Hotel citizenM Amsterdam Airport ****

WebsiteLink naar website

113 reviews over Hotel citizenM Amsterdam Airport in het Nederlands

Goede overnachtingsmogelijkheid voor luchtreiziger

Canarias12, 6-6-2017

CitizenM is gelegen op een paar honderd meter vanaf de aankomst/vertrekhal van Schiphol en is bereikbaar via een overdekte wandelroute. Het voordeel is dat je als je ’s-nachts moet vertrekken te geen taxi nodig hebt om naar het vliegveld te gaan, omdat dan de pendelbussen van de andere hotels niet rijden.

De inrichting is zakelijk er is veel mogelijkheid om in de bar iets te eten of te drinken. Het eerste drankje werd gratis aangeboden. De voertaal is Engels!

Bij de borrel zochten we een borrelplankje uit om wat te eten (zelfbediening). We waren wel verbaasd dat dit bestond uit een plankje met wat ingepakte vleeswaren (moeilijk te openen zonder schaar) en kaas met een potje olijven en tappenade en een pakje toastjes.

De kleine kamer was zakelijk en modern. Het uitzicht was richting wegen en andere gebouwen op Schiphol.

Kortom een goede, zakelijke mogelijkheid om een (gedeelte) van een nacht door te brengen voorafgaand aan onze vliegvakantie.

Denk er aan dat de overnachtingsprijzen nogal wisselen afhankelijk van de drukte en het moment van reserveren. Als je direct “lid” wordt van de “club” krijg je direct 10% korting.

Gereisd met partner in mei 2017

Hier word je blij van

SAM, 5-5-2017

CitizenM is voor iedereen die van trendy high tech en hip design houdt. Vernieuwend concept. Goede tips voor de stad. Perfecte centrale ligging. Kortom LOVE!!
Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk hotel naast vertrekhal

Barend, 7-1-2017

Cozy hotel. Huiselijk. Goed omgegaan met beschikbare ruimte en middelen. Heerlijk bed. Gezellige woonkamer lounch.
Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor citizenM Amsterdam Airport bij:

Heel gaaf boutique hotel naast de vertrekhal

sabrina1980, 27-10-2016

Boutique hotel naast de vertrekhal, nog geen 5 minuten lopen echt ideaal.

Gratis drankje naar keuze bij de bar na het inchecken, met de lekkerste cocktails.

De kamers zijn klein maar goed ingericht en voorzien vd nieuwste snufjes, alles kun je regelen met de iPad (gordijnen, licht, hele ruime keuze aan films)

Wij zien hier nou een paar keer geweest en kunnen niet wachten om weer te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2016

Perfect voor nacht voorafgaand aan vertrek

KATTIE, 28-9-2016

Perfect gelegen hotel op luchthaven schiphol. Makkelijk te bereiken vanaf station en vertrekhal. Zo heerlijk relaxed uitgeslapen op vakantie gaan. Bijzondere kamers, nog nooit zoiets gezien. Beetje popie jopie gedoe, maar wel leuk om vanuit je bed de vliegtuigen te zien dalen en opstijgen. Voor digibeten moet het een ramp zijn. Alles werkt met knopjes via een ipad. Prima ontbijt en ook avond buffet. Ga een volgende vakantie zeker weer de avond vooraf hier boeken. Wel beetje aan de prijs!
Gereisd met partner in september 2016

Fijne nachtje weg

Silvana van Gerwen, 23-8-2016

Het vinden van Citizen M vanuit Station Schiphol was makkelijk. Het inchecken was wel grappig. Je had een computer en daarop voer je je naam in of e-mailadres. Hij vindt je boeking. Ze vragen wat voor kamer je wilt. Met uitzicht op het vliegveld of niet. Dan moet je betalen. Kamers zijn niet groot. Maar wel heel leuk ingedeeld. Bed staat tussen 2 wanden. Wij hadden uitzicht op het vliegveld. Douchehoekje en wc kan je dichtmaken met draaideuren. Toiletdeur is wel met mat glas. Deur van de douche is wel doorschijnend. Wij moesten 's nachts wel rond een uur of 3 half 4 uitchecken omdat onze vlucht om half 6 ging. Al met al een fijn hotel. Ik zou het aanraden mocht je op een niet zo fijne tijd vliegen vanuit Schiphol.
Gereisd met partner in augustus 2016

Leuk hotel, hard bed

Nicolet Hoff, 10-8-2016

Dit is een modern hotel op drie minuten lopen van de ingang van Schiphol plaza. De kamer is futuristisch ingericht. Ik dacht dat ik in een ruimte capsule was beland :). Je kunt prima slapen als je de volgende dag vroeg moet vertrekken. Ik zou het hotel niet pakken als je een stedentrip Amsterdam doet. Het bed was wel hard en daar hou ik niet van maar smaken verschillen.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

ontbijt zwaar onder de maat

Tineke van der Heyden, 15-5-2016

Goede locatie, nette kamer, ontbijt slecht en rommelig
Gereisd met partner in mei 2016

Klein maar fijn!

Nijmus, 26-8-2015

Het hotel is schoon en netjes. Kamer is modern en van alle gemakken voorzien (er is een iPad aanwezig waarmee je werkelijk alles kunt bedienen), echter weinig plaats voor eventuele koffers. Wanneer je er slechts één nacht verblijft is dit geen probleem. Leuk is ook dat je er gratis films kunt bekijken.

Het hotel ligt op loopafstand van Terminal 3 en staat duidelijk aangegeven.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2015

Betere gehad

Jet, 20-4-2015

Er is geen receptionist, je moet zelf inchecken (mbv een assistent). Trendy, maar niet erg gastvrij. Als je door de gangen loopt, doen alle deuren je eerder denken aan een cellencomplex dan een hotel. De kamer is piepklein, maar was wel schoon. Het bed is welliswaar groot, maar is aan drie kanten omringd door een muur. Je moet eerst over elkaar heen klimmen. Er is geen haarshampoo en cremespoeling. Na reservering ontvang je een mail met informatie. Hierin wordt ook het redlight district aangeprezen. Iedereen weet dat daar sprake is van veel verborgen ellende. Wij zitten liever in een hotel dat wat maatschappelijk verantwoorder onderneemt, en hiervoor geen reclame maakt. Kortom: als je echt op Schiphol wil overnachten heb je weinig keus: maar is die keus er wel zijn er zeker betere opties.
Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor citizenM Amsterdam Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel citizenM Amsterdam Airport in Schiphol Amsterdam Airport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel citizenM Amsterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel citizenM Amsterdam Airport scoort een 8.28 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: