8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Nautisch Kwartier*** bij :

768 reviews over Hotel Fletcher Nautisch Kwartier in het Nederlands

Schitterende locatie

Birgit, 11-7-2017

De ligging is super. Grote parking. Mooi terras. Het eten is lekker maar niet super. De hygiëne is iets minder... kalkaanslag op de glazen, servietten zijn niet kraaknet, schimmelsporen aan de douchewand.
Gereisd met partner in juli 2017

Aparte ligging met houten huizen aan het water/

H. Kuper=Oosterhof, 4-7-2017

De route om hier te komen was voor ons niet duidelijk, en verder was het heel apart en leuk, de houten huizen en kalkhoven en verder de omgeving was heel leuk

Nooit meer

Purdey, 2-6-2017

Bij het inchecken moesten we nog de toeristenbelasting betalen. Het bedrag was € 4,00. Omdat ik met de receptioniste aan het vertellen was drukte ik op oke en op dat moment zag ik dat er € 406,00 stond. Te laat. Maar de receptioniste verzekerde mij dat het bedrag onmiddellijk teruggestort zou worden. Na 1 week nog niets terug ontvangen. Dus maar mailen naar het hotel en en hoofdkantoor. Na 10 dagen de € 402,00 terug ontvangen en telefoontje van hoofdkantoor gehad dat dit een spoedbetaling was, normaal duurde dit minimaal 2 weken. Hoezo klantvriendelijk.

€ 402,00 is nou niet bepaald een klein bedrag, althans voor mij niet.

Het enige wat Fletcher Hotels hier mee doet is excuses aanbieden.

Had hun mooi gesierd om bij een volgend verblijf iets aan te bieden.

Super...

Chantal, 28-5-2017

Een perfecte locatie om te ontspannen.. Heerlijk aan het water.. Het enige minpuntje is de hygiëne van de kamers. Jammer dat er slecht wordt schoongemaakt. De badkamer prima maar de kamer mag wel iets meer aandacht aan geschonken worden. Maar het is een heerlijke locatie om te fietsen, varen..
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk uitgerust

Chantal, 22-5-2017

2e keer hier geweest, favoriete hotel in 't gooi. sfeervol, rustig maar bovenal gastvrije medewerkers. het weer zat gelukkig ook mee dus dat scheelt. heerlijk tot laat op het terras genoten van gin-tonic en lekkere hapjes. kom hier zeker weer terug!
Gereisd met partner in mei 2017

Verrassend goed hotel met vriendelijk personeel.

Familie Krukkert Nijverdal, 18-5-2017

* Uitstekende uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Alles in en om het hotel spic-en-span.

* Bewegwijzering naar de receptie ontbreekt; dankzij toevallig passerende chef op het goede spoor gezet en toen wij op

een morgen werden geconfronteerd met een auto die niet wilde starten, was het diezelfde chef die met een booster op

de proppen kwam en de wagen weer aan de praat kreeg.

Gereisd met partner in april 2017

Een nare nasmaak

Remco, 16-5-2017

Hier afgelopen weekend verbleven met vrouw en dochter het is een prachtig hotel aan het gooimeer met ruime kamers en fijne bedden.

Alleen jamer dan we er achter kwamen bij de receptie dat de kamer prijs anders was dan verwacht en kwam een vage uitleg. We hebben het er bij gelaten omdat er met een neerbuigende toon werd gesproken.

Restaurant was redelijk personeel erg vriendelijk alleen wat jong en onervaren eten duurde lang en niet echt bijzonder.

Mooie locatie maar de prijs te duur voor wat het waard is.

Gereisd familie in mei 2017

Mooi hotel maar slechte restaurant

Henny K, 15-5-2017

Het hotel is prachtig kamers zijn goed en erg schoon.

Het restaurant is ons minder bevallen er zijn een aantal gerechten niet en tijdens de avond moet de bediening daar steeds voor aan tafel komen. Eten is matig niet op smaak en fantasie loos.

Veder vergeet de bediening bestellingen en blijfen de glazen leeg.

Erg teleurstellend

Mooie locatie, slecht personeel

Daem, 14-5-2017

Lijkt wel of we hebben geslapen in het opleiding centrum van Fletcher.

Personeel is allemaal erg jong en niet bepaald netjes.

Maken ruzie onderling aan de receptie en hebben weinig kennis over hun werk.

Locatie en kamers erg mooi en netjes! Helaas is er aan de behandeling nog het een en ander bij te schaven.

Fijn hotel,mooi gelegen.

Eleonora, 8-5-2017

Als het mooi weer is , is het hier erg gezellig.

In het restaurant gegeten ,mossels, die waren niet om te eten!

Hebben dit doorgegeven, we mochten direct een ander gerecht uitkiezen.

Verder geen opmerkingen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Nautisch Kwartier in Huizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Nautisch Kwartier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Nautisch Kwartier scoort een 8.56 uit 10 op basis van 769 reviews.