Vakantiehuis Fancy (in Schoorl) ***

Vakantiehuis Fancy (in Schoorl)
Fancy (in Schoorl)
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Fancy (in Schoorl) bij:

3 reviews over Vakantiehuis Fancy (in Schoorl) in het Nederlands

goddelijk

lucienne, 4-9-2011

alsof je op bezoek komt en alles voor je is klaar gelegd.

heerlijk ingericht, schoon, met smaak en conformt: boeken, cd's, video's een complete keuken met alles wat je als vakantie-kok wenst, met smaak en gevoel.

we hadden een heerlijke midweek, midden in de duinbrand, maar toch

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Heerlijk huis

Hans Simons, 9-2-2009

Een absoluut heerlijk huis met een heerlijke tuin. Ook fijn dat prima fietsen bij de huur zijn inbegrepen. Lekker fietsen naar het mondaine Bergen binnen of - door de duinen - naar het strand.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Alex van der Sluijs, 28-10-2007

Een leuk gezellig en goed onderhouden woning/vakantiehuis. Gezellige woonkeuken, woonkamer met open haard, ruime slaapkamers (genoeg voor ons en 4 kinderen), badkamer op zowel BG al verdieping en een keuken waar alles aanwezig is, behalve een vaatwasser. Alleen het inductiekoken blijkt even wennen. Alles in de woning mag gebruikt worden en de revieuws van vorige bezoekers in het in het huis aanwezige gastenboek, zijn stuk voor stuk goed te noemen. Wij onderschrijven deze commentaren. Wij hebben er niet zoveel van kunnen genieten, gezien de periode van het jaar, maar er is een fantastische tuin bij. Enfin een echte aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.

De ligging is centraal vlakbij Schoorl en gelegen aan een rustige weg, naast allerlei leuke woningen. Het is dus niet een typische vakantiewoning. Er is ADSL, telefoon voor nood, fietsen die je mag lenen, kinderspeelgoed, TV, video, radio CD etc. Dus een gezin is hier aan het goede adres.

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fancy (in Schoorl) in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fancy (in Schoorl) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fancy (in Schoorl) scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: