Appartement Overleekerhoeve *****

Appartement Overleekerhoeve
Overleekerhoeve
9,3

72 reviews over Appartement Overleekerhoeve in het Nederlands

Helemaal top, aan alle verwachtingen is voldaan

Ard Vermeulen, 3-7-2017

Zeer complete keuken, prachtige kamers, zeer vriendelijke ontvangst en gedurende het hele verblijf zeer behulpzaam.

Prachtige omgeving, heel veel mogelijkheden, BBQ, fietsen huren, waterfietsen, kanovaren, vissen.

Het is erg leuk dat je het boerderijleven van dichtbij kunt meemaken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke locatie

Sylvia, 2-7-2017

Wij hebben hier met een aantal gezinnen een heerlijk weekend gehad. De locatie is geweldig! Een grote boerderij met mooie kamers en een woon/eetkamer met uitzicht op de stal met koeien. Er is een groot terras aan het water en er zijn waterfietsen en kano's. Jannie is een hele vriendelijke gastvrouw en verzorgt alles tot in de puntjes. Echt een aanrader om een keer een weekend te verblijven!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige landelijke plek in oudhollandse omgeving

Timon Pieck, 26-5-2017

Zoals de titel al weergeeft; de locatie ligt in een prachtige landelijke omgeving met een echte oudhollandse sfeer. En dat binnen een half uur vanaf de randstad. Perfect om even uit het drukke stads- en werkend leven te stappen.

Het hotel en de kamers waren ruim in orde. Er is overal voldoende ruimte, sanitaire voorzieningen comfortabel, voldoende keukenmogelijkheden, WIFI werkt goed en een gezellige huiskamer met open keuken. Extra opmerking; vanuit de huiskamer kijk je zo door de ruit in de koeienstal waar de de eigenaar een aantal keer per dag even aan het werk is. Vond ik persoonlijk erg leuk, droeg bij aan de sfeer.

Service en gastvrijheid zijn erg hoog. De gastvrouw was heel erg vriendelijk en attent en vertelt graag over de boerderij en de koeien waar je ook mag rondkijken als je dat wilt.

Verder kun je een hoop dingen in de omgeving doen. Met 20 vrienden bij elkaar hebben we ons in ieder geval niet hoeven vervelen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Perfect voor een familieverblijf

Chrisje, 1-5-2017

Een prima plek voor een familieverblijf. Wij waren hier met 20 personen van groot tot klein. En werkelijk iedereen heeft zich vermaakt. De kinderen waren continu bezig. Zij wilde niet van het terrein af. Vooral de kano's en waterfietsen waren bij hen een succes. Qua uitstapjes zijn we naar de theetuin (aanrader), Volendam en Marken geweest. Het huis was schoon!
    Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastische accomodatie voor een de hele familie.

Fam. Kabbes, 29-4-2017

We hebben genoten van alle boerderij dieren. Het zicht op de koeienstal is geweldig leuk. Ook voor de kinderen is er genoeg vermaak: vissen, waterfietsen, paarden borstelen, de koeien voeren enz. Ook de omgeving biedt veel mogelijkheden. Je bent vlak bij Amsterdam, het Zuiderzee museum, Marken, Volendam en zelfs een uitstapje naar zee is mogelijk.

Alle kamers zagen er prima en heel schoon uit. De grote boerenkamer was heel geschikt voor onze groep van19 personen van 1 tot 70 jaar.

We kregen zelfs elke dag heerlijke verse melk. We hebben een top,week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prima locatie

Henk Uijterwaal, 3-4-2017

Uitstekende locatie, op een kwartier van Amsterdam Centraal maar toch heel rustig en stil, prachtige omgeving, zeer geschikt voor een familieweekeinde met zo'n 20 man.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Superplek voor heerlijk weekend

Liane, 26-3-2017

Rustig, schoon, ruim en fijn, dat is met 16 vrouwen wel zo prettig. Vanuit de woonkamer kijk je via een raam zo de koeienstal in. Heel origineel! Van alles voorzien, grote keuken, iedere kamer een badkamer en prachtig gelegen. Aanrader!
    Gereisd met vrienden in maart 2017

Erg leuke accommodatie.

Familie, 10-2-2017

Een fijne, gezellige, met oog voor detail, zeer schone en leuk gelegen lokatie.Zeer gastvrij! Heel hulpvaardig! Zéker aan te raden.
    Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastische lokatie

Zuyderduin, 30-10-2016

Fantastische, schone en gezellige lokatie

Met zeer vriendelijke mensen.

Voor volwassenen en kinderen een gezellige beestenboel.

Je bent er zelf haast een boer.

Zeker een aanrader

Fam Zuyderduin

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Geweldig

fam. Oomen, 20-10-2016

Prachtige omgeving, polderlandschap. Vlakbij Amsterdam, Volendam, Zaanse Schans en Marken.

Warm onthaal en alles ziet er goed verzorgd uit, met oog voor detail.

Het is wel opletten met kinderen die nog geen zwemdiploma hebben in verband met het vele water. Rondom de boerderij is echter genoeg vertier voor de kleintjes met steppen, skelters en tractors. Aardige, gastvrije mensen!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Overleekerhoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Overleekerhoeve in Monnickendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Overleekerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Overleekerhoeve scoort een 9.31 uit 10 op basis van 73 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: