8,1

91 reviews over Hotel Van der Valk Hoorn in het Nederlands

mooie grote kamer ,goed restaurant en fijne sfeer

Wiwi, 12-8-2017

Heerlijk uitgangspunt om te fietsen en te wandelen
    Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel!

B, 8-7-2017

Een nacht verbleven met partner, als verrassing. Ik had geen betere keus kunnen maken dan hier heen te gaan. Hartelijk ontvangst, prachtige kamer met een heerlijke badkamer, bios en casino direct toegankelijk (super concept!) en het live cooking ontbijt was echt zoals je jezelf wensen kan; wat een aanbod! Hartig en zoet maar ook de wat meer verantwoorde varianten. Hoorn zelf is ook een aanrader, wat een knus centrum. We komen graag nog eens terug!
    Gereisd met partner in januari 2017

Beste gast,

Wat leuk dat uw partner ons hotel had uitgekozen als verrassing!

Wij zijn blij te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.

Graag zien wij u nog een terug in Van der Valk Hoorn.

Cynthia

Frontoffice Supervisor

Goed hotel met strategische ligging N-Holland!

Ron R., 17-6-2017

Goed geoutilleerd hotel in de regio N.-Holland (IJsselmeer - Volendam - A'dam - Bergen aan Zee - Alkmaar - Den Helder).

Sfeervolle kamers én 'n badkamer om 'u' tegen te zeggen. Super ontbijt.

De 'loopafstand' naar centrum Hoorn is net iets te veel, maar 'n taxi doet wonderen :-)

Gereisd familie in juni 2017

Top verblijf

Mh, 10-6-2017

Super hotel, goeie ligging tot afstand centrum. Vriendelijk personeel. Goeie en nette ruime kamers.
      Gereisd met vrienden in maart 2017

Erg goed

René, 26-5-2017

Zoals alle nieuwe Van der Valks. Uitermate goede kwaliteit voor een nette prijs.
      Gereisd familie in november 2016

Beste René,

Bedankt voor uw positieve reactie.

Wij zijn blij te horen dat alles naar wens was.

Graag zien wij u nog eens terug in Van der Valk hotel Hoorn.

Frontoffice Supervisor

Mooie kamer maar hier eten doen we nooit meer!

Gerry, 25-5-2017

Laat bij het inchecken geen creditcard niet kopiëren want er wordt een bedrag gereserveerd en dat wordt pas 8 weken later teruggeboekt als je geluk hebt.

Wat het restaurant betreft hebben we de klacht dat er geen kraanwater besteld kon worden. ook niet tegen betaling. Man mag geen alkohol en kan niet tegen mineraalwater. De klachten die we hadden werden weggewuifd. Er werd ons beloofd dat er iemand zou bellen om het op te lossen maar nooit iets gehoord. Jammer.

Gereisd met partner in april 2017

Beste Gerry,

Wat vervelend te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen.

Kunt u ons een email sturen op fosupervisor@hoorn.valk.com,

Zodat wij u van een inhoudelijke reactie kunnen voorzien.

Mooi Hotel Kamer wel erg warm

Loek, 6-5-2017

Ondanks dat het hotel aan de a7 ligt heb je ook met het raam open weinig last van verkeersgeluid.

De kamers zien er goed uit en zijn best ruim. Bij binnenkomst een doosje met chocolade.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant hoef ook niet lang te wachten tot je geholpen wordt.

Er was een groot nadeel, in de kamer was het 23 gr wanneer je de airco op 18 gr zet (lager kan deze niet) staat hij snel weer op 23 gr. in de winter misschien leuk maar niet in het voorjaar. met het raam open geslapen om de temperatuur iets te laten zakken.

Aan de bars is het goed toeven en gezellig.

Het hotel staat op een goed half uur lopen van Hoorn dit is goed te doen. later zagen wij dat er ook een shuttelbusje reed maar ach we zijn nog goed te been dus lopen we wel.

Voor een kort verblijf kan je hier goed verblijven en het is een goede uitvals basis om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in april 2017

mooie kamer

Jan, 30-4-2017

Prima eten

Goed uitgebreidt ontbijt

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk genieten in een gezellig hotel met

E. Grooters, 13-4-2017

Een heerlijk weekend gehad in dit prachtige hotel. De kamers zijn ruim, mooi en rustig van kleur ingericht. Met een heerlijk zittend tweezits bankje en een goed bed waarin je lekker slaapt en uitgerust wakker wordt. Vervolgens een pracht badkamer met toilet, ligbad en ruime stortdouche.

Enig minpuntje zijn de (kamer)deuren omdat het de nodige moeite kost om deze open te krijgen/houden.

We hebben lekker gegeten in het restaurant waar je op een bank in een heerlijk rond zitje kan zitten. Dit geeft je de nodige privacy mocht je dat prettig vinden. Het ontbijt was goed en voor ieder wat wils en vriendelijk begroet door het personeel.

Verder de bioscoop en het casino om je te kunnen vermaken. Wij hadden deze dagen geweldig mooi weer en hebben Hoorn bezocht.

Gereisd met vrienden in april 2017

Beste heer/mevrouw Grooters,

Wat leuk te horen dat alle facetten van ons hotel u zo goed zijn bevallen, Wij hopen u dan ook terug te mogen zien in Van der Valk Hotel Hoorn.

Cynthia

Frontoffice Supervisor.

Totaal geen welkom gevoel, is er wel management?

Z & L, 7-4-2017

2 Dagen de Duurste Suite met zwembad gehuurd:

- De dag van aankomst ( we kwamen 2 dagen a 600,- puur hotelkamer...) was De Kamer pas Na 1,5 uur Klaar (15:23). Geen compensatie voor gehad, dus anderhalf uur zitten wachten. Was het zo vies??

- de kamer ertegenover werd verhuurd aan 5 Jongetjes en Meisjes. Die de hele nacht dronken in en uit liepen en liepen te schreeuwen en te .... De receptie was hiervan op de hoogte...(!!)

- Het zwembad is koud, beweging absoluut noodzakelijk.

- 2 dagen gegeten in het hotel; het eten was op zich goed. De enorm onbeschofte en te drukke ober vond ons blijkbaar niet heel indrukwekkend (moet ik me mooi maken om in dit hotel serieus genomen te worden door de ober???) Dus mijn sliptongen waren ook niet gefileerd zoals ik had gevraagd... Je herkent hem aan zn overdreven vrouwelijke loopje, en continue geroddel...

- Rozenblaadjes zijn stukjes Plastic.

Wat een schande in de Valk keten dit, noooooooit meer dit hotel! Service? Welke service??

Gereisd met partner in maart 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw verblijf.

Vervelend om te vernemen dat het niet geheel naar wens is geweest, een terug koppeling van gasten brengt ons in de gelegenheid om onze service naar een nog hoger niveau te brengen.

Wij hopende u dan ook in de toekomst alsnog te Mogen verwelkomen in Hotel Van der Valk Hoorn.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Hoorn bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hoorn in Hoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hoorn scoort een 8.13 uit 10 op basis van 91 reviews.