Hotel De Rustende Jager ****

6,6

17 reviews over Hotel De Rustende Jager in het Nederlands

Nooit meer!

Jol64, 15-6-2014

Wij hebben één nacht doorgebracht in dit hotel. Wat ons meteen opviel toen we in onze kamer op de tweede verdieping kwamen was de muffe geur die er hing. De kamer en badkamer waren niet echt schoon (b.v. vlekken op de scheerspiegel!) en de inrichting, m.n. de wandversiering, is echt niet meer van deze tijd + 10 tinten lichter als toen dit ooit werd opgehangen! Zowel in de kamer als op de gangen vele vieze vlekken in het tapijt.

Het ontbijt is voldoende, gelukkig dat we vroeg waren en er nog voldoende ruimte was.

Gereisd met partner in juni 2014

Prima hotel, klantvriendelijk personeel

jeannettepol, 11-2-2014

Mooi hotel, mooi ingericht, klantvriendelijk personeel. Kamer is te doen, wel erg gehorig. Prima verblijf verder
Gereisd alleenreizend in januari 2014

Prima hotel met vriendelijk personeel

Albert, 29-6-2013

De Rustende Jager is een prima hotel met enorm vriendelijk personeel. Ontbijt is grote klasse
Gereisd alleenreizend in juni 2013

Prima hotel

Anneke , 6-5-2013

Hier zijn wij allereerst keurig ontvangen. We kregen een kamer op de eerste verdieping. Gelukkig viel die ons reuze mee! Ruim met twee stoelen ,een grote flat-screen tv., grote klerenkast en een fatsoenlijke en schone badkamer. Geen balkon, maar dat wisten we al. Het ontbijtbuffet was prima met versgeperste jus d'orange. Als overnachtingshotel voldoet het goed, voldoende parkeerruimte en dichtbij autobaan. In de plaats zelf is niets te beleven! Maar wij komen hier ongetwijfeld een keertje terug!
Gereisd met partner in mei 2013

Niets op aan te merken!

anneke1986, 24-1-2013

Prima verblijf gehad in de Rustende Jager. We hadden het voor een prikkie via veiling geboekt en ook zonder ontbijt. Kamer was schoon, fijne bedden en een prima badkamer. Zou voor zo'n dergelijke aanbieding zeker nog een keer terug gaan!!!

Oud hotel, vieze kamer

Carmen, 12-10-2012

De entree van het hotel is erg leuk. Echter was de receptioniste één brok chagerijn, ze keek ons niet eens aan bij het inchecken. De kamer was erg gedateerd. Geen balkon. De badkamer was klein. Er zaten rare witte vlekken op de muur en deur. In de douche zaten schimmelvlekken. Ook liet het wastafelmeubel bijna los van de muur. 's Ochtends hebben we gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Dit was redelijk. Er is keuze uit brood, zuivel. Het is geen luxe ontbijtbuffet, maar je kunt er prima eten. De algemene indruk van het hotel was niet goed.

Prima overnachting

wermink, 1-10-2012

Hotel "De Rustende Jager"is een fijn hotel met vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in september 2012

Zorg dat je gedoucht ben voordat je aankomt.

Daan, 3-9-2012

Via een veiling bij dit hotel terecht gekomen. Receptioniste zag ons aankomen en draaide meteen haar hoofd naar het computerscherm. Met heel veel moeite kon er een norse goedenmiddag vanaf. Hotelkamer heeft alles wat je nodig hebt maar is niet om over naar huis te schrijven. De badkamer was een grote vieze benden. De voegen in de douche zaten onder de schimmel, de binnenkant van de deur zag eruit alsof er een pak karnemelk over uitgeknepen was en de wastafel hing aan zijn laatste stukje schimmel kit. Absoluut niet hygiënisch.

Het ontbijt was erg lekker, verschillende soorten broodjes, english breakfast en verse jus. Was heerlijk

Dit nooit meer

bevelander, 7-8-2012

Personeel was absoluut niet vriendelijk toen bleek dat wij via veiling kwamen. Kamer is geen 4 sterren waard, het stonk er een uur in de wind, badkamer minimaal!! Hotel ziet er bij binnenkomst erg gezellig uit, maar daar blijft het bij. Personeel werkt niet bepaald aan de sfeer mee....

Leuk hotel voor 1 nacht

Tamara, 3-8-2012

Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het winkelcentrum in Nieuw-Vennep.

Nieuw Vennep zelf is niet zo bijzonder, maar leuk voor 1 dagje.

De kamer is erg ruim, douche met ligbad, toilet en wastafel en een flatscreen op de badkamer!

Het ontbijt is erg uitgebreid, het restaurant heeft voldoende tafels voor de gasten.

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Rustende Jager bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Rustende Jager in Nieuw Vennep, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Rustende Jager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Rustende Jager scoort een 6.62 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: