Hotel Bastion Amsterdam Airport ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bastion Amsterdam Airport bij:

3 reviews over Hotel Bastion Amsterdam Airport in het Nederlands

Nooit meer

K. Maassen, 1-10-2017

Een van de slechtste hotels die ik ooit heb meegemaakt.

Bij het inchecken werkt het kaartje van de lift niet en moest deze geheractiveerd worden. Eindelijk op de verdieping aangekomen moet je het kaartje nog eens gebruiken om op de gang te komen. Ik had al meteen het gevoel dat ik in een inrichting terecht was gekomen. Een keer op de kamer viel meteen op dat ze het kinderbedje voor ons dochtertje niet hadden geplaatst. Dit was in principe geen probleem we wilde toch eerst eten. Naar beneden aangeven dat het bedje miste en door naar het restaurant. Hier moesten we even tot 17:00 wachten tot de dinerkaart ter beschikking was. Allebei een hoofdmenu bestelt die zeer sober van opmaak was en de smaken waren ook niet dat wat je van een hotel verwacht. De Knoflooksaus van mijn vrouw was ook duidelijk uit een knijpfles. Na het diner terug naar de kamer aangezien we om 3:00 weer naar Schiphol moesten. Boven aangekomen nog steeds geen bedje. Dus weer terug naar beneden. Klagen dat we nog steeds geen bedje hadden. De dame aan de receptie "heeft u nog geen bedje mijn collega is al onderweg". Terug naar boven en na even wachten kwam de collega die zojuist nog naast haar stond met een bedje de kamer op met de vraag of we ook nog beddengoed nodig hadden? Ik persoonlijk ben nog nooit in een hotel geweest waar je zelf beddengoed mee neemt maar goed. De dame beddengoed halen. Wij openen alvast het bedje. Ligt er nog de kots van het vorige kindje in!!! Uiteindelijk was alles gereed en konden we eindelijk gaan slapen. Dan is het om 3:00 tijd om uit te checken. Beneden aangekomen eerst niemand te bekennen. Maar naar 15 min. haalt een andere hotelgast de nachtdienst uit de keuken. Bij het uitchecken moesten we op eens niet alleen het diner maar ook de overnachting betalen die we al vooruit hadden betaald bij de boeking. Bij het aangeven dat dit incorrect was, kregen we te horen dat hij dat niet kon controleren omdat het systeem het s'nachts niet aanstaat. Nog nooit meegemaakt dat een hotel in de buurt van een vliegveld het s'nachts niet in hun systeem kan kijken maar goed, dan regelen we dat wel na de vakantie. Dus willen we het bedrag pinnen. "Nee, meneer het pinapparaat staat ook uit. U kunt alleen contant betalen" Alleen contant???. Oké, zelfs dat ging nog lukken. Maar ja aangezien het bedrag verkeerd was wilden we wel graag een rekening, maar zelfs dat kregen ze niet voor elkaar en creatief genoeg om een papiertje te pakken en ons een handgeschreven rekening te overhandigen waren ze ook niet en moesten deze afdwingen door de nachtdienst erop te wijzen dat hij papier uit een printer kon pakken en de pen op de balie hiervoor kon gebruiken.

Terug van vakantie Bastion Hotels gebeld om het geld terug te krijgen van de dubbel betaalde overnachting. Naam een Rekeningnummer doorgegeven per mail en dan zou het geld overgemaakt worden. Vervolgens een mail retour waarin ze een kopie van het bankpasje willen hebben. Daarop geantwoord dat voor het overboeken van geld geen kopie van het bankpasje noodzakelijk is. Tot op de dag van vandaag nog geen cent gezien. Komende week maar weer gaan bellen.

Ik heb al heel wat hotels en vliegvelden gezien maar een hotel wat zo onprofessioneel is heb ik nog niet meegemaakt. Voor ons dus nooit meer Bastion Hotels al kregen we er geld bij.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Erg jammer

vakantie11, 21-9-2015

Helaas een flinke tegenvaller. Bij aankomst kamer erg stoffig, vlekken op muren, gordijnen, stoelen en vloer. Ook de afgeknipte teennagels van de vorige gast lagen nog in de badkamer. Gordijnen hingen aan beide zijde half van de rails erg slordig om te zien. De ramen konden niet open en dat was wel nodig want op de kamer hing een vreselijke lucht, gelukkig konden we beneden een sleutel krijgen zodat het raam toch open kon. Schoonmaak erg slecht alleen bed word opgemaakt zelfs vieze handdoeken van de vloer laten ze liggen en geen nieuwe. Ontbijt erg duur en karig. Personeel balie en bar vriendelijk kunnen alles wat housekeeping niet doet oplossen. Douchen is een drama er komt amper water uit was normaal zeiden ze wel vreemd dat beneden bij het zwembad de kracht van de douche zeker 6 keer meer was. Zeker geen 4 sterren waard en wij gaan zeker nooit terug naar hier!
Gereisd met partner in september 2015

Goed Hotel

hoinjsz, 9-4-2015

Dit hotel is goed. Badkamer is schoon en de bedden slapen goed.

Het hotel niet ver van Schiphol.

Gereisd met partner in maart 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bastion Amsterdam Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Amsterdam Airport in Hoofddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Amsterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastion Amsterdam Airport scoort een 5.06 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: