Vakantiepark Het Caendorp ****

62 reviews over Vakantiepark Het Caendorp in het Nederlands

Zeer goed

Geert Koetje, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Ontvangst was goed, alles werd goed uitgelegd bij aankomst ,keuken was zeer compleet met afwasmachine, zelfs afwasblokjes aanwezig .

Eigenaren waren beiden zeer vriendelijk.

Bedden waren goed.

Totaal geen last van trein of vliegtuigen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima accomodatie, goede uitvalsbasis voor trips.

Fred Molenaar, 2-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De voorzieningen in het huisje en het park zijn allemaal prima. De keuken is goed uitgerust, zelfs een afwasmachine is aanwezig. En wat heel fijn was, er was handzeep, een paar tabletten voor de afwasmachine, afvalemmer zakken en toiletpapier aanwezig. Ook werden we hartelijk ontvangen met een goede instructie, tips en een welkomst geschenk.
Gereisd met partner in september 2017

Heel fijn

van Bergen, 5-9-2017
  • Onderkomen8

Een fijn kleinschalig park met persoonlijke aandacht. Heerlijk rustig, schoon, dicht bij zee en stad.

Erg fijn!

Gerard en Baukje, 5-9-2017
  • Onderkomen8

Fijne bungalow in rustige omgeving. Weinig last van treinen en vliegtuigen gehad! De kapel is wel heel bijzonder. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in september 2017

Keurig kleinschalig bungalowpark

MB, 29-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Ietwat gedateerde bungalow. Goede voorzieningen w.o. speeltuin voor kinderen tot circa 12 jaar. Vlakbij bedevaartsoord, fietsverhuur, mooie omgeving, met 5 km rijd je op de fiets door de duinen. Centrum Heiloo is bereikbaar in 15 loopminuten. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt is dat er vrij veel vliegtuigen over vliegen.
ineke, Directeur, 1-9-2017
Dank u voor uw review, het klopt inderdaad dat Heiloo in de aanvliegroute ligt, maar lang niet elke dag! Het hangt van de baan af die Schiphol gebruikt. Maar niet iedereen heeft daar last van, er zijn ook genoeg mensen die het een pracht gezicht vinden!

We hebben een fijne week gehad .

Henny en Gerrit, 26-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een wat gedateerde maar schone bungalow. Rustige omgeving met privacy. Alleen even wennen aan de trein en het vliegtuig. Fijn dat de fietsen binnen konden staan in de berging behorende bij de bungalow. Verder is het in de omgeving van Heiloo een mooi fiets gebied; je bent vrij snel in Alkmaar, maar ook b.v. in Egmond aan Zee. Tot slot een hartelijk ontvangst en het krijgen van tips over de omgeving.

Ontspannen en rustgevende vakantie

Rik en Kirsten, 24-8-2017
  • Onderkomen8

Een heerlijk rustig autovrij bungalowparkje, bijna idyllisch te noemen. Kinderen vermaken zich met de skelters, dieren en in de speeltuin. Waar maak je mee dat de kippen rond je huisje scharrelen?Heel (kind)vriendelijke eigenaren. Mooie ligging, vlak bij o.a. Alkmaar en Amsterdam en natuurlijk de Noordzee. Bungalows zijn wat gedateerd, maar ze zijn schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Bovendien is de huurprijs zeer aantrekkelijk.
Ineke, Directeur, 26-8-2017

Rik en Kirsten,

Fijn dat jullie weer van jullie verblijf hebben genoten!

Voor de tweede keer en volgend jaar weer!

familie Bangma, 20-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Volop genieten van het buitenleven! Op de fiets de vele stranden in de buurt bezoeken, terrasjes pakken in de duinen, lekker ontspannen in de enorme tuin bij het huisje en de kleine man die lekker met andere kinderen op het park speelt met de skelters, bij de kinderboerderij en het speeltuintje.

Vorige keer waren we er 1 week, deze keer 2 weken, maar het voelde nog steeds als te kort!

Ineke Kaandorp, Directeur, 23-8-2017
Wat fijn dat jullie weer genoten hebben, zien jullie graag volgend jaar weer terug!

Het was super voor ons

Jose, 13-8-2017
  • Onderkomen9

We voelden ons ook meteen thuis in het huisje

Het zag er schoon en netjes uit

Heer en Mevrouw Kaendorp 👍

Wel wennen aan de treinen en vliegtuigen maar na 2 dagen hoor je het minder,

Ineke Kaandorp, Directeur, 23-8-2017
Fijn te horen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad. Schiphol wisselt regelmatig van aanvliegroute zodat we ook dagen zonder overkomende vliegtuigen hebben. Maar het blijft altijd een prachtig gezicht.

Fantastisch alles aan wezig

P Niekerk, 9-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Voor ons alles goed. Niet modern maar wel van alles aanwezig. Alleen geen oven, soms jammer maar ben niet thuis.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Ineke Kaandorp, Directeur, 12-8-2017

Beste meneer en mevrouw Niekerk, wat fijn dat u weer genoten heeft van uw verblijf bij ons, maar wat jammer dat u het ons niet even gevraagd hebt! Het gebeurt vaker dat terugkomende gasten ons informatieboek niet (meer) goed doornemen want je weet toch al alles. Maar zowel in het informatieboek als op de website zelf staat vermeld dat u om een oventje kunt vragen dan wordt die meteen bezorgd of al voor u klaargezet!

Voor de volgende keer dus! Vriendelijke groet en graag weer tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Caendorp in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Caendorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Caendorp scoort een 8.9 uit 10 op basis van 67 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: