Hotel Hilton Amsterdam Airport Schiphol ****

Hotel Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Hilton Amsterdam Airport Schiphol
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Amsterdam Airport Schiphol bij:

25 reviews over Hotel Hilton Amsterdam Airport Schiphol in het Nederlands

Mooie plek op schiphol

Rob, 17-8-2014

Hotel Hilton schiphol Amsterdam Airport ligt op loopafstand van de vertrekhal. Er rijden ook shuttle busjes. Via de traverse loop je makkelijk zelf naar de hal in 5 a 10 minuten. De kamers zijn royaal en van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden. Kamers zijn geluiddicht. Je kunt op de kamer zelf gratis koffie/thee maken. Parkeren (max.21 dgn.) was inclusief bij de kamerprijs.
Gereisd met partner in juli 2014

Goed maar duur

Kirsten, 30-7-2014

Kamers waren erg klein (zeker in verhouding tot de prijs van het hotel). Het ontbijt was zeer uitgebreid, maar ook zéér duur. Ik zou adviseren op Schiphol een broodje te kopen. Service ed. was verder prima in orde. Goed hotel om te overnachten als je de volgende dag op tijd op Schiphol moet zijn.
Gereisd zakelijk in januari 2013

Aardig hotel voor 1 nachtje

Marco, 1-9-2013

Ik had me meer voorgesteld van het Hilton. kamers zijn klein en lichtelijk veroudert.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Lekker luxe start van je vakantie

Rob, 26-6-2013

Hotel Hilton Amsterdam Schiphol is ideaal om je vakantie ontspannen te beginnen als je een vroege vlucht hebt de volgende dag.

Je loopt overdekt naar de vertrekhal vanuit het hotel. Het is lekker luxe en van alle gemakken voorzien. Sauna en fitness ruimte gratis te gebruiken. Heerlijke bedden. Gratis koffie/thee op je kamer.

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Vrij duur, onvriendelijk Engels sprekend personeel

DHG, 23-5-2013

Het Hilton Schiphol hotel is een redelijk oud hotel, met niet al te grote, vrij dure kamers. Bij het inchecken bleek dat er uitsluitend Engels werd gesproken door het personeelslid. Erg slecht in een Nederlands hotel. Het komt in Amsterdam vaker voor, maar ik vind het vreemd. Bovendien was de service niet wat ik van Hilton gewend ben. Ik ben Hilton Honors lid en normaal word ik persoonlijk en vriendelijk aangesproken, maar dit keer niet. Helaas heb ik geen upgrade gekregen, maar kreeg ik de standaardkamer. Deze kamer was mooi, maar niet al te groot. Een positief punt is dat het hotel op loopafstand van Schiphol ligt. Het is een korte wandeling door de parkeergarage en Schiphol WTC. Er word een nieuw Hilton hotel naast het huidige hotel gebouwd. Ik zou wachten met het boeken van een kamer tot het nieuwe hotel af is, want de huidige prijzen passen niet bij het huidige personeel en hotel. Een prijs van maximaal 70 euro per nacht is passend, een hogere prijs is de standaardkamer niet waard
Gereisd met partner in april 2013

Normaal hotel

lennard biemond, 8-5-2013

Ben er dus heen geweest, maar het is niet zo sfeervol.
Gereisd alleenreizend in maart 2013

goede bereikbaarheid

Roy, 7-4-2013

Hotel Hilton Amsterdam heeft een prima bereikbaarheid. Het ligt nabij Schiphol, dus ideaal als je een vroege of late vlucht moet pakken. De service is goed, de kamergrootte ok. De kwaliteit van het eten is meer dan voldoende. Een geslaagde accomodatie dus.
Gereisd met partner in januari 2013

netjes en vriendelijk

Wiljan, 26-1-2012

voor ieder wat wils op de menukaart, vriendelijk en behulpzaam personeel, misschien zijn de kamers iets kleiner dan in een ander 4 sterren hotel, maar het heeft alle faciliteiten wat je nodig kunt hebben en super schoon! heerlijk matras ook.
Gereisd met partner in januari 2011

Mooi hotel voor park sleep and fly

sjorsje, 14-1-2012

We kozen het hilton ams,airport om zijn ligging t.o.v. de plaza en vertrekhal je kunt zo s'avonds voor vertrek nog eens even naar de plaza lopen bij de andere hotels die een shutle service hebben en verder weg liggen word dit al moeilijker we werden netjes ontvangen en de kamer was ook prima niet groot maar wel schoon en een goed bed de auto stond er ook mooi geparkeerd erg handig en bij de kamer prijs inbegrepen.
Gereisd met partner in december 2011

klanten?

helmer, 6-12-2011

volgens ons draait het in de dienstverlening om klanten.maar dit Hilton hotel heeft daar geen boodschap aan.

Reizen voor ons werk gemiddeld 200 dagen per jaar de gehele wereld over, komen wereldwijd ook gemiddeld 45 x per jaar in een Hiltonhotel en daarvan vaak in een suite. maar na dit voorval zullen we er geen voet meer binnen zetten. de totale desintresse van het personeel, en het ook niet reageren op een boze email ( nu 3 weken geleden) heeft ons dit besluit doen nemen. Hilton Amsterdam Schiphol proficiat!!

Gereisd zakelijk in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Amsterdam Airport Schiphol in Schiphol Amsterdam Airport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Amsterdam Airport Schiphol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Amsterdam Airport Schiphol scoort een 7.5 uit 10 op basis van 26 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: