Hotel De Keizerskroon **

Hotel De Keizerskroon
De Keizerskroon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Keizerskroon bij:

1 review over Hotel De Keizerskroon in het Nederlands

Ivm trouwlocatie in de buurt zaten we hier

Roel, 29-8-2012

Ivm trouwerij van vrienden in de directe omgeving zaten wij in dit hotel. Hotel is boven een bar gelegen. In de bar hebben we na de trouwerij nog even doorgefeest. De kamers zelf zijn erg klein, passen net 2 bedden in. WC op de gang. Dit was voor ons meer dan prima!

Service kan ik helaas geen voldoende voor geven. Op diverse e-mails (e-mail adres site) werd nooit gereageerd. Telefonische reservering voor twee kamers is tweemaal telefonisch door ons bevestigd en toch op de dag van aankomst, was er niets bekend van een reservering? Gelukkig waren er nog wel twee kamers vrij. Ontbijt in de bar was eenvoudig, maar verders prima. Je kunt ook zonder ontbijt kiezen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Keizerskroon in Halfweg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Keizerskroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Keizerskroon scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: