Camping Weidevogelzicht

Camping Weidevogelzicht
Weidevogelzicht
6,2

10 reviews over Camping Weidevogelzicht in het Nederlands

ontspannen de accu weer opladen

Fam Stijntjes, 26-1-2017

je kunt hier heerlijk fietsen,wandelen vissen varen en nog veel meer.

terrasje pakken in volendam is een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

rust

wim, 15-9-2016

lekker rustig en vriendelijke eigenaren

het is een werkend boerenbedrijf dus er blijft wel eens wat ander ander werk liggen wat wel te begrijpen is.

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Anja, 15-9-2016

Was weinig goeds aan deze camping alleen de ontvangst was hartelijk. Sanitair en douches waren ook van zeer slechte kwaliteit. Hebben dit op andere kleine campings niet zo meegemaakt!!!!
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer als fietskampeerder.

Ger, 22-8-2016

Staat vermeld in de Vekabo-gids. Die organisatie heeft Nederlandbreed uitstekende voorzieningen. Sanitair op Weidevogelzicht onder de maat, oud, kapot, slecht neergezet. Geen voldoende stallingmogelijkheden voor E-bikes.

Onvriendelijke ontvangst; en de prijs? De website geeft andere prijzen dan in werkelijkheid. een camper met twee personen betaalde € 17, 50; een fietskampeerder zelfs € 15,- per nacht.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Hier nooit meer....zeker niet in huisje Edam

V Veenendaal, 6-8-2016

We hadden met 6 personen Huisje Edam gehuurd voor 375.00 E

Niet veel..das waar...maar een ongezellig huisje,2 slaapkamers met stapelbedden..

Een toilet waar je schuin op moet gaan zitten...een douche waar je ,met een maatje meer..niet in kan komen..en niet schoon...veel vliegen, dat is begrijpelijk op een boerderij, maar zet daar dan een paar hordeuren in...dus hebben iedere dag wedstrijd vliegenmeppen gespeeld. ...Vervelende was dat huisje Volendam voor de zelfde prijs er erg goed en gezellig eruit ziet dus ga a.u.b eerst kijken daar...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een Echte boeren camping

Dirk, 17-7-2015

Een echte boeren camping waar vrïendelijkheid nog echt is.

Voor kinderen is er genoeg te doen ook op het boeren bedrijf.

Echt een no nonsense camping met veel leuke plaatsjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke plek als 2de huis

Jantien de Groot, 13-5-2015

Wij staan al een aantal jaar op deze camping van april t/m augustus.

Zeer vriendelijke mensen, met 4 superieur dochters.

Onze zoon, inmiddels 8, vermaakt zich hier fantastisch.

Vissen, springen op de grote trampoline, bootje varen, wanneer maar kan meerijden op de tractor met Boer Ad, Boerin Karin helpen met de dieren voeren en andere klusjes op de boerderij.

Oftewel niets te gek hier.

Heerlijke omgeving om lekker te fietsen (er is een knooppunten gebied hier).

Centrum van Purmerend op korte afstand, waar je kunt winkelen, een borrel kunt drinken op het plein en er zijn hier veel gezellige restaurants.

Sanitair is simpel, maar compleet en schoon.

Wij komen volgend jaar zeker ook weer hierheen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Fijne plek in een mooie omgeving

Wim, 4-5-2015

Afgelopen week was ik hier een week in het huisje. Ik was blij verrast. Onwijs vriendelijke mensen die meteen komen helpen als er wat nodig is, wij hadden 2x koud water en dit werd meteen opgelost door de eigenaren. Er werd mij verteld dat het huisje pas een flinke opknapbeurt heeft gehad, dit kon je goed zien.

Het is misschien niet het meest moderne huisje maar in ieder geval van alle gemakken voorzien. Centrale ligging want je bent zo in Volendam of Amsterdam. Zelf hebben we ook nog door de Beemster gefietst. Wat een heerlijke omgeving, we kwamen helemaal tot rust.

Wat kindvriendelijkheid betreft, wij hebben zelf geen kinderen maar er waren wel een paar koppels op de nabij gelegen camping. Er is genoeg te doen voor ze, een speeltuin en ze mogen mee met de boer het land op als daar tijd voor is.

Zeker een aanrader

Gereisd met partner in april 2015

Verbeterpunten

Anoniem, 9-8-2014

Het zomerhuisje: een leuk huisje in een leuke omgeving. Maar het had een stuk schoner gemogen. Het sanitair en slaapkamers waren redelijk schoon, maar keuken en vloer waren vies. Alsook de buitenmeubelen. De eigenaren waren wel hele vriendelijke mensen, en als je iets nodig had, dan regelde ze het ook. Het huisje zou best eens een opknapbeurt mogen krijgen. En dan niet in de zin dat het een strak modern huis moet zijn, maar de trapleuning zat bijvoorbeeld vrij los.

Achteraf dus erg veel geld kwijt geweest, wat het me in dit geval niet waard was. Jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Nooit meer, zeer vies huisje

Sandra, 14-5-2014

Wij zijn in de Zomer van 2012 een paar dagen naar Volendam geweest en hadden op deze Boerencamping de 6 persoons trekkershut geboekt.

Schoonmaken hebben de eigenaars nooit van gehoord het was er gewoon vies, de koelkast had gebreken,en zo waren er meer dingen kapot het toilet stonk ontzettend naar de riool waardoor we niet hebben gedoucht, die lucht was niet te harden en trok het hele huisje door als de deur open stond

mensen die er met hun camper stonden moesten nog eens extra betalen om te douchen in een vieze douch cabine.

Nee al met al ( zelfs voor een boerencamping) is 70 euro per nacht voor zo`n huisje veel en veel te veel geld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weidevogelzicht in Kwadijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weidevogelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Weidevogelzicht scoort een 6.22 uit 10 op basis van 11 reviews.