8,7

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Anno Nu 14 in het Nederlands

Prachtige accomodatie

Familie Mermans België, 8-1-2012

Wij logeerden met een gezin van 6 in een villa op het vakantiepark Whieringerlant (huisje Annu nu 14). Accomodatie, comfort, uitrusting, inrichting prima in orde, niets op aan te merken! Zelfs een stoomcabine/sauna waar we niets van wisten!
Gereisd familie in december 2011

Kijken nu al uit voor een volgend verblijf

RYNGAERT JOOST, 26-3-2011

Deze vakantiewoning, gelegen op camping Wiringherlandt is een prachtige ruime en zeer comfortabele vakantiewoning. We verbleven er met vier kinderen en hadden ruimte zat. Moderne keuken, ruime woonkamer met TV, video, stereo en dan de stoomcabine en sauna zorgen ervoor dat het verblijf zeer aangenaam is. De ligging (vlakbij de Waddenzee) is uitmuntend en nodigt uit om te wandelen. Voor een rustige vakantie zeker een aanrader.
Gereisd familie in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Anno Nu 14 in Hippolytushoef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Anno Nu 14 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Anno Nu 14 scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.