Camping Mijnden Recreatiecentrum ****

Camping Mijnden Recreatiecentrum
Mijnden Recreatiecentrum

21 reviews over Camping Mijnden Recreatiecentrum in het Nederlands

Veelzijdige camping en zeer klantvriendelijk

Robbert, 6-8-2017

Een zeer gastvrije camping met vriendelijke en behulpzame medewerkers niet alleen van het recreatiecentrum zelf maar ook de medewerkers van de supermarkt op het park zijn zeer klantvriendelijk. Verder goede faciliteiten zowel op het gebied van watersport als op kamperen. Enkele voorbeelden zijn goed verwarmde en schone sanitaire voorzieningen met muziek :-). Trailerhelling en prima ligplaatsen. Mooie en ruime plaatsen voor caravans en campers en super trekkershutten.

Puntjes van aandacht: douches mogen iets warmer, beter snelheidsremmende maatregelen t.h.v. de trekkershutten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie locatie, maar nee niet weer

Douwe, 3-6-2017

Wij waren hier in het Hemelvaartsweekend. De camping was helemaal vol en het was prachtig zonnig en warm weer.

* Vriendelijke ontvangst bij receptie

* Camping ligt in mooi waterrijk gebied (Loosdrechtse plassen)

* Mooi, veilig kinderstrandje op het terrein

* Schoon en warm sanitairgebouw

Niet goed

* Douches 's avonds koud

* Gratis bijzonder beroerd WiFi

* Mensen vergeten elkaar te groeten als je ze passeert

* Bij sommige windrichtingen hoor je elke drie minuten een vliegtuig overkomen (camping onder landingsbaan Schiphol)

En verder:

* Plekken niet erg groot, meeste caravans heel groot (dus plaatsen lijken krap)

* Het zijn velden zonder al te veel afscheiding. Dus veel te zien de hele dag. Oogt ook wel wat rommelig, al die caravans door elkaar

* Heel veel rokers

* En ook veel honden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijke week ondanks de kou.

Fons Pender, 24-4-2017

Erg leuk verblijf in een prachtig gebied op een mooie camping. Uitstekend verwarmd sanitair wat erg prettig was omdat april wel erg koud was.Gezellig restaurant met een prima supermarkt. Zeer netjes geholpen door het personeel ondanks onze late aankomst. Wij komen zeker nog een terug!
Gereisd met vrienden in april 2017

Het viel tegen

Diana, 16-4-2017

We hadden een trekkershut gereserveerd echter bij aankomst bleek deze niet in staat voor verhuur te zijn dus kregen we tegen hetzelfde bedrag een grote blikhut incl. Wc. Dat vonden wij uiteraard super fijn... maar het bleek vreselijk. Een grote koude blokhut, de verwarming deed het niet tot 3x toe een monteur gekomen, uiteindelijk moesten we zelf om de 45min op de reset knop duwen. Er kwamen ergens wespen vandaan ook 's nachts niet heel fijn als je wilt slapen met 3 kleinere kinderen, niet 1 wesp maar heel veel. Slapen kon je dus niet. De matrasjes waren echt vreselijk, zo dun en plastic met last van reuma is dat dus echt funnest. In de douche loopt het water niet goed af alles moet je hoog zetten anders is het klets nat, betaling is met 50 cent munten. We zijn dus maar 1 nacht gebleven in plaats van 3. Bij de receptie zat niemand meer dus sleutel incl. Briefje ingeleverd in de brievenbus, in de hoop dat ze ons nog tegen moet komen in de kosten. We wachten af en zijn benieuwd.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Recreatiecentrum Mijnden, Bedrijfsleider, 19-4-2017

Beste Diana,

Helaas is uw verblijf op Recreatiecentrum Mijnden niet verlopen zoals gewenst. Dat spijt ons zeer. Het verblijf van wespen was ons helaas niet bekend. Dat de ketel niet in orde was is inderdaad niet alert van onze kant.

Wij zullen z.s.m.een tegemoetkoming met u regelen.

Super fijne camping

Lola, 10-8-2016

Wij hebben het hier reuze naar ons zin gehad, mooie locatie vriendelijke mensen,

behulpzaam, gezellig feest van de campinggasten, kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fijne camping

Kris, 7-8-2016

Een hartelijk ontvangst zonder reserveren. Erg fijn! Sanitair mag schoner. Mooi aan het water en een fijne plek om vanuit de haven de plassen op te gaan. Een dag eerder vertrokken ivm met een kind met 40 graden koorts. Hierin verrassend star en geen geld terug. Alleen met doktersverklaring ( wat je niet krijgt voor koorts). Deze afsluiter staat haaks op het prettige ontvangst. Voor ons jammer! Supermarkt op de camping, goed assortiment.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Mooie plek voor boottochtjes

Crista, 25-7-2016

Hele vriendelijk en behulpzame mensen bij de receptie. We konden nog eenvoudig een andere plek uitkiezen.

Fijn dat we onze open boot zo dicht bij hadden liggen en toch lekker in ons eigen huisje konden slapen.

We vonden de hygiëne in het toiletgebouw niet best. Zeer regelmatig geen wc papier en echt niet schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig watersportcentrum. Mooie camping. Rust!

Fred., 26-6-2016

Mooi gelegen rustige camping (voorseizoen). Ruimte plaatsen.Prima sanitair. Vriendelijk personeel in receptie en campingwinkel. Prachtige gelegen restaurant op dit centrum, gelegen langs de Drecht. Goede uitgebreide campingwinkel. Geen vliegtuiglawaai!

Niet gratis Wifi (€4,- voor 5 uur gebruik) Douchemunten (€0,50 voor 7 minuten blijkt voldoende).

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Stefan Barends, 21-8-2015

Deze zomer hebben wij met onze boot in de haven van Mijnden gelegen.

Super kindvriendelijk, mooie en leuke speeltuin!!

Vlakbij een snackbar met klein assortiment maar het restaurant daarintegen heeft een zeer uitgebreide kaart en is ook super kindvriendelijk!

In de ochtend verse broodjes uit het winkeltje, heerlijk.

Wij hebben genoten en onze kinderen ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Drukke camping op een prachtige locatie

Jeroen, 5-8-2015

Een erg drukke/volle camping. De ligging is werkelijk geweldig! Aan de rand van de Loosdrechtse Plassen. De vaste gasten (seizoensplekken) hebben hun plekken afgezet met hekjes en volgezet met mooie planten of allerlei beeldjes.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mijnden Recreatiecentrum in Loosdrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mijnden Recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mijnden Recreatiecentrum scoort een 8.03 uit 10 op basis van 24 reviews.