Vakantiehuis Casa Royal

9,2

5 reviews over Vakantiehuis Casa Royal in het Nederlands

Heerlijk uitgerust fantastisch.

Familie Winkel, 6-8-2017

Het huis is van alle gemakken voorzien, zee bos en heide op loopafstand.Fietsen zijn er ook dus ook lekker fietsen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima vakantiehuis

evelienstralen, 23-6-2012

Het huis was leuk en ruim. Prima keuken, grote woonkamer. Was allemaal wel aan een opknapbeurt toe en een vd bedden was een beetje doorgezakt. Maar al met al hebben we een aantal leuke dagen gehad!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Fantastisch huis

Frank, 17-3-2011

Lekker een weekje uit wezen waaien aan de noord-hollandse kust. het huis overtrof alle verwachtingen, zowel de beneden verdieping als de slaapkamer boven zeer compleet ingericht. in de directe omgeving van het huis diverse restaurants (probeer zeker restaurant Lekker Puh eens uit). Ook naar het strand is maar een klein stukje lopen of met de auto. Deze accommodatie is zeker aan te raden voor mensen die er lekker even tussen uit willen. Het enige minpunt aan het huis is dat er geen (draadloos) internet aansluiting is, heb ik toch wel een beetje gemist. Verder een fantastische week gehad.
Gereisd met partner in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Royal bij:

Dichtbij kust relaxen in luxe huis! Aanrader!

Familie Werre, 19-1-2011

Wij hebben genoten van huis en ligging. Het huis zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het is groter dan je verwacht en zowel beneden als boven een openhaard in een guur januari weekend was heerlijk, ook het grote (bubbel)bad was een grote +! Ontvangst eigenaar was hartelijk en de verzorging van de boeking bij het bureau 'Aan Zee' was vlot en professioneel. Er waren meer horeca gelegenheden dan verwacht, etentje bij buren De Bokkensprong was heerlijk. Op een regenachtige dag was het leuk om even te winkelen in Alkmaar.

Wij komen graag terug, met z'n tweeen of met de kinderen erbij.

2 puntjes om te noemen: er is geen afzuiger in de keuken en omdat je een vakantie huis toch altijd wel netjes achterlaat vonden wij 75 Eur schoonmaakkosten hoog.

Gereisd met partner in januari 2011

Comfortabel huis op een geweldige locatie

G. van Leeuwen, 8-12-2010

In een gure, koude novemberweek waren wij een week te gast in dit huis. De benedenverdieping is inmiddels wat anders ingericht als op de foto, maar het huis is nog altijd erg comfortabel. De ligging is perfect. Bushalte voor de deur, het duingebied letterlijk om de hoek. Toen wij er (buiten het seizoen) waren was het heel rustig, ik kan me voorstellen dat het in de zomer veel drukker is in de twee naastgelegen restaurants en er wat meer rumoer is 's avonds. Luxe bovenetage met goede bedden en een fantastisch bad. Aanrader!
    Gereisd met partner in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Royal in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Royal scoort een 9.17 uit 10 op basis van 5 reviews.