Vakantiepark Carpe Diem

8,3

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,3

25 reviews over Vakantiepark Carpe Diem in het Nederlands

Rustige plek en goede locatie

btravel, 3-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooi rustig park, autovrij wat erg prettig is met kleintjes op de loopfiets. Speeltuintje en trampolines erg leuk.Locatie super, wij hadden de fietsen mee en dat was ideaal, 10 min naar het strand, naar Schoorl( prachtige buitenspeeltuin!)en door de duinen naar Bergen.

De eigenaren doen hun werk met plezier en zijn vriendelijk waardoor je je welkom voelt. Monique organiseert een leuke knutselochtend.

Bij regen genoeg te doen in de omgeving.Voor de deur stopt de bus naar Alkmaar, daar ben je in 25 min. voor bijv het kaasmuseum, leuk met kids!

Goede wifi, erg prettig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Daniel Kroeske, 21-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving, dicht bij het strand, heel rustig en privacy om je bungalow.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel goed, voor herhaling vatbaar

Anton, 11-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Carpe Diem ligt in groet nabij Schoorl een prachtig gebied. Misschien wel mooier dan de Veluwe .

Het park is goed onderhouden, de woning is niet nieuw maar biedt wel alle nodige comfort. Je kunt niet met de auto op het park daardoor is het wel sjouwen,daarvoor krijg je veel groen en privacy terug. We hebben gebruik gemaakt van de twintig bungalow. De beheerders zijn vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne week in een Cottage de Luxe geweest

Vera Bakker, 4-7-2016
  • Onderkomen9

Wij waren met zijn drieën, hadden een 4 pers. Cottage de Luxe, aan de rand van het park. Cottage heel goed: Alles heel schoon, prima bedden, keukeninventaris ruim voldoende, T.V. en Wifi met goede ontvangst.Veel privacy rond het huisje.Rustig park. Eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam.

Groet leuk dorp met supermarkt, bakker, slager, en meerdere horeca gelegenheden. Bus stopt voor het park.

Strand Harge en Camperduin dichtbij, en heel veel te wandelen en fietsen

Dit was de 2e keer, dat wij daar waren, maar zullen zeker nog wel eens gaan..

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtige week doorgebracht.

Harmen en Jacob, 1-5-2015
  • Onderkomen8

Onder ideale weersomstandigheden hebben wij genoten van een verblijf op dit park. Wij hadden een cottage bungalow die er heel netjes uitzag en van veel gemak was voorzien, Onze ontvangst was heel erg hartelijk, Wij zien op een mooie week terug.
Gereisd met partner in april 2015

Gezellige woning

Jos, 29-3-2015
  • Onderkomen7

Mooie ruime woning, veel 2 persoons kamers met goede boxspring bedden.

Met een paar eigen kleedjes en bloemen was het sfeervol. Geweldig mooie plek, dicht bij bossen en klimduin.

Wel een steile trap naar de verdieping. Keuken iets aan de krappe kant als je met 24 personen bent. Vaatwasser mist een korte stand.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Mooi gelegen huisjes op zeer rustig park.

Fam I. Hallema, 3-11-2014
  • Onderkomen8

De herfstvakantie met onze dochter en haar gezin (met twee jonge kinderen) op Carpe Diem doorgebracht. Zeer rustig park met leuke speeltoestellen.

Alles op fietsafstand bereikbaar: strand, (klim)duin e.d. Heerlijk gewandeld. Mooie locatie, accomodatie, inrichting en uitrusting. Hartelijke ontvangst op de receptie, behulpzaam. Huisje Ypenburg schoon en zeer compleet.

Gereisd anders in oktober 2014

Comfortabele huisjes, veel groen!

Caroline, 28-10-2014
  • Onderkomen8

Carpe Diem is een schoon en groen park met comfortabele chalets (wij hadden Hagi 001). Rond het chalet is een grasveld met een haag, waardoor je veel ruimte en privacy hebt. De eigenaars hebben we als heel vriendelijk ervaren. Het chalet was goed schoon en onderhouden en de inrichting prima. De slaapkamertjes zijn klein met toch nog veel bergruimte en de badkamer is ook klein, maar compleet, met een goede warme douche en ruimte om handdoeken e.d. op te hangen. In het schuurtje waar de tuinmeubels staan, passen 2 fietsen. De verlichting is goed, er is ook een flinke spiegel. Okee, de koekenpan kon beter. De omgeving is top, met de rechtstreekse route kun je in 35 minuten naar het strand lopen (de rode route is nogal klimmen langer) door een prachtig bebost duingebied. Het dorpje is pittoresk met een 500 jaar oud kerkje. We hebben waanzinnig lekker en ook voordelig gegeten bij 'Lekker Puh'. Absolute aanrader evenals Carpe Diem. O, en de borg is meteen op de dag van vertrek teruggestort.
Gereisd met partner in oktober 2014

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam Kellner, 21-10-2014
  • Onderkomen10

Het park ligt in een oase van groen met een prachtige omgeving. Heerlijk om te fietsen. Het park zelf is een fijn en vooral rustig park met aan de rand een prachtig uitzicht over de landerijen. Vakantieverblijf was van alle gemakken voorzien en keurig verzorgd en schoon en de aanwezigheid van WIFI maakte het compleet. Bij een aankomst een prettig ontvangst bij de receptie die je persoonlijk naar het vakantieverblijf brengt. Als je hier naar toe gaat kom je niet om vermaakt te worden maar om te genieten van de rust, ruimte en het natuurschoon. Carpe diem ziet ons zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in januari 2014

heerlijke herfst

Marieke, 17-10-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooie plek, prachtige omgeving, rustig park, aardige mensen
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Carpe Diem in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Carpe Diem scoort een 8.3 uit 10 op basis van 27 reviews.