6,7

Matig

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude*** bij :

95 reviews over Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude in het Nederlands

Prima plek vlak bij natuurgebied.

Fam.Stam, 9-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Hou rekening met geluidsoverlast van laagvliegende vliegtuigen.

Klein zwembad, en niet erg warm water!

Mooie vakantiewoning, waar het aan niets ontbrak.

Gereisd familie in juli 2017

mooie rustig verzorgd park. dichtbij alles.

Bastiaansen, 10-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hadden chalet 67 (l'avenir) een l-vorm huisje. Heel ruim en aan de rand van het park. Mooi uitzicht en privacy. Is eigenlijk 6 persoons maar hier is gekozen voor 2 Hele ruime slaapkamers (ipv 3). Dit vonden wij heel prettig . Genoten van de rust en leuke uitstapjes gemaakt naar Amsterdam . Haarlem . Bloemendaal aan zee. Alkmaar. Duinrel. Musea. en mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Alles is er wel in de buurt te vinden. Ligt heel centraal. Echte aanrader. Dit huisje wordt overigens niet zo warm als de cubes. Was met de hitte goed te doen. Ook konden wij de horren erg waarderen waardoor het luchten ook makkelijker was. Luxe huisje. Wij hebben genoten.

Het huisje was huisdier en rookvrij en schoon! Alles was nog heel nieuw. Door de l-vorm ook altijd een schaduwplek.

Gereisd familie in juni 2017

Mooie accommodatie op rustig park

miek, 26-6-2017
  • Onderkomen8

Gasten waren voornamelijk werkmensen, die dus overdag niet 'thuis' waren. Ook waren er diverse buitenlandse mensen die hier hun tijd overbrugden om vervolgens met het vliegtuig huiswaarts te keren (dus vertrokken bijv. op een doordeweekse niet wisseldag).

Er vlogen veel vliegtuigen over park om te landen op Schiphol. Waren we niet op voorbereid!

Huisjes waren best nieuw en mooi. Alleen qua warmte niet te regelen. Dus bij een zonnige week, moest je niet verbaasd staan te kijken dat het in het huisje boven de 30 graden was; ook 's nachts....

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie bungalow bijna van alle gemakken voorzien

Hans Widdershoven, 29-5-2017
  • Onderkomen8

Aangezien het in de aanvliegroute van Schiphol licht moet je er rekening mee houden dat er bijna iedere minuut, anderhalve minuut een groot vliegtuig laag overvliegt waarbij converseren niet meer mogelijk is zonder je stem te verheffen.

De kussens van de louncheset zouden ook weleens schoongemaakt en gelucht kunnen worden.

Verblijf is verder prima.

Gereisd zakelijk in mei 2017

Mooie Cube

Sabina, 2-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Cube huisje waar we verbleven zag er verzorgd en modern uit. Hier en daar wat onderhouds dingetjes. Met kinderen moet je t echt van buiten het park hebben. Zwembad zeer klein.
Gereisd familie in mei 2017

Beste Sabina,

Wat fijn te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad op ons park!

In de recensie geef je aan dat er aantal onderhoudspuntjes in de accommodaties waren. Zou je ons misschien per mail willen laten weten waar dit om ging, dan kunnen wij dit oppakken voor de volgende gasten. Dit kan via Spaarnwoude@droomparken.nl.

Alvast hartelijk bedankt en wie weet tot ziens!

DroomPark Spaarnwoude

Niet aan te bevelen voor kleine kindren

Ben van der Weide, 18-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Tuinen van onderkomens grenzen aan water wat veelal niet is afgeschermd. Woningen overigens uitstekend vetxorhd
Gereisd familie in maart 2017

Beste Ben,

Bedankt voor de reactie op uw verblijf!

Graag zouden wij u als tip willen meegeven dat wij ook chalets hebben welke niet aan het water grenzen. Mocht u nog eens bij ons terug willen komen, kunt u hier naar informeren.

In ieder geval fijn te lezen dat de accommodatie verder goed bevallen is!

Wie weet tot ziens.

Fantastisch park!

BW, 9-2-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het park is zeer chique en luxe. Met onze vriendengroep hebben wij in dit park een fantastisch verblijf gehad! Zeker aan te bevelen bij vrienden!
Gereisd met vrienden in januari 2017
Teun Jansen,

Wat goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

Hopelijk zien we jullie nog eens terug op één van onze DroomParken.

verschriklijk

Janneke de boer, 13-1-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Vies huis restaurant niet open parkwinkel niet open 24 uur per dag vliegtuig lawaai ijskoude vloer nare mensen bij de receptie, busladingen asielzoekers worden er wekelijks gedumpt kortom het was een nare feestmaand voor ons en zijn dan ook voortijdig vertrokken er hangt ook nog een bord met in 2 talen erop hoe je het makkelijkst bij de hoeren in Amsterdam kunt komen ?! Familie Park ?
Gereisd met partner in december 2016

Geachte mevrouw de Boer,

Wij vinden het erg vervelend te moeten lezen dat uw verblijf zo is tegen gevallen. Wel hebben wij het vermoeden dat u op een ander park heeft verbleven, namelijk DroomPark Buitenhuizen.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw recensie te bespreken.

U kunt ons bereiken via Spaarnwoude@droomparken.nl

Alvast hartelijk bedankt voor uw reactie.

niet aan te bevelen

teleurstelling, 2-12-2016
  • Onderkomen3

Huisjes bijzonder slecht geisoleerd, erg warm in de zomer en erg koud in het najaar/winter.
Gereisd met partner in oktober 2016

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw reactie.

Graag zouden wij van u vernemen in welke accommodatie u heeft verbleven, zodat wij dit probleem na kunnen kijken en waar mogelijk kunnen oplossen.

Zou u contact met ons op willen nemen via Spaarnwoude@droomparken.nl ?

Alvast hartelijk bedankt!

DroomPark Spaarnwoude

Daar ga ik nooit meer heen!

Jasper, 23-9-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Het eten is duur. Kinderen hebben daar niks te doen. Het zwembad is klein, benauwd en zonder toezicht. Op uitzondering van een dame is het personeel achter de receptie onbeschoft. Het jonge kleins meisje had nooit aangenomen moeten worden. De prijs was voor wat je daar krijgt zeer slecht. Huisje was vies en de vrouw van de schoonmaak was niet in gelegenheid om dit meteen op te lossen.
Gereisd anders in januari 2016

Beste Jasper,

Hartelijk bedankt voor de review op het verblijf dat jullie hebben gehad op DroomPark Spaarnwoude.

Helaas lezen wij dat het verblijf op een aantal punten niet naar wens is geweest.

Graag zouden wij met jullie in contact komen om de review te bespreken.

Zouden jullie contact met ons op willen nemen via Spaarnwoude@droomparken.nl ?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie.

DroomPark Spaarnwoude

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude in Halfweg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude scoort een 6.74 uit 10 op basis van 97 reviews.