Camping Noorddorperbos

Camping Noorddorperbos
Noorddorperbos
8,5

10 reviews over Camping Noorddorperbos in het Nederlands

fijne plek voor een weekendje en aardige mensen

Arina Oosterom, 25-9-2017

Leuke kleine camping tussen Heemskerk en Castricum, heerlijke omgeving om te fietsen, wandelen, luie.ren, mooie plekjes te bezoeken

Behulpzame campingeigenaars die je ook helpen je fietszadel goed te zetten! Thanks, top service.

Douche bij heren zou snel stoppen, bij dames geen klachten

Gereisd met partner in september 2017

Leuke camping, super vriendelijke ontvangst

Colette, 12-8-2017

Zeker een aanrader! Leuke, gezellige camping. Zeer vriendelijke eigenaren. Sanitair is zeker niet nieuw, maar zeer goed schoon gehouden, een code op de toegangsdeur zodat kinderen er niet gaan spelen. Code was alleen wel bij veel kinderen bekend. Stalling en oplaadplek voor (E-) bikes, ook beveiligd met een code.

Prachtig fietsen naar strand en Castricum.

Vanwege de geboorte van een kleinzoon zijn we eerder vertrokken, maar komen zeker nog eens terug. 👍

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

trekker, 5-8-2017

vriendelijkheid douche e.d slechtweer accomodatie allemaal prima.

maar als trekker met een klein tentje is deze camping totaal ongeschikt ik stond naast , bijna in de zandbak en tussen de speeltoestellen en tegen de heg van de buren, mijn stoel kon er nog net naast staan de heel dag het lawaai van spelende kinderen om de tent en s/morgens vroeg waren de kinderen ook al vroeg aan het spelen

en daar betaal je 14,00 per nacht voor. er stonden ook geen tentjes alleen carevans allemaal tegen elkaar aan dus hele kleine standplekken

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Een heel gezellige korte vakantie

Kolkman, 23-10-2016

Hele fijne ontvangst door de eigenaren. We voelden ons direct thuis. Schoon sanitair. Mooi verhard terras voor onze caravan. Veel senioren op de camping maar heel veel kinderen op visite bij opa en oma. Kortom: heel gezellig. Op de fiets ben je snel in Heemskerk, Castricum en het strand. Voor ons voor herhaling vatbaar als we in NL op vakantie willen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gezellig

Sanne, 18-1-2016

Mijn vriend en ik waren op een wandelvakantie, en deze camping lag ongeveer halverwege. Het was gedurende de hele tocht flink aan het stormen, zo ook bij deze camping. We werden bij de receptie vriendelijk ontvangen en we kregen een mooi plekje tussen twee caravans zodat we weinig last van de wind zouden hebben. Nadat we vluchtig de tent hadden opgezet, gingen we opwarmen in de douche. De douches waren erg fijn en lekker warm, dat zie je niet overal. Daarna zijn we spelletjes gaan spelen in het recreatiehuisje, dat was erg prettig omdat er in de tent weinig ruimte was. Hier konden we eindelijk lekker zitten op een stoel. 's avonds hebben we daar ook ons eten gegeten. Het huisje is een plek waar de campinggasten elkaar kunnen ontmoeten, dat was erg leuk. Ook de tafelvoetbaltafel lag erg in de smaak. Deze camping was super voor één dagje, voor langer zal het vast ook goed zijn, maar daar hebben wij geen ervaring mee.
Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke camping

Familie Bakkum, 11-4-2014

Leuke knusse camping. Onze kinderen vermaken zich er al jaren prima. leuke mix van ouderen en jongere gezinnen. Je fietst zo naar de het dorp van Heemskerk of Castricum en ook zo de duinen in. Het sanitair is schoon en ook de afwasplaats is prima.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

leuke mini camping.

Jan, 4-6-2013

Leuke camping met een prachtig onderhouden grasmat.

Ondanks de regen geen plas te zien op het veld

Tegels onder de voortent en waterpasplaatsen.

Super schoon sanitair en aardige beheerders. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2013

geweldige camping

Martin Drenth, 14-5-2013

heerlijke mei vakantie 2013 gehad. de kinderen hebben heerlijk gespeeld. goed en schoon sanitair, goede afwasplaats en speciaal toilet voor de kinderen. Zeer behulpzame sociale eigenaar.

Voor herhaling vatbaar en zeer aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Geweldig met kleine kinderen

Eelko, 15-6-2012

We hebben een heerlijk tijd gehad. Camping heeft een mooie mix van oudere stellen en jonge gezinnen. Kleine kinderen kunnen veilig rondrennen. Fietsend naar rustige stranden. Aardige beheerder, die voor iedereen persoonlijke aandacht hebben.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

h.v.ballegooij, 12-8-2011

goede camping voor mensen die graag fietsen

geen grote plaatsen

eigenaars zeer behulpzaam met caravan op plaats zetten en zeer goede informatie over

fietsroutes en bezienswaardigheden

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Noorddorperbos in Heemskerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Noorddorperbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Noorddorperbos scoort een 8.5 uit 10 op basis van 10 reviews.