Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****

Van der Valk Haarlem****
269 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****
Toekanweg 2, 2035 LC, Haarlem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Haarlem scoort een 7,8 uit 10, op basis van 269 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Haarlem**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 140 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Haarlem**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Van der Valk Haarlem**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Van der Valk Haarlem**** met andere accommodaties in Haarlem.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

265 beoordelingen over Van der Valk Haarlem****

269 beoordelingen
7,5
7,9
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Prachtig hotel"vertalen
J.Boots
9,0

13-12-2014 Keurige, ruime kamers van alle gemakken voorzien.

Met vrienden, Dec. 2014
"Toppie !"vertalen
wim
9,0

16-12-2014 we zijn hier voor de 2e keer. komen zeker terug. goed en vriendelijk personeel. schone en nieuwe kamers. zeker een aanrader.

"Geslaagd weekend"vertalen
Marie-José te Veluw...
9,0

15-12-2014 Mooie vernieuwde kamers, mooie badkamer met ruime douche, genoten heerlijk ontbijt en diner.
Zeker voor herhaling vatbaar.

"In één woord: Geweldig!"vertalen
M.Oerbekke-Smale
9,0

14-12-2014 Het vd Valk hotel is écht fantastisch. Wij hebben een verblijf in het nieuwe gedeelte gehad. Een prachtige kamer waar het nergens aan ontbrak. Een heerlijk bed, hele mooi stortdouche met ligbad, en de kamer was heerlijk ruim. Waar ik zelf ook altijd goed op let is of het schoon is, onze kamer was super schoon! Er is een grote flatscreen en mooie verlichting op de kamer die te dimmen is. Er is echt overal aan gedacht. Tevens erg vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de balie als in het restaurant. Echt een aanrader om een keer te verblijven en lekker te genieten! Binnen 6 minuten kun je met de bus,halte voor de deur, naar het centrum van Haarlem. Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Van der Valk Haarlem een dikke pluim, bedankt!

Met partner, Dec. 2014
"Werkelijk een heel goed hotel!"vertalen
Jan van Schijndel
9,0

14-12-2014 We zijn net terug van dit hotel en het was zeer naar onze tevredenheid.
Prachtige,,zeer ruime kamer met duo-ligbad en aparte doucheruimte met rainshower.
Heerlijk gedineerd en ook het ontbijt was zeer uitgebreid en overheerlijk.
We komen zeker nog eens terug.
Prima aanrader t.o.v. ligging en bereikbaarheid centrum.

"Geweldig nieuwe vleugel"vertalen
Barry&Evelien
8,0

29-11-2014 Wij kregen een kamer in het nieuwe gedeelte. We hebben veel hotels gezien, maar dit was echt top! Schitterend grote kamer, met nog mooiere badkamer en apart toilet. Hotel net buiten centrum, maar met bus (halte voor de deur) op max 10 min rijden. Gratis parkeren op groot terrein.

"Prima uitvalsbasis, minder bed"vertalen
jdekievit
8,0

24-11-2014 Prima uitvalsbasis om Haarlem en Amsterdam te bezoeken.
Bij het inchecken vroegen we om een kamer met een goed bed ivm rugklachten. De receptionisten verzekerde ons dat alle bedden goed waren. De nacht was alles behalve comfortabel. Een verschrikkelijk zacht bed.
Bij het uitchecken dit aangegeven, dienstdoende receptioniste had graag het ontbijt gratis gegeven, maar die was helaas al betaald. Zou door gesproken worden met leidinggevende. Mooi niets meer vernomen.

"Fijn!"vertalen
jannekevandernet
9,0

20-12-2014 Kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel! Mooi, fijne bedden, fijne badkamer met regendouche. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt in restaurant gebruikt. Prima en zeer compleet buffet. Hotel ligt net buiten het centrum, maar OV voor de deur en volop parkeergelegenheid. Op korte afstand van strand en duinen (kwartier met auto). Exterieur hotel niet bijzonder mooi, maar binnenkant maakt alles meer dan goed!

Met partner, Nov. 2014
"Fijn hotel met prachtige nieuwe kamers"vertalen
Gerthy van de Wiel
10,0

28-11-2014 Wij verbleven 3 nachten in dit hotel in een prachtige nieuwe comfort plus kamer. Over alles in deze kamers is goed nagedacht. Heerlijke bedden, fijne badkamer met regendouche, mooie inloopkast en een tv met ontelbaar veel zenders. Zeer comfortabel.
Wij hebben heerlijk geslapen en 's ochtends wacht je een heerlijk uitgebreid ontbijt, het ontbreekt je aan niets. Het hotel heeft een gunstige ligging, je kunt de bus nemen die voor de deur stopt maar je kunt ook makkelijk naar het centrum lopen (ca. 20 min.) De parkeerplaatsen waar je gratis de auto kunt parkeren zijn er meer dan voldoende. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben nog de suite gezien die binnenkort opgeleverd zal worden en daar wordt je meteen verliefd op, zo mooi!
Kortom, een fijn hotel wat ik van harte kan aanbevelen.

Met vrienden, Nov. 2014
"Fijn verblijf, wel een paar kritische puntjes..."vertalen
Judith
6,0

02-11-2014 Plus: aardige medewerkers, heerlijk ontbijt en diner, ruime kamer, ruime parkeerplaats, leuke initiatieven zoals appels op de balie met de tekst: take me with you for free....a apple a day keeps the doc away.
Goede prijskwaliteit.

Min: kwam allemaal gedateerd over...maar wel schoon, sobere halen in oude blok, gehorige kamers, onze kamer was zo'n 40 graden toen we binnen kwamen...we hebben dus niet fijn geslapen... drukte bij het ontbijt, flinke sjouw met de koffer vanaf parking naar receptie.

Al met al een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?