2 reviews over Vakantiehuis Cleyn Martyn in het Nederlands

Marscha Bartens, 8-1-2008

In een woord geweldig. Het is al weer een tijdje geleden dat we zijn geweest. Maar ik ga dit jaar zeker weer. Het huisje is fantastisch, voelde me meteen thuis. Omgeving is ook top.

wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in januari 2008

Anja Verhagen, 14-7-2006

Wij waren in Juni voor de tweede keer een weekje in dit huisje.We hebben het net als vorige keer heel erg naar het zin gehad. De eigenaar heeft het huisje totaal gerenoveerd sinds ons vorige verblijf. Het huisje ziet schattig uit en alles is er netjes en fris. Ideaal voor ons met onze twee kleintjes die vrij in de tuin kunnen rondlopen zonder weg te kunnen. Absoluut een aanrader.
      Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cleyn Martyn in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cleyn Martyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Cleyn Martyn scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.