8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Blu Amsterdam Airport**** bij :

20 reviews over Hotel Radisson Blu Amsterdam Airport in het Nederlands

Heel mooi hotel!

Birgit, 17-8-2016

Een heel mooi hotel gelegen bij schiphol. Dit hotel geboekt tijdens paar dagen Amsterdam. Van hieruit ben je in 20 minuten in Amsterdam en ook in 20 minuten aan zee. Heel vriendelijk personeel! Heerlijk ontbijt, erg gevarieerd. Ontbreekt werkelijk niets aan. Parkeren kost 25 per dag, persoonlijk vind ik dat aan de dure kant aangezien het hotel zelf al niet goedkoop is. Familiekamer was erg groot met 2 2-persoonsbedden. Hele fijne kamers. Badkamer zou wel weer wat opgeknapt mogen worden. Maar heel prettig verblijf.
Gereisd familie in augustus 2016
Tom Verheul,

Beste Birgit,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. We vinden het fantastisch dat u het naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf bij het Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van het ontbijt. Wij beschouwen het ontbijt als de belangrijkste maaltijd van de dag. Zodoende faciliteren wij in een hoge diversiteit aan producten met een hoge kwaliteit.

We kijken uit naar uw volgende verblijf.

Met vriendelijke groet,

M. Mosselman

Prima park, sleep & fly- arrangement

Willem, 30-10-2015

We gingen al om 08.15u vliegen en hebben daarom een park, sleep & fly arrangement geboekt.

Mooi, wat zakelijk hotel vlakbij Schiphol en prima bereikbaar. Kamer en badkamer mooi, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel.

Overdekt parkeren voor max 14 dagen, grote shuttlebus brengt je na diverse stops in 20 minuten naar het vliegveld. Na terugkomst krijg je na inleveren van een reçu je autosleutels terug, vergezeld van een uitrijkaart.

Aan te bevelen voor een relaxed begin van je vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2015
Tom Verheul,

Beste Willem,

Ten eerste, wij zouden u willen bedanken voor het schrijven van uw review. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in het Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Het is super om te lezen dat het Park,Sleep & Fly arrangement heeft voldaan aan uw verwachtingen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

J. Kuijt

Goed hotel

sylvia_baardemans@casema.nl, 30-7-2014

Voor 1 nachtje in dit hotel geweest.

We hadden een kamer met een bed extra geboekt maar door omstandigheden hadden ze geen extra bed klaarstaan, daarvoor hadden we een andere kamer gekregen met 2 dubbele bedden en met luxere faciliteiten.

We zaten op de 5e etage met uitzicht op het vliegveld.

Het was allemaal geluidsdicht, je hoorde niets van het vliegveld.

Eten hebben we bij het hotel niet gedaan, wel een drankje.

De pendelbus was prima geregeld van en naar Schiphol.

Gereisd familie in juli 2014

Prima hotel voor Schiphol

Elly , 18-11-2013

Wij verbleven hier de nacht voor aanvang van onze vakantie naar Valencia.

Daarom pas 's avonds aangekomen.

Ruime kamer met een prima bed.

Bureau met stoel, en gratis Wi-Fi op kamer.

Badkamer: licht betegeld, ligbad met douche.

Deze keer geen gebruik gemaakt van het ontbijt vanwege onze vroege vlucht.

Wat we wel ideaal vonden dat we een actie hadden, waarbij we 9 dagen gratis konden parkeren bij het hotel. ( super handig)

We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2013

Mooi hotel, geen last van de vliegtuigen

Angelique, 20-10-2013

Mooie kamer, schoon, heerlijk ontbijt.

Alleen jammer dat er negens staat vermeld dat indien je er 1 nacht verblijft, en je bent met de auto, dat je dan 20 EURO parkeerkosten moet betalen.

Ook de drankjes in de bar op je kamer zijn prijzig. Een blikje fris kost 4,50 euro.

Gereisd familie in oktober 2013

Ideaal hotel voor vertrek vanaf Schiphol!

Helena, 11-9-2013

Voor het eerst geen taxi besteld om ons midden in de nacht te vervoeren naar Schiphol, maar gekozen om in dit hotel te verblijven de nacht voor vertrek. We willen nooit meer anders! Onze vakantie hebben wij met een dag verlengd in dit mooie hotel. Ruime kamers geschikt voor het hele gezin (twee 2-persoonsbedden en heel rustig; geen geluidoverlast van vliegtuigen), super ontbijt, behulpzaam personeel en een gratis shuttle naar het nabijgelegen Schiphol. Kortom: een aanrader!
Gereisd familie in juli 2013

Internationale allure, klant vriendelijk personeel

henriette rossel, 5-8-2013

Mooi modern ingericht hotel. Prima kamer voorzien van alle gemakken.

Ontbijt zeer uitgebreid. Door shuttle service is de ligging ivm uitstapjes prima.

Kortom ik kan het van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2013

ideaal voor vertrek vanaf Schiphol

Cindy, 11-12-2012

Wij hebben hier 1 nacht geslapen voordat wij op vakantie gingen en hebben de auto dan ook tijdens de vakantie hier kunnen parkeren. Erg mooi en luxe hotel en mooie kamer. de shuttle service van/naar Schiphol is ook perfect.
Gereisd met vrienden in december 2012

Ideaal om zo op reis te vertrekken!

Dietrich, 25-9-2012

Dit hotel is gewoon prachtig. De ligging is midden in een industieterrein, maar uiteraard kom je hier niet op vakantie. Om de dag erna op reis te vertrekken is dit ideaal! De kamers zijn prachtig met al wat je kan wensen. Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. De bar is zeer mooi en rijkelijk ogend. Het is wel een hotel dat zich ook enorm naar zakenmensen toespitst en hierdoor zijn de prijzen voor maaltijden en dranken niet mals. vb: 37€ voor twee hamburgers.

Zeker een aanrader om je vakantie een dagje eerder te laten starten.

Gereisd met partner in september 2012

Tevreden

annvankerckhove2, 26-7-2011

We komen hier al verscheidene jaren, en nog steeds zijn we tevreden.

Het is ideaal voor als je op vakantie vertrekt.

Het is een zeer verzorgd hotel! En het ontbijt is gevarieerd en lekker!

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Amsterdam Airport in Schiphol Amsterdam Airport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Amsterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Amsterdam Airport scoort een 8.81 uit 10 op basis van 21 reviews.