Beoordelingen Bungalow Rien van den Broeke Village

Rien van den Broeke Village
30 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Rien van den Broeke Village
Nieuw Loosdrechtsedijk 212, 1231 LE, Loosdrecht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Rien van den Broeke Village in Loosdrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Rien van den Broeke Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Rien van den Broeke Village scoort een 7,7 uit 10, op basis van 30 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Rien van den Broeke Village in Loosdrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Rien van den Broeke Village, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Rien van den Broeke Village de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 20 vakantiefoto's van Bungalow Rien van den Broeke Village vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Bungalow Rien van den Broeke Village met andere accommodaties in Loosdrecht.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

26 beoordelingen over Rien van den Broeke Village

30 beoordelingen
7,6
8,5
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met een groep, 2013
"Bungalows: duur en niet schoon"vertalen
chris_leo
4,0
4,0
5,0
6,0

19-09-2013 Met de familie daar geweest.
We hebben de bungalows vies aangetroffen: vieze hoekjes, vieze koelkasten, plafonds met stofnesten en spinnenwebben, tapijten niet gezogen….
Gezien de hoge servicekosten (€ 135 voor 5 dagen) verwachten we dat de bungalow helemaal in orde is bij aankomst.
Sommige onderdelen zijn zeer slecht onderhouden: kapotte salontafels, beschadigde hoezen van de bank, geplakte douchekop, kapotte stofzuiger, beschadigde keukenkasjes / aanrecht, ontbrekende oven, zeer beschadigde plavuizen.
Na klagen wordt er nog een keer schoongemaakt (niet naar tevredenheid), en op de één na laatste dag van verblijf wordt de ontbrekende oven gebracht en een nieuwe salontafel.
Uiteindelijk na veel klagen en zeuren wordt er een kleine financiële tegemoetkoming aangeboden (ook niet naar tevredenheid).
Al bij al jammer, want het zit op een mooie plek maar zo is het echt te duur voor wat je krijgt.

Met vrienden, 2013
"Wel aardig"vertalen
frank bosch
3,0
5,0

07-08-2013 De accommodatie was in orde. Op het park zelf is niets te doen. Wel veel mogelijkheden om het water op te gaan. Het park is wat ouder en dat is goed te zien. Je kunt mooi fietsen in de omgeving.

Met een groep, Apr. 2013
"Top in orde!"vertalen
Karin van den Bosch
9,0

13-05-2013 We hebben genoten van het huisje. Het was top in orde!

Met oudere kinderen, Feb. 2013
"We had a really good time."vertalen
Herman Rijk
9,0

21-02-2013 We went with the family to Holland, to Loosdrecht, we choose the place because it is nearby the big city’s as Amsterdam and Utrecht. Also friends recommended the Bungalow site.
We had a house with three bedrooms and two bathrooms, it was very comfortable.
The service was perfect the staff is very kind, the house very comfortable, the fireplace very cozy. All the houses are provided with high speed internet, we used it a lot, it was perfect.
A place to recommend, in summer it must be really beautiful with the lake just in front of your own terrace, there are a lot of possibilities to hire a boat to enjoy the lakes.

Met een groep, Sept. 2012
"Top! Zeer goed"vertalen
demeidenclub
9,0

19-10-2012 Ons meiden weekend was zeer geslaagd.
Prima huis, sfeervol ingericht, fijne open haard. Lekker gekookt met z'n allen, heerlijk gegeten.
Boot gehuurd bij de buren (boot verhuur Barkaris), aanlegplaats direct aan het terras van het huis. Echt super!
Bedden waren prima, uitstekend geslapen, wat een rust!

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Prachtige accommodatie en perfecte service"vertalen
Pedro David
9,0

22-08-2012 Heerlijke vakantie gehad met man en kinderen in Nederland.
Super lokatie / prachtige accommodatie en super service.
Genoten van het water, varen zwemmen en vissen.
Ook de omgeving is schitterend
Kleinschalig park, goed onderhouden, vriendijke mensen alles wat je nodig hebt voor en heerlijke vakantie.

Met vrienden, 2012
"Fantastische Plek!"vertalen
Hoki Maarsen
8,0

25-06-2012 Heeeeerlijk genoten van het Eiland. We hebben met een stel vrienden de Bungalow op het Eiland gehuurd. Het was werkelijk heeerlijk!! Gezwommen, gesurfd, gezeild.
De accommodatie was prima, de service uitstekend!! hele leuke stek, lekker prive en prachtig uitzicht.

Met jonge kinderen, 2012
"Mooiste Vakantiehuis"vertalen
Singapore
9,0

18-06-2012 Vanuit Singapore terug in NL. Een tijdje overbruggen in een Watervilla was heel bijzonder. Het mooiste vakantiehuisje volgens ons en de kinderen.

Met partner, Feb. 2012
"Drie maanden uitstekende vervangende woonark"vertalen
Marcel_rene
10,0

08-06-2012 Wij hebben heerlijk vertoefd in de woonark met uitzicht op jachthaven buren. Mooie grote kamer, terras en drie slaapkamers. Grote tv en wifi ( wel zwak signaal).

Met jonge kinderen, 2011
"Mooie en rustige ligging"vertalen
Familie Papenborg
7,0
7,0
8,0

14-08-2011 In verband met onze verbouwing hebben wij in de maanden april t/m juni 2011 op dit park gewoond. Wij verbleven in een panoramavilla waarin alle noodzakelijke voorzieningen aanwezig waren.
De ligging direct aan het water is heerlijk. Ook onze zoon heeft volop genoten en veel kunnen zwemmen en spelen met de aanwezige kinderen op het park. Het is een rustige locatie met een vriendelijke receptie.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?