Bed and Breakfast Het Groene Veldt

Het Groene Veldt

4 reviews over Bed and Breakfast Het Groene Veldt in het Nederlands

Geweldige plek

Y.Broekmeijer, 1-8-2014

Een heerlijk huis prachtige omgeving straalt rust ,warmte en liefde uit.

Zeer schoon,vriendelijke aardige gastvrouw en gastheer,voortreffelijk ontbijt,

Hoog niveau van gastvrijheid.

We komen zeker een keertje terug!!!

Gereisd met partner in juli 2014

echt een aanrader

erik en bettina, 7-6-2014

Wat zijn we verwend toen we na ons huwelijksfeest bij Jos en Monique aankwamen. we werden zelfs opgehaald vanaf onze feestlocatie om 1 uur 's nachts en konden gelijk de jacuzzi in met champagne.

Het ontbijt buiten op de veranda was heerlijk. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

Warm aanbevolen!

Jan/Paulien, 17-6-2013

Onze algemene indruk van deze accomodite is prima! De omgeving is een ideale plaats als uitvalsbasis voor diverse activiteiten m.b.t. wandelen/fietsen/strand. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en gericht om het de gasten naar de zin te maken.

De kamers/wc/douche zijn ruim en schoon. In de jacuzzi is het heerlijk ontspannen na een actieve dag.

Het ontbijt is elke dag een verrassend feestje wat met liefde is klaar gemaakt.

Eind conclusie: een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2013

Super bed and breakfast

Gerry, 28-3-2013

Onlangs zijn wij in dit nieuwe bed and breakfast "het groene veldt "geweest van Jos en Monique. Dit prachtig gelegen huis ligt buiten het centrum van Heiloo omgeven door een prachtige tuin met vijver en een jaccuzzi waar je gebruik van mag maken. Als uitvalspunt voor mooie tochten in de omgeving is het ideaal. Dicht bij strand en zee en de mooie stad Alkmaar. Wij zijn verschrikkelijk verwend en het ontbijt is werkelijk super. Wij komen zeker nog eens terug. Jos en Monique ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid.
Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Groene Veldt in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Groene Veldt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Groene Veldt scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.