Hotel Landgoed Duin & Kruidberg ****

Hotel Landgoed Duin & Kruidberg
Landgoed Duin & Kruidberg
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed Duin & Kruidberg bij:

105 reviews over Hotel Landgoed Duin & Kruidberg in het Nederlands

Hier gaan mijn vrouw en ik zeker weer naar terug!!

J.Schenk, 4-9-2017

Van aankomst tot vertrek was alles tot op de puntjes verzorgt. Mijn vrouw in ik konden niet iets vinden wat niet goed was verzorgd, tot het kamermeisje aan toe.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geen verblijf, wel een ontvangst van Oldtimers met

Cary van Baekel, 4-9-2017

De bijzondere ligging met uitstraling van de locatie.
Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk vertoeven!

Robin, 8-8-2017

De ligging is echt geweldig, een prachtig landhuis en heerlijk eten. Tijdens ons verblijf hebben wij gegeten in Brasserie DenK, een heerlijk menu van de markt gegeten. Verder top geslapen in de zwart witte kamer 206 met tal van kussens op het bed. Kortom een echte aanrader!

Geweldig !!! Super hotel, fantastisch eten,

Johanna, 7-8-2017

Geweldig hotel, super eten,bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten, voor ons was alles perfect. Gegeten bij de brasserie, SUPER. Hele mooie kamer, met een geweldig uitzicht. Wij zeggen beter kan niet.
Gereisd met partner in augustus 2017

Genieten met de allergootste G

Paulus, 9-7-2017

Zeer sfeervol hotel, geweldige kamers in het Landhuis, prachtig gelegen, waanzinnig terras aan de tuinzijde en als je in de gelegenheid bent om in restaurant 'De Vrienden van Jacob' te eten, kom je er zeker nog een keer voor terug! Wat een geweldig diner is dat ! De uiterst verfijnde gerechten worden begeleid met evenzo mooie wijnen. Dat alles in een prachtige ambiance met professionele doch vlotte medewerkers!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

rijk,weelderig,onvergetelijk,ontspannend,genieten.

Judith Veldhuizen, 19-2-2017

De gastvrijheid,en het eten vind ik geweldig,het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam.wat ik jammer vind is dat er niet echt grote fam kamers zijn waar je bv met drie volwassenen kunt vertoeffen .
        Gereisd met vrienden in april 2016

ontspannen is een beleving hier

marcel vree, 15-2-2017

service prima

iedereen heel vriendelijk en behulpzaam

van ontvangst ( de dame van de receptie liep met onze koffer met ons mee)

tot vertrek ( fijne reis wel thuis en nog heerlijke dag )

wij hadden een DenK arrangement geboekt en alles klopte ook

patiokamer mooi en schoon

heerlijk gegeten tijdens ons 3 gangen diner van de markt

goddelijk geslapen in een heerlijk bed

's-morgens een geweldig ontbijt buffet

natuurlijk helpt het dat ik met mijn valentijn was en dat het weer ook mee wilde werken (droog en zonnig ongeveer 10 graden in februari) maar dat neemt niet weg dat iedereen ook zijn best heeft gedaan om het ons naar de zin te maken

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi landgoed op een prachtige plek

Yomina, 13-2-2017

Hier een nachtje met mijn man verbleven. Het landgoed ligt prachtig aan het water, stond wel deels in de steigers, maar was leuk opgelost door een fotoafbeelding van het landgoed op het doek te drukken wat langs de steigers was gebonden.

Ontvangst was aller vriendelijkst, het meisje liep mee naar onze kamer in de aanbouw. Dit wisten we dus geen teleurstelling. Ruime kamer, groot (wat zacht) bed, Twee grote stellen, TV hing op (maar de AB deed het niet). Nespresso apparaat op de kamer en een waterkoker. WC gescheiden van de badkamer, heel prettig. Mooie stortdouche in een ruime badkamer.

Het ontbijt was heerlijk. Wel vrij druk maar dat mocht de pret niet drukken. Nespresso koffie of zelf pakken uit het bonen apparaat (ook cappuccino). Diverse verse sappen, melk en karnemelk. Boterkoek, cheescake, chocoladetaart en meer zoetigheden, wafels en pannenkoeken, veel soorten ei (hard, zacht, gebakken, scrumbeled en anders maakten ze het voor je). Heerlijk vers brood wat je zelf nog moet snijden, diverse soorten vleeswaren, kaas en kaasjes, yoghurt, kwark en prosecco. Al met al een dikke TIEN!

prachtig landhuis

Peter, 7-1-2017

Het is een prachtig gebouw en de bedden zijn heerlijk! Eten is geweldig (alleen erg prijzig). Kamers zijn netjes, maar voor zo'n prijs, mag je iets meer verwachten... Verder geen commentaar op het hotel of personeel.
        Gereisd met partner in januari 2017

Verbazingwekkend slechte service bij de receptie

Esther, 3-12-2016

Het landgoed zelf was erg mooi, en het ontbijt lekker. Maar de service toen we arriveerden, op het terras buiten én toen we weggingen, was echt super slecht. 2 kamers waren klaar, maar de andere 2 niet. Ze lieten ons bijna een half uur wachten, zonder iets te zeggen. We zijn zelf een paar keer wezen vragen, maar elke keer zeiden ze dat er zo iemand bij ons kwam. Op het terras werd negatief gereageerd door de serveerster toen het drankje niet klopte en toen we weg gingen hebben we weer heel lang moeten wachten omdat ze iets wilde controleren en ze om een of andere onbegrijpbare reden niet wilde dat de kamers met 1 rekening werden betaald. 5 sterren? Ik vond het nog geen 1 ster waard!
        Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort - Velsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Duin & Kruidberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Duin & Kruidberg scoort een 8.44 uit 10 op basis van 105 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: