9,4

Uitstekend

11 reviews over Camping Katwoude in het Nederlands

Heerlijke plek om te ontspannen

Ine Klop, 29-7-2017

Camping Katwoude is een heerlijke rustige plek.

Je kunt geweldig fietsen in de omgeving Waterland, prachtige dorpjes en heel veel water om je heen met allerhande watervogels.

Monnickendam, prachtig dorp,Marken ook de moeite waard om te bezoeken.Broek in Waterland, je weet niet wat je ziet,heel verrassend!

Gereisd met partner in juli 2017

Echte boerderij camping, schitterend sanitair.

Suzan, 6-5-2017

Een leuke kleinschalige boerencamping. Enthousiaste eigenaar, boer Wim met zijn ouders. Het sanitair is prachtig (nieuw voorzien van alle gemakken) en erg schoon. Mooie ligging met wijds uitzicht over de weilanden en ondergaande zon. Vanaf de camping vele mogelijkheden tot cultuursnuiven. Edam - Volendam - Monnickendam - Amsterdam - Zaanse Schans - Marken binnen handbereik.

Per fiets - openbaar veroer - auto goed te bereiken. Camping voor zowel jong (skelters - mee helpen op de boerderij) en oud (genieten vd rus, ruimte en landschap). Zeker een plek om vaker terug te komen. In Monnickendam prima eetgelegenheden waaronder een super goede Italiaan (Castello di Roma).

Gereisd familie in mei 2017

super camping

Chris, 7-10-2016

Heerlijk rustig gelegen camping. Zeer gastvrij. Fantastisch mooi sanitair.
Gereisd met partner in april 2016

Fantastische camping!

Marleen, 30-8-2016

Deze boerderijcamping is een echte aanrader!!!

Zeer mooie sanitaire blok... altijd alles even proper!

Ook de 'kampeerweide' wordt zeer goed onderhouden 'super mooi gras'.

Respect voor onze boer Wim en zijn ouders. Super mensen!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super

Geert en Carien van de Pas, 29-8-2016

Gezellig mensen, super sanitaire voorzieningen en een super-camping voor kinderen, met fietsjes, skelters, kalfjes, speeltuintje, geitjes en een hele zolder voor als het regent !!
Gereisd met partner in augustus 2016

Een zeer goede camping met zeer toffe uitbater.

Patje NTSK, 21-8-2016

Een camping met een zeer mooi en proper sanitaire met alles er op en eraan, zoals toiletpapier, afwasmiddel enz....Het werd zeer goed onderhouden een dikke pluim voor de boerin.(moeder van wim) Wim (24 en vrijgezel) de zoon van de boerderij en campinguitbater is een zeer vriendelijke en behulpzame toffe gast. Voor kinderen is het ook zeer interessant, ze kunnen de kalfjes mee eten geven of de geiten uitlaten het kan er allemaal. Er is ook een overdekte ruimte met tv, boeken en spelletjes. Het is daar wel dikwijls warm en wat lawaai hinder van de melkinstallatie. Je kan er ook altijd verse melk verkrijgen. De camping ligt op een goede ligging omgeving Amsterdam, Edam, Volendam allemaal op fietsafstand. In Amsterdam neem je best een bewaakte fietsstalling. Een vriend zijn elektrische mountainbike werd er gestolen met 2 sloten erop. Je bent dus gewaarschuwd

PS: heb je een dochter boven de 20 neem ze gerust mee want Wim zal ze zeker verwennen. :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Gastvrij en zó ontspannen!

De brabanders, 14-8-2016

Houd je van natuur, een groene omgeving én gastvrije campinghouders? Dan ben je op deze camping aan het juiste adres. De camping bevindt zich midden in de polder, naast de boerderij van de campinghouders. Het boerenleven kun je daarom van zeer dichtbij meemaken. Super ervaring!

De campinghouders zetten zich voor 100% in, zijn oprecht en enthousiast. Geen vraag is teveel.

Het sanitair is luxe uitgevoerd en zeer schoon. Er is speelmogelijkheid voor kinderen en een grote huiskamer voor algemeen gebruik.

Op kleine loopafstand (15 minuten) is een bushalte. Met fiets vele mogelijkheden in omgeving. De camping ligt zeer centraal voor uitstapjes zoals; amsterdam, monnikendam, edam, broek in waterland, marken, volendam etc. Erg handig. De camping is voor ons een positieve ervaring geweest.

Wij, Brabanders, voelden ons prima thuis op camping Katwoude!

Gereisd familie in augustus 2016

Wat een gastvrijheid voor een grote groep kinderen

Otterloo, 29-6-2016

De familie was buitengewoon gastvrij en bereid om te helpen. Zag nergens tegenop en alles was mogelijk. Kinderen mochten zich vrij voelen - kind zijn - zonder beperkingen: trampolinespringen, skelteren, vuurtje stoken, rennen, plassen, handen wassen, poetsen, rennen, lawaai maken, laat naar bed, vroeg op, werkelijk alles kon. Zo fijn en hartelijk. Kan iedereen aanraden ook zijn tent op te slaan bij dit lieve boeren gezin!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Wat een goede plek voor een kampeerweekend!

Tirza, 28-6-2016

Wat een goede plek voor een kampeerweekend!!!!

Eigenlijk zo dicht bij Amsterdam fietsend kwamen we met z’n allen (30 kinderen met 30 ouders) aan bij de boerencamping Katwoude.

Wij als niet echte doorgewinterde kampeerders en voornamelijk stedelingen, waren zo blij met het persoonlijke onthaal, de zeer schone en goede faciliteiten.

Het leek klein, voor een groep van 30 kinderen en 30 ouders, maar dat viel alleszins mee.

De skelters en de trampoline, maar ook gewoon alle ruimte om lekker te kunnen voetballen op het weiland. Het hield de kinderen goed bezig.

En de bezoekjes aan de koeien in de stal, en de kalfjes en paardjes in de weide naast het weiland, die af en toe langs kwamen draven, lieten ons beseffen dat we echt op het platteland bij de boer waren.

Het werd pas echt pas goed kamperen toen het hout voor het kampvuur werd gebracht. Echt een topplekje, ook zeker als je niet met een groep bent.

Een nachtje was eigenlijk niet genoeg, er was nog zo veel te ondernemen in de buurt!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk verblijf op super gastvrije boerencamping

Fietsweekend 2016, 28-6-2016

We logeerden met onze klas (groep 6) op het weiland tegenover de boerencamping waar boer Wim het gras had gemaaid voor onze legertenten. De kinderen hebben het heerlijk gehad, er is een flinke trampoline, er zijn een aantal stevige skelters, prachtig netjes en brandschoon sanitair en ongelofelijk lieve en gastvrije mensen waar we te gast waren. De kinderen konden eindeloos vragen stellen over de koeien en waarom ze zo loeiden en mochten ook meehelpen voeren. De boer kwam zelfs met een enorme shovel hout afleveren voor ons kampvuur! We hebben ontzettend genoten van ons verblijf en vonden het allemaal (30 kinderen en 30 ouders!) heel erg jammer dat we weer naar huis moesten...
Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Katwoude in Katwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Katwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Katwoude scoort een 9.39 uit 10 op basis van 12 reviews.