Hotel Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ****

Hotel Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steigenberger Airport Hotel Amsterdam bij:

89 reviews over Hotel Steigenberger Airport Hotel Amsterdam in het Nederlands

Heerlijk Sleep & Fly hotel

Mara den Teuling, 5-5-2017

Dit hotel geboekt voor een vlucht vanaf Schiphol. Nette ruime familiekamer. Meer dan prima ontbijt en een snelle shuttle service van het hotel naar Schiphol. Erg vriendelijk personeel. Wanneer het weer zo uitkomt boeken we dit hotel zeker nog eens!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Mara, 13-8-2015

Voorafgaand aan onze vakantie in Egypte een nacht in het Steigenberger Airport hoetel geslapen. Ontvangst met een glimlach, mooie ruime kamer. Weinig last van de vliegtuigen. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Met een busje naar het vliegveld gebracht. Dicht bij het Amsterdamse bos en ook goed te doen naar het centrum met het openbaar vervoer. Geschikt voor zakelijke reizigers maar zeker ook voor vakantiegangers de nacht voor ze weggaan. Wij vonden het prima!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

niet-rokershotel op gunstige locatie

Roy, 9-9-2013

Er zijn een aantal zaken die me bij hotel Steigenberger Amsterdam Airport aantrekken. Allereerst de ideale locatie op Schiphol Oost. Daarnaast is het een niet-rokershotel, waardoor ik geen overlast heb van sigarettenrook van anderen. Ook de 24uur roomservice is handig. Een prima hotel dus.
Gereisd met partner in januari 2013

Prima plek nabij luchthaven

Jan, 15-7-2013

Hotel Steigenberger Amsterdam Airport is ideaal indien je een vroege vlucht gepland hebt staan vanaf Schiphol. Je kunt je dan nog in alle rust opfrissen op je hotelkamer en zonder stress richting de terminal gaan. De superior kamer is niet al te groot (26 m2), maar wel comfortabel met internet toegang en koffie/thee maakmogelijkheid. Is mij goed bevallen.
Gereisd zakelijk in januari 2013

Ideaal als voorovernachting

Sofie, 12-3-2013

Voor we naar Cuba gingen hebben we nog een wellnesweekend doorgebracht in het dorint hotel.

De kamers waren echt zalig!

De bedden lagen geweldig (met een geheugenmatras)

en er waren echte donsdekens.

Gegeten hebben we hier niet, we zijn met de gratis bus naar schiphol gegaan om te eten en te shoppen

Gereisd met partner in juni 2012

Vriendelijk personeel, minder kamer

Paul, 5-3-2013

Vriendelijk personeel, keurige check in. Wat echter tegenvalt is het klimaat in het hotel m.n. op de kamer. De lucht is gort droog en als je de dag erna lang moet vlieger, is dat zeer vervelend. Daarnaast waren de matrassen zo zacht dat we met rugklachten 's morgens wakker werden. Het is niet erg als de bedden een beetje zacht zijn maar dit was wat veel van het goede.
Gereisd met partner in februari 2013

Ms, 11-9-2012

Wij hebben overnacht bij het Dorint omdat we een vlucht hadden van 05:45, en ik onse kleine man nog even extra wilde late slapen. Dit is ons goed bevallen! Eerste indruk was ook goed, erg mooi en net hotel! de bedden waren idd wat zacht, maar voor ieder wat wils toch, De prijs viel ons ook echt mee! de buschaufeur was ook een zeer aardige man!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Super deluxe champagne ontbijt

Marina, 10-8-2012

Het Hotel dorint Amsterdam Airport heeft een perfecte gratis shuttlebus verbinding met het centrum van amsterdam. Het hotel heeft een mooie fitness afdeling en klein zwembad en sauna. Het champagne ontbijt is echt fantastisch. Zo uitgebreid en ontzettend lekker. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Goede ligging met vele faciliteiten

Jolanka, 6-8-2012

In dit hotel hebben wij een nacht verbleven, om rustig op vakantie te kunnen gaan. Dit is ons zeer goed bevallen. De kamers zijn netjes, ruim en schoon. De bedden lagen heerlijk en het hotel verleent de service om je te wekken, zodat wij niet te laat naar schiphol vertrokken.

Gebruik gemaakt van de 'Spa', ook een aanrader. heerlijk gezwommen en kunnen relaxen.

Ontbijt was prima! Ruime keuze en daardoor voor ieder wat wils.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2012

Zeer goed

Walter Verhulst, 25-7-2012

Mooie schone en grote kamer.

Heel vriendelijk personeel.

Goed en verzorgt ontbijt buffet.

Goede en rustige ligging.

Parking onder het hotel, wij betaalde voor 3 nachten 28 €.

Mooie wellness.

Geen negatieve opmerkingen.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Airport Hotel Amsterdam in Schiphol Amsterdam Airport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Airport Hotel Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Airport Hotel Amsterdam scoort een 8.31 uit 10 op basis van 94 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: