekend vertrekpunt voor wandelen en/of fietsen naar strand, duinen, bossen, polders en leuke dorpjes. Noord Holland op z'n mooist!

Liever niet meer.

Anoniem, 11-8-2016

Ik vond het sanitair niet echt fris. Veel spinnenwebben en insecten. Geen werkende WiFi maar toch 2 euro per dag. Ook miste ik een beetje verlichting indien je in het donker naar de wc moet. Weinig speelgelenheid voor de kinderen. Wegens lekkage in onze tent een dag eerder naar huis maar moesten toch echt voor een hele week betalen. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt en bevreemde mij dus zeer! Ik ga hier liever dus niet meer naar toe.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Rust,stilte en natuur

Jannie Stekelenburg, 27-7-2016

Door omstandigheden "moest" ik 2 weken met een tent op camping "De Groede" bivakkeren. Dit was helemaal geen straf, integendeel. De camping staat niet te ver van het dorp en het strand af, maar wel heel rustig in de polder. Na een aantal behoorlijk hectische weken ben ik met een stapel boeken en mijn fiets lekker tot rust gekomen. Ik heb nog nooit zo'n grote kampeerplek gehad. Kinderen en kleinderen hebben gelogeerd. Prima.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

dit nooit meer

A. Pierik, 18-7-2016

Een zeer onplezierige ervaring op camping de Groede. Een veld voor ons alleen. Kleine Eriba Puck voor max 2 personen hebben wij, 65 +. Zoon, sch. dochter en 2 jonge kleinkinderen zouden 2 nachtjes mee kamperen. Maar er mocht alleen een klein tentje van 2 bij 2 worden bijgezet. Uiteraard te klein voor 2 volwassenen en 2 kindern onder de 10 jaar. Campingbaas was onder geen beding bereid om van deze regel af te stappen. Iets grotere tent was niet bespreekbaar. Het hurenvan een plaats voor 2 nachten was niet bespreekbaar. Wij, met een kleine 2 persoons caravan kunnen geen kl.kinderen mee laten kamperen en de grote 4 tot 6 persoonscaravans kunnen de hele familie mee laten kamperen want ook daar mag nog een klein tentje bij. Snappen jullie het? Wij niet. Kl. Kinderen zijn geweest en de ouders hebben in onze voortent geslapen. Maar ons plezier van kamperen op camping de Groede was volledig bedorven. Wij zijn een dag eerder weggegaan maar teruggave van geld.....ho maar!
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groede in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Groede scoort een 8.04 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: