Camping Koegras

8,8

12 reviews over Camping Koegras in het Nederlands

Heerlijk genoten

Hans en Inge, 22-8-2017

Ruim 2 weken gestaan op camping Koegras in Julianadorp. We hebben genoten.

De ligging van de camping is goed. Je kan dichtbij boodschappen doen en bent ook zo op het strand. De bomen rondom de camping zijn erg fijn en breken de wind.

Het sanitair is mooi en erg schoon. Onze plaats was zeer ruim. Onze kleinkinderen kwamen logeren en konden makkelijk in een tentje naast de caravan.

We hebben fietstochten gemaakt door de duinen naar Den Helder, naar de markt in Schagen en naar Schoorl.

Kortom prima camping en genoeg te doen! Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Komen niet weer in hoogseizoen

harjo/els, 8-8-2017

Ja, het spijt ons maar wij herkennen ons slechts gedeeltelijk in de reviews. Sanitair is inderdaad nieuw en goed.

Echter de ruime plaatsen hebben wij niet gezien. Wij moesten met de dissel van onze caravan (4,50 mtr) zowat onder de caravan van de buurman staan. Kruipdoor/sluipdoor. Op plaats 28 moesten we de ramen gesloten houden vanwege de stank van de losplaats voor het chemisch toilet/vuilwater. We hadden op die plaats echter wel het geluk dat we aan de buitenrand stonden en daardoor uitzicht hadden op de bollenvelden.

Te veel plaatsen op te weinig grond. Wij komen hier, zeker in het hoogseizoen, niet weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een top camping

Erik, 7-6-2017

Geweldig uitzicht en vooral heeel vriendelijke beheerder met zijn vrouw die je overal bij helpen. Sanitair is gewoon een genot en word regelmatig per dag schoongemaakt
Gereisd met partner in mei 2017

mooi en rustig

Jolande Kimmijzer vd Zwet, 17-2-2017

Wij waren heel laat in het seizoen, geen andere gasten wel mooie plekken en super mooi sanitair,wasmachine en droger aanwezig, op redelijke loop afstand van winkels (centrum dorp), dicht bij strand en genoeg fietsmogelijkheden. Broodjes kon je bestellen die werden vers afgebakken ,super .
Gereisd met partner in oktober 2016

Super caming, goed sanitair.vriendelijke eigenaars

Josine en Remy Carton, 17-9-2016

Fijne en prettige camping, schoon en mooi sanitair. Zeer vriendelijke eigenaars. Iedere avond een rondje over het veld of iedereen het naar 't zin heeft. Waar vind je dat nog. Een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch!

Marjan Benschop, 26-7-2016

Alles klopt hier! Prima plaatsen, vriendelijke beheerders en eigenaren, superschoon sanitair!
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke rustige camping, leuk voor jong en oud

Kim, 18-6-2016

Mooie camping met schoon, modern sanitair. De camping ligt vlakbij het strand. 2 km fietsen en je bent er. Goed te doen dus. Mooi, knus veld omringd door bomen wat echt een voordeel is omdat het soms best wel waaide.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de verschillende skelters en op de trampoline.

We zijn een dagje naar Texel geweest, naar Schagen en natuurlijk naar het strand. Allemaal prima te doen vanaf de camping. Ook de winkels zijn dichtbij.

Wat ons betreft een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prettige SVR camping

De Vries, 25-8-2015

Prettige SVR camping, vriendelijke beheerder en eigenaar. Ruime plaatsen en schoon sanitair (afgelopen winter nieuw gekomen begrepen we, erg netjes).

Goede uitvalspostie als je van of naar Texel gaat of in de buurt/ de dorpen rondom van de A9 moet wezen.

Loopafstand naar zee, is aan de verre kant, maar per auto goed te bereiken en gratis parkeren aan de duinen (hoek zanddijk/ calantsogervaart). Dorp is wel op loopafstand, voldoende winkels en eetgelegenheden.

Ook prima locatie voor gezinsvakantie. Wij gaan vaker komen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Absolute aanrader

Wezendonk, 30-6-2015

Zeer fijne en schone camping met mooi en nieuw sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.Den Helder en het strand lekker dichtbij. Winkels in de buurt. Wii hebben een zeer prettige tijd gehad tijdens het Historidch weekend in Den Helder.

Zeer zeker een aanrader als uitvalsbasis om Noord Holland en of de wadden te verkennen.

Wij komen zeer zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2015

zeer prettige camping

Noordegraaf, 28-6-2015

Camping Koegras is camping waar wij ons gelijk thuis voelde. Ruim , Zeer schoon, vriendelijke mensen, behulpzaam, met uitzicht over de velden, waar de bollen helaas uitgebloeid waren.

Wij bezochte het Oldtimer festival in Den helder wat op 5 km is. het strand is op 3 km. Het sanitair is van 2015 , helemaal top.

Alle faciliteiten voor onze camper, vuil water lozen, toilet lozen, ook dit allemaal keurig.

Eigenlijk gewoon en toppertje voor een heel nette prijs.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Koegras in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Koegras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Koegras scoort een 8.79 uit 10 op basis van 12 reviews.