Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp *****

Voldoende.

Recensie, 13-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Het is een mooie rustige waterrijke omgeving. Het huisje was van alle gemakken voorzien. Het personeel was erg behulpzaam en aardig. De schoonmaak kan beter. Overal zitten vlekken op de muren van kapot geslagen beestjes. Jammer dat er veel werkarbeiders verblijven, geeft een verkeerde indruk van het park.
Gereisd met partner in oktober 2017

Aankomst om nooit te vergeten

Ciska Vromans, 9-10-2017
  • Onderkomen7

Bij aankomst waren wij niet te vinden in het systeem maar na even te hebben gezocht waren wij gevonden zei de medewerkster enthousiast. Op naar het chalet maar bij aankomst vonden wij het al vreemd dat we een ander chalet en zelfs een kinderchalet hadden. Terug naar de receptie met onze bevindingen kregen wij een reactie dat het de mooiste chalet was en door ging als een paviljoen 6 maar zeker geen paviljoen 6 was zoals aangegeven op de site. Wij hebben dan ook aangegeven dat wij de chalet wouden waarvoor wij hebben betaald en kregen te horen dat die zich niet zouden bevinden op resorts de rijp maar alleen in Limburg stonden. Steeds werd er door de medewerkster aangegeven bij haar collega's "deze mensen willen een andere chalet" ipv "wij hebben deze mensen misleid of niet de juiste chalet gegeven" na lang puzzelen was er een chalet gevonden die al sinds 01-01-2017 uit de verhuur was en werd gecontroleerd of we daar heen konden door de receptie. Wij vonden het vreemd dat er geen navraag werd gedaan waarom de chalet uit de verhuur was. Na terugkomst van de medewerker kregen wij te horen dat het een paviljoen 6 was die wij hadden geboekt, deze was opeens uit de lucht gevallen want per slot van rekening stond deze alleen op het park in Limburg. Na accoord te zijn gegaan konden ze ons niet de service bieden van schoonmaak/opgemaakte bedden waar natuurlijk voor betaald is. Volgens de medewerkster was de chalet schoon en kregen wij het bedrag van de opgemaakte bedden retour. Schoonmaken hebben we zelf gedaan, volgens de medewerkster was alleen de buitenkant smerig en binnen alles schoon zoals jullie misschien ook denken, hoe kan dat na 9 maanden leeg te hebben gestaan. Wij hebben alle spinnenrag verwijdert en alles nat afgenomen, en de douche een half uur laten lopen ivm legionella bacterie. Fijn onze vakantie kon beginnen 2 uur na aankomst maar hè niet zeuren want je hebt de chalet die jullie wouden. Onze oude kinderchalet was diezelfde dag nog bezet, zou ze ons nou toch niet gevonden hebben en er ergens nog de juiste chalet op ons stond te wachten. Kan maar zo want er waren er meerdere van dit type uit de lucht komen vallen oftewel het park stond er vol mee. Er valt nog een hoop te leren voor de mensen die op de receptie werken en dan te beginnen met te kijken wat er voor accommodaties verhuurd worden op resort de Rijp.

Het is een super mooi bungalow park, daar ligt het zeker niet aan. Maar de aankomst maakt het dat we iets minder graag terug zouden gaan.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi park, mooie Bungalow. Geen Wifi!!

Fam de Vries, 3-10-2017
  • Onderkomen7

Ruime nette huizen, kleine puntjes onderhoud nodig.

Geen Wifi de komende maanden!!!. Domme reactie bij receptie: " wij zijn aan het wisselen van provider wifi kan iets slechter zijn". Wat blijkt, de Wifi is totaal afgesloten, dus geen internet de komende maanden. Ook geen excuus, alternatief of ook maar iets aangeboden ter compensatie van ongemak . Slechte klachtenafhandeling hierover bij de dames van de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Nooit meer

Anoniem, 26-9-2017

Mooi huisje

Maar wat niet leuk is dat er alleen Pl. Cz. Lt. alleen maar.

Schoonmaak kan ook beter je betaald 45 euro.

Gereisd met partner in september 2017

Hoe een vakantie hoort te zijn

Peter, 30-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vriendelijk personeel, mooie huisjes, super liggen plus ook nog mooi weer

Kom zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in augustus 2017

superleuke recreatiewoning

theo, 30-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

we hebben het leuk heel leuk gehad de klantvriendelijkheid was perfect voor een vakantiepark met zoveel vakantiehuizen

de parasol was wel kapot maar na de melding op de receptie werd die de zelfde middag nog gebracht

het restaurant was ook heel goed en gezellig de kleinkinderen konden we vanuit het restaurant zien zwemmen en spelen

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Vies vies en nog eens vies

Lonneke, 26-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Bij aankomst van ons huisje kwam er meteen een nare lucht op ons af!.. na goed rond te hebben gekeken bleek het huisje ook nog eens enorm smerig!! Stof, urine en ontlasting sporen, vocht plekken. En dan nog niey gesproken over al het bloed dat tegen de muren zit van een baby!. Na gebeld te hebben met de receptie kwam er iemand kijken... die lucht was zogenaamd schoonmaakmiddel??? En ja helaas bij een ander huisje zal t niet anders zijn werd ons verteld! Schande! .. naar veel wikken en wegen toch een ander huisje gekregen! Zag er zeker beter uit, leuke aan kleding en een gezellige sfeer! Maar wederom zo ontzettend smerig!! Bij de receptie werd mij gezegd dat ik dit huisje kon krijgen maar dat de schoonmaakster gebeld werd om dit huisje schoon te maken... pardon? .. er is weinig tot niks te doen op het park en er zijn erg veel polen die door drankmisbruik veel overlast veroorzaken! Voor bovenstaande bijna 500 euro betaald en zelfs extra betaald voor de schoonmaak

Bah noooooit weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad

Lammy, 21-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben een super leuke en fijne vakantie gehad.. vriendelijk ontvangst bij het inchecken ,schoon en ruim huisje en lekker eten in het restaurant ook voor de kids een ballenbak aanwezig in het restaurant

Wij komen zeker volgend jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prima plek voor uitstapjes in Noord-Holland

Esther, 21-8-2017
  • Onderkomen9

Ons huisje was ruim, schoon en luxe. De ligging fijn en geen overlast op het park gehad. Maar Villapark doet de naam iets teveel eer aan. Daarvoor moeten de faciliteiten wel wat beter en vind ik de prijs/kwaliteit niet helemaal volstaan. Wat zeker leuk is, is een fluisterbootje huren en het water op, net een film. Fietsen mee en de omgeving verkennen, ook erg mooi. De minpuntjes; het binnenzwembad was niet schoon en te klein voor een dergelijk park en oordoppen mee voor het vliegverkeer. Tip voor de ijsliefhebber, ga naar de ijszaak in de Rijp!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Positieve ervaring

Dennis, 18-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi aangelegd park, mooi huisje (type de Rijp) van alle gemakken voorzien. Park is centraal gelegen met leuke dorpen /steden om de hoek. Genoeg speelgelegenheid om na uitstapjes de kinderen te laten spelen. Ons huisje (nr 144) had een leuke ligging op het park met voldoende privacy en de tuin was afgezet met een hekwerk aan straatzijde en begroeiing aan waterzijde. Dus kindvriendelijk.

En er verblijven inderdaad redelijk veel oost Europese personen op het park, maar hier geen (over)last van ondervonden.

Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort De Rijp bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in Oost Graftdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp scoort een 7.9 uit 10 op basis van 437 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: