Camping Duinzoomhoeve

8,7

145 reviews over Camping Duinzoomhoeve in het Nederlands

Wij blijven zeker

fam de Kleijn, 4-10-2017

Wij zijn hier enkele lange weekeinden het eerste weekeinde was het stormachtig met regen maar we zijn uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen door de eigenaren toen onze voortent ingestort was door de storm, dank nog daarvoor. Een groep jongeren was erg lawaaierig en heeft ons de eerste nacht wakker gehouden ondanks verzoeken van de eigenaren. Petje af voor de eigenaresse die de onder gesmeerde wc weer schoon moest maken, echt asociaal van degenen die dat hebben gedaan de toiletten waren keurig toen wij aankwamen en de andere dagen ook, helaas zijn er zulke viespeuken op de wereld daar kan de boerin ook niets aan doen. Wij zijn geen 60 en hebben genoten van het mooie plekje vlak bij zee, je moet even het weggetje aflopen en dan het duin op. Douchen kost 50 cent daarvoor krijg je meer dan genoeg warm water. Volgend jaar willen we graag weer terug om de bollenvelden in bloei te zien.
Gereisd met partner in oktober 2017

Teleurstellend

Anoniem, 2-10-2017

De hutten zagen er netjes en gezellig uit. Helaas was dat ook het enige positieve. De eerste nacht viel de stroom al uit in onze hut. Daarnaast was het gras heel nat (de grond nam het water niet op) en zakte je er half doorheen. De boer en boerin houden je constant in de gaten en beschuldigen je zomaar van dingen die je niet gedaan hebt. De hygiëne was niet geweldig. Ook was het verder lopen naar het strand dan dat er gezegd werd door de eigenaren. Kortom:Ik ben erg teleurgesteld en ik ben niet van plan om er ooit nog heen te gaan.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Goed, maar voor ons niet weer

Loetje, 30-8-2017

Vriendelijke eigenaren, mooi terrein ook voor kinderen. Leuke speelmaterialen, diverse soorten fietsen/skelters.

Op het veld waar wij stonden was het 's nachts nooit stil. Ventilatie geluid uit een schuur gaat dag en nacht door. Dit is een must voor het bedrijf, maar toch, nooit stil. Helikopters die vanaf 's ochtends vroeg al geregeld over vliegen.

Het toiletgebouw vonden wij te klein en jammer dat er geen gescheiden deel is voor mannen en vrouwen. 2 wc's vonden wij praktisch te weinig en je kunt duidelijk de geluiden van elkaar op het toilet horen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een leuke camping!

Familie Poort, 11-8-2017

Heerlijk weekje gehad, lekker geslapen in een hooischuurhutje. Met eigen wc en klein keukentje en lekkere bedden. Ook het sanitairgebouw is super. Het is een gezellige kleine camping dicht bij zee, strand en niet ver van winkels in Julianadorp. Ook Den Helder ligt op een paar kilometer afstand. Heerijk om te fietsen. 😊☺😊

Wel zijn de muggen erg vervelend. Die heb je hier overal! 😠

Jan en Mary, erg aardge mensen, heel erg bedankt! 🌻🌷🌸🌼🌹

Tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping

Wilma van Ommen, 10-8-2017

Mooie camping achter de duinen. Vanaf de camping kun je op de fiets naar Den Helder en Julianadorp. Je kan er mooi fietsen in de omgeving (kanopad en de duinen). Mary (eigenaresse) is erg vriendelijk. Wij hadden een mooie plek met wijds uitzicht. Het sanitair wordt regelmatig schoongemaakt. De camping is zeer geschikt voor kinderen. En gratis uitstekend werkend WiFi. Al met al een fantastische camping en zeer gastvrij! We hopen hier nog eens terug te komen!!
Gereisd met partner in augustus 2017

vreselijk

Veraa, 31-7-2017

Ik had de slechte review wel gelezen maar ik denk dan altijd."Er zijn altijd mensen die iets te klagen hebben" . En trek ik me er niet zoveel van aan. Maar ik moet ze dit keer gelijk geven.

Zeldzaam onaardig ontvangst. Niet behulpzaam. Ik was alleen met een caravan en normaal helpt de eigenaar me wel even om de caravan op de plaats te zetten. Maar nu niet. Ze somde snel de informatie op en reageerde geirriteerd toen ik om verheldering vroeg. Ligging is erg kaal en open. Informatie dat je 200 meter van duin en zee ligt klopt niet. Ja hemels breed ligt de duin maar naar zee lopen is het zeker langer dan 30 min. Als je met kinderen bent of je hebt veel spullen bij dan zou ik met de auto naar een kortere duinopgang rijden. Of beter nog een camping kiezen die bij een kortere duinopgang ligt. En een die meer sfeer. heeft. De gratis wifi is overbezet en je kunt dan tegen betaling dit kopen. Voor mij eens en nooit meer.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Uitstekend bevallen

Ron Klomp, 9-1-2017

De Duinzoomhoeve is een uitstekend geoutilleerde "boerencamping" op loopafstand van de zee. De camping is voorzien van net en schoon sanitair. De campinggasten komen uit alle geledingen van de samenleving. Senioren, jonge gezinnen, bedenk het maar. Kinderen kunnen zich er heerlijk uitleven zonder een moment tot last te zijn.

De eigenaresse en haar man zijn altijd enthousiast en voor alles te vinden. Indien gewenst kookt ze een heerlijk driegangen menu voor je of zorgt voor een ontbijtje met vers gebakken broodjes.

In onze beleving een absolute aanrader dus.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer goed verzorgde camping, een aanrader.

Harry, 11-9-2016

We hebben hier met veel plezier een weekend gestaan, de beheerder was zelf een weekend weg en zijn vervanger, iemand die op de camping stond heeft het prima opgevangen. De camping is zeer verzorgd en een prachtig gazon. Wij komen weer.
Gereisd met partner in september 2016

heerlijk

G.Vlasbloem, 31-8-2016

het enige nadeel is dat het vrij open is met veel wind, soms lekker, niet altijd. Als je geen zin hebt om te koken kan je altijd bij de boerin aanschuiven. verder worden er regelmatig pannenkoeken gebakken op de buitenoven. Een aanrader dus
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Kindvriendelijke camping op mooie locatie

Benjamin Kikkert, 31-8-2016

Hele nette en kindvriendelijke camping. Skelters voor de kinderen. Fietsen kunnen in de schuur staan. Lekker ontbijt in de pinkenstal. Prachtige pipowagen van alle gemakken voorzien.

Er is geen zwembad maar het strand is heel dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinzoomhoeve in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinzoomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinzoomhoeve scoort een 8.68 uit 10 op basis van 150 reviews.