7,9

4 reviews over Vakantiehuis Duinzicht in het Nederlands

Heerlijk huis

jvanzundert, 8-8-2016

Schoon, ruim van opzet en heerlijk stil, geen last van herrie van buren etc. Keuken zeer ruim voorzien van alle servicegoed, bestek, pannen etc.
Gereisd familie in juli 2016

ok, maar nooit meer

manfred, 17-1-2016

Huisje goed. Omgeving goed.

Voelden ons toch niet "thuis"

Gereisd met partner in augustus 2015

Heel fijn met kinderen

Willemien, 9-9-2014

Een heerlijk huis! perfect schoon en voorzien van modern en ruim interieur.

We hadden 5 kinderen bij ons tussen de 2 en 10 jaar en deze hebben zich uitstekend vermaakt in de volledig Omheinde tuin. Er is een prachtig speeltoestel en een doeltje voor bv voetballers. Een kippenren waar je zelf eitjes mag rapen maakt het geheel buiten nog gezelliger. Er is een groot terras en barbeque en toebehoren zijn aanwezig. We zijn niets tekort gekomen, een groot gedeelte van wat we normaal meenemen konden we in de auto laten (bv ruim aanwezig kinderbestek en servies , boeken en spelletjes )

Gereisd familie in januari 2014

Mooi huis met een prachtig uitzicht.

I.Bekhuis, 5-5-2014

Dit huis is niet zo geschikt voor kleine kinderen omdat het direct aan het water ligt zonder omheining.

Verder is het het goed onderhouden ,het meubilair is aan de lage kant maar wel netjes, en 1 slaapkamer is niet zo geschikt voor volwassenen kleinere bedden. Verder waren de voorzieningen in het huis prima, alles aanwezig.wat je maar kunt bedenken.

Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Duinzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Duinzicht scoort een 7.9 uit 10 op basis van 5 reviews.