Hotel Hampshire - Newport Huizen (gesloten) ****

Hotel Hampshire - Newport Huizen (gesloten)
Hampshire - Newport Huizen (gesloten)
7,8

75 reviews over Hotel Hampshire - Newport Huizen (gesloten) in het Nederlands

Fijn hotel op goede locatie

alex, 27-1-2017

Wij zijn een midweek in dit hotel verbleven.

Eerst een vrij stoffige kamer gekregen. We kregen meteen een andere kamer, waarvan het uitzicht mochten uitkiezen, haven of meer. (upgrade gehad naar een suite) Beide zijn zeer mooi. Vriendelijk personeel.

Ontbijtbuffet was klein, maar zeer compleet. Evenals ontbijt op de kamer.

Amsterdam en omgeving gemakkelijk te bereiken met OV.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

voor ons nooit meer , vernedering door personeel

lambrechts_karin@hotmail.com, 15-11-2016

Ligging mooi

daar hebt je het dan mee gehad,

ontvangst zeer onvriendelijk,

uren wachten aan tafel om een menu te krijgen van de dag daarvoor,

enkel de dikke nekken met de boot worden op hun wenken bediend

alle andere mensen werden gewoon vergeten

klacht ingediend bij reisbureau zij kunnen niets betekenen voor de klanten

je wordt dan van het kastje naar de muur gestuurd

tot je het beu wordt te klagen

touroperator weet u hier vast meer over te vertellen

Jammer dat 3 dagen van ontspanning een mega stressgebeuren wordt

Let op in de badkamers,

Doe pantoffels aan of je snijd je voeten aan de gescheurde vloertegels

Gereisd met partner in augustus 2016
Nicole Lagas General Manager, General Manager, 21-11-2016
Geachte meneer en mevrouw Lambrechts, We hebben geprobeerd u via de mail te bereiken. Helaas krijgen we daar nog geen antwoord op. De afgelopen twee weken hebben we geen klachten aan de receptie gehad. We zouden graag zaken die niet in orde zijn spoedig oplossen. We zouden graag telefonisch contact met u hebben en horen graag van u. Met vriendelijke groeten,

We hadden er meer van verwacht...

Pien Franken, 16-8-2016

Een voldoende, maar niet top. Personeel is meerdere keren onvriendelijk tegen elkaar waar wij bij zijn. Service houdt niet over. Kunnen we ergens borrelen? Nee de bar in de hal wordt niet gebruikt en het terras buiten is om te eten. Als we zo brutaal zijn om even te kijken, blijkt er een prima terras te zijn en een lekker hapje is ook mogelijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

mankementen

erwin, 26-7-2016

Mooie ligging. Diner boven gemiddeld, ontbijt industrieel. Mooie suites echter geen airco. Tijdens ons verblijf werd de kamer één dag niet gepoetst met als gevolg geen propere handdoeken. Ondanks klacht valt deze in dovemansoren bij het management.
Gereisd met vrienden in juli 2016

zeer goed

adrie leenaerts, 26-6-2016

mooie grote kamer,je bent vrij in je doen en laten.

consumpties zijn wel aan prijs

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig uitzicht.

Germa, 1-5-2016

Het hotel ziet er van buiten niet echt aantrekkelijk uit. Binnen is alles prima. De medewerkers zijn vriendelijk, de kamers en de bedden zijn keurig en net. In het restaurant kon lekker worden gegeten. Het ontbijt is prima, de ontbijtplek niet heel gezellig. Kortom niets mis met dit hotel. De klapper is echter het uitzicht over het Gooimeer. Daarbij is de omgeving aantrekkelijk en nodigt uit voor activiteiten.
Gereisd met partner in april 2016

Mooi gelegen aan het Gooimeer

Wim, 20-1-2016

Het personeel bij het ontbijt zeer vriendelijk.Het hotel heeft ruime kamers en badkamer.Leuke omgeving en in de buurt goede mogelijkheid voor uitstapjes.We hadden 3 kamers geboekt,bij 1 van de kamers zat de ontlasting nog in het toilet,wastafel zat nog onder shampoo e.d, en zat er een bloedvlek op de bank. Dit gemeld bij de balie. Het kussen van de bank is wel vervangen,maar verder geen excuus voor de viezigheid.Personeel bij de balie is afstandelijk.Het eten in het restaurant is prima,alleen kleine porties.Ook prima omgeving voor te fietsen.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Altijd een vakantiegevoel...

Daniëlle, 17-1-2016

Prachtig gelegen hotel aan het Gooimeer in Huizen.

Daardoor steeds dat vakantiegevoel.

Heel ruime en nette kamers (ook de standaardkamers).

Vriendelijke service.

Goed restaurant.

Gereisd met partner in december 2015

Ontspannend en voortreffelijk

Jan, Elly en Sanne, 21-8-2015

Heel goede verblijfplaats aan het Gooimeer.

Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.

We hebben er twee nachten verbleven en hebben alles als zeer goed ervaren.

We willen er zeer zeker nog een keer terug naar toe,

We waren met een hondje (Sanne) en die mocht, ten gevolge van wetgeving, niet in de ruimte voor het diner. Begrijpelijk dat zij dit dus niet toestonden. Maar, Carolien, de receptioniste, was zo vriendelijk dat zij uit eigen beweging aangaf dat Sanne bij haar aan de receptie mocht verblijven. Voor ons een perfecte oplossing en Sanne heeft het volgens ons zeer naar haar zin gehad. Carolien, nogmaals, heel hartelijk bedankt.

Kortom een goed verblijf, met ruime, schone kamers voortreffelijk personeel en heel lekker eten.

Gereisd met partner in augustus 2015

mooi hotel met prachtige uitzichten

4 vrienden, 9-8-2015

Een prachtige locatie voor dit mooie hotel.

Vriendelijk personeel dat erg hard werkt.een heerlijk ontbijt dat steeds werd bijgevuld.

Jammer dat het zo druk was dat we pas na 16.30 op de kamer terecht konden. een kopje koffie aanbieden was wel aardig geweest.

Op de kamer (104) waren 3 schemerlampen stuk waarvan 2 op de nachtkastjes. We hebben 2 keer briefjes neergelegd bij de lampen en dit gemeld bij de receptie maar er werd niets gerepareerd.Wel weer gemeld bij het uit checken maar daar werden alleen de schouders opgehaald. Tip: laat in ieder geval weten waarom je er dan niets aan (kunt)doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Newport Huizen (gesloten) in Huizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Newport Huizen (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Newport Huizen (gesloten) scoort een 7.82 uit 10 op basis van 75 reviews.