Camping Hoeve Ons Lust

Hoeve Ons Lust

81 reviews over Camping Hoeve Ons Lust in het Nederlands

Fantastische mini Camping

Bert Temmink, 25-8-2017

Camping Hoeve ons Lust is gelegen in Julianadorp aan zee. De camping heef ongeveer 25 plaatsen en met super schoon sanitair dat centraal is gelegen. Diverse soorten brood(jes) zijn een dag van te voren, voor 19.00 uur te bestellen. De beheetder is behulpzaam en bijzonder vriendelijk. Het strand is ong. 10 min. lopen, even de duinen door en je bent er. Reataurants zijn te vinden op fietsafstand in Julianadorp en den Helder. Ook meerdere supermarkten zijn te vinden in Julianadorp. Niet geweten dat de Kop van Noor Holland zoveel te bieden heeft.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een prima camping met vriendelijke beheerders

H Lamberts, 5-8-2017

In de zomertijd is het bedrijf druk met het sorteren verwerken etc van de tulpen bollen. Dat geeft soms veel lawaai.

Omdat de camping vlak bij De Kooy ligt komen er vaak helikopters over. De eersten om 7.00 s 'morgens. Daar wordt je wakker van.

Het is een gezellige camping. Schoon sanitair. Vriendelijk beheerders.

Gereisd met partner in juli 2017

niet meer

fam staal, 4-8-2017

het was een mooie camping goed sanitair was uitstekend brand schoon ,maar voor je rust is het minder in alle vroegte tractoren vrachtwagens op het erf vak naast de camping vroeg wakker niet even uitkunnen slapen dat was jammer.

we hebben wel genoten van zee en mooi strand en omgeving

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer goed en voor herhaling vatbaar

Kees R., 30-5-2017

Rustige en vriendelijke camping, gelegen bij duinovergang. Goede sanitaire voorziening. Komen zeker terug.

Geen eetgelegenheid op de camping. Wel in directe omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig

van Brussel, 4-11-2016

Wij vonden alles super goed voorelkaar, mooie ruime plaatsen, buiten gewoon mooie en voor al schone sanitaire voor zieningen. Sandra hebben wij ontmoet en zij is een lieve vriendelijke gastvrouw en helpt zowaar mogelijk. wij zijn van plan om volgend jaar weer een paar dagen te gaan kamperen op camping Onze Hoeve Lust.
Gereisd met partner in oktober 2016

Nette camping,super schoon sanitair.

Ben en Jannet Hoitink, 29-10-2016

Sandra is een heel hartelijke gastvrouw die voor iedereen tijd neemt, je voelt je heel welkom.

Wij waren voor de 2e keer tijdens de herfstvakantie 2 weken op de camping, nu met een "verharde" plaats waardoor het in onze voortent droog bleef tijdens de heftige regenbuien.

Mijn man had problemen met het voor hem, te harde geluid van de ventilator in het sanitair. Fijn is dat je de water temperatuur zelf kan regelen tijdens het douchen.

Stonden wij naast het toiletgebouw waar we de waterslang konden aansluiten en de caravan van water voorzien, anderen moeten hiervoor wel even lopen, op het terrein is verder geen tappunt.

Een camping waar het prima vertoeven is met in oktober een prachtig prijs aanbod!!

Super camping en omgeving

Gevi en Helen Zoetekouw, 27-10-2016

Heerlijk rustig. Zeer vriendelijk ontvangst. Keurig sanitair
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!

Lidy Veltink, 25-10-2016

De camping ligt vlak bij zee. Het is een verzorgde camping, met altijd schoon sanitair, aardige eigenaars die met je meedenken of helpen. Er is wifi.

Er heerst rust. Er zijn geen eetgelegenheden op de camping mogelijk, maar in de omgeving zijn er genoeg plekken waar dit wel kan. Ook zie je geen speeltoestellen op de camping, dit i.v.m. de tractoren-landbouwwerktuigen die geregeld langs/op de camping rijden die nodig zijn voor het bollenbedrijf welke de eigenaars ook runnen. Zo blijft de veiligheid van kinderen gewaarborgd. Wel kunnen oudere kinderen (eventueel samen met ouders) kanoën: er is een kanoroute vanaf de camping beschikbaar.

Perfecte camping

Marjorie Gringhuis, 23-10-2016

Een heerlijke camping super schoon wij komen hier al acht jaar dus super tevreden.

Sandra is een topper.

Heerlijk dicht bij het strand .

Uitstekende camping

Wim, 20-10-2016

Tweede keer op deze camping vanwege eerdere goede ervaringen. De camping en de service is nog steeds subliem. Het enige minpunt is dat vanaf 7 uur 's morgens de helikopters over komen , dus uitslapen zit er niet echt in.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve Ons Lust in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve Ons Lust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoeve Ons Lust scoort een 8.98 uit 10 op basis van 83 reviews.