Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****

Van der Valk Haarlem****
237 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****
Toekanweg 2, 2035 LC, Haarlem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Haarlem scoort een 7,8 uit 10, op basis van 237 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Haarlem**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 120 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Haarlem**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Haarlem**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Van der Valk Haarlem**** met andere accommodaties in Haarlem.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

233 beoordelingen over Van der Valk Haarlem****

237 beoordelingen
7,5
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Top hotel kort bij prachtig centrum"vertalen
A v Deelen
10,0

26-07-2014 voor zeer vriendelijke prijs fietsen in mooie omgeving Behulpzaam personeel,uitstekend eten,100%kamer

"Twitter beoordelingen"
25-06-2014 @flodelo Vanavond slibtong gegeten bij @vdValkHotels Haarlem. Verrassend lekker. Maandag weer! --- Bron: https://twitter.com/flodelo/status/481908389543677952
19-05-2014 @AlbertKooijman Na een prima lunch @HotelHaarlem en route met testauto 2: Jaguar XF 2.2D sedan. Ook geen straf. #kennemerbusiness http://t.co/EMkKF0KobW --- Bron: https://twitter.com/AlbertKooijman/status/468362382348410881
20-04-2014 @dannydehaan79 Lekker brunchen met de hele familie. Fijne Paasdagen allemaal! (@ Van der Valk Hotel Haarlem w/ 2 others) http://t.co/H9JO0zjcWa --- Bron: https://twitter.com/dannydehaan79/status/457825675215638528
met jonge kinderen, Juli 2014
""Het Van der Valk Hoog Zomer arrangement""vertalen
Fam. Samplonius
10,0

26-07-2014 Wij hebben samen met onze zoon van 5, enorm genoten van het Van der Valk Hoog Zomer arrangement, bij Van der Valk in Haarlem.
Van der Valk Hotel Haarlem is een prachtig hotel en ligt zeer centraal. Je kunt er gratis parkeren. Het personeel bij de receptie, in het restaurant en bij de schoonmaak is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De kamers zijn in één woord schitterend! Je waant je hier in een luxe 5 sterren hotel! Wij kregen een splinternieuwe kamer met een grote stort douche en apart bad. Het ontbijt was fantastisch, veel keuze en lekker vers brood, vers luxe fruit, yoghurt en smoothies. Wij hebben elke ochtend gezellig buiten kunnen ontbijten.
Wij hadden de fietsen meegenomen en waren via prachtige routes door de duinen zomaar op het strand in Zandvoort en Bloemendaal. (onze fietsen werden zelfs veilig voor ons binnen gezet, in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte)
Wij hebben een onvergetelijke korte vakantie gehad, waar ons zoontje maar niet over uitgesproken raakt!

"Geweldig"vertalen
s.platter
9,0

22-07-2014 We hebben een kamer gehad in de nieuwbouw.
Mooie moderne kamer met alle comfort. Service op alle vlakken prima( receptie, bediening). Loopafstand tot centrum ca. 20 min. Goed te doen. Ontbijt héérlijk en uitgebreid. Ze kwamen nog langs de tafels voor een lekkere smootie. Wat een verwennerij. We hebben genoten en bevelen dit hotel aan voor een ieder die naar Haarlem gaat.

"Rustig gelegen."vertalen
Van Den Borre Lodew...
10,0

24-07-2014 Voor ons een top hotel , wij hadden kamer met ontbijt geboekt , maar aangezien er voldoende diner keuzes waren , en bovendien prijs kwaliteit voor ons budget goed zat , zijn wij er iedere avond blijven dineren . Al het personeel was even vriendelijk en steeds behulpzaam .Wij lagen in het oudere gedeelte van het hotel , de kamers waren nogal warm , en bij navraag hadden we direct een ventilator ter beschikking , de kamers waren zeer netjes , met koffie en thee faciliteiten er bovenop.

met een groep, Juli 2014
"Een geweldig en uitstekend hotel!!!"vertalen
E. Platter
7,0
10,0

14-07-2014 We kregen een upgrade naar een comfort kamer. Mooie ruime kamer met grote badkamer inclusief regendouche. Lekkere bedden. Ongeveer 20 minuten lopen naar centrum of voor € 2,50 met de bus. Ontzettend lekker ontbijtbuffet met onnoemelijk veel keus in van alles. Receptioniste was ook ontzettend aardig. Aanrader is om een stadswandeling te doen en een boottocht. Wij hebben een ontzettend leuk familieweekendje gehad en komen zeer zeker nog een keer weer logeren bij Van der Valk in Haarlem.

"Uitstekend!"vertalen
M. Rouwmaat
9,0

13-07-2014 We hebben het helemaal naar onze zin gehad in deze vestiging van Van der Valk. Het was dit keer voor 1 overnachting, maar we komen zeer zeker terug. Haarlem is een prachtige stad met op loopafstand het hotel Van der Valk. Een prettige combinatie, de stad met een uitstekend hotel. Extra aandacht voor het ontbijt: goed verzorgd en heerlijk!

met partner, Juli 2014
"Mooi plek, goed uitvalbasis voor de regio"vertalen
pcomanne
9,0

13-07-2014 de locatie is perfect om haarlem, zandvoort of andere plaatsen te bezoeken. Je kan perfect fietsen in deze regio. De service is uitmuntend. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel! kamer zijn perfect.

"Hotel Van der Valk in Haarlem"vertalen
Marie-Josee Giesen
10,0

20-07-2014 Wij zijn trouwe bezoekers van Van der Valk hotels in zowel Nederland, België als Duitsland. Tot nu toe is hotel Van der Valk in Haarlem ons het allerbeste van alle Van der Valk hotels bevallen. Wij hadden een comfort + kamer in de nieuwe hotelvleugel. Deze kamer was spiksplinternieuw en van alle gemakken voorzien. De badkamer had een zeer ruim bad en een aparte inloopdouche. De kamer had nog een apart en groot toilet. Het personeel was zeer vriendelijk. Verder had de kamer een luxe flatscreen, welk draaibaar was naar zowel de bedden als de fauteuils.

Het eten was goed. Een klein minpuntje betreft het ontbijtbuffet. De lekkere kaiserbroodjes, die wij bij de meeste Van der Valk hotels aantreffen, ontbraken. De petit pains waren niet goed afgebakken; een dag te zacht en twee dagen te hard.

Van der Valk hotel in Haarlem is een top hotel, waar we gegarandeerd zullen terugkomen!

met partner, Juni 2014
"Een top hotel waar we zeker terugkomen!"vertalen
hannie de wilde
7,0
8,0

29-06-2014 We vonden deze accomodatie de beste van ons hotelbezoek!
Wij zaten 7 hoog en keken ook aardig weg.
Het personeel was zeker behulpzaam en had er zin in.
Wij hadden een comfort+kamer de naam zegt het al.
Extra lange bedden,zeer ruim bad en aparte inloopdouche.
De verlichting bij de bedden was geweldig goed gekozen.
De topfauteuils vanwaar je naar een luxe flatscreen kon genieten
van de tv programma"s en vanuit je bed ook het scherm kon draaien!
De mini-bar was aanwezig en apart luxe toilet.
Het ontbijt was ook volledig en "savonds hebben we ook genoten van het diner.Tot het volgend bezoek!

met partner, Juni 2014
"Uitstekend en mooi hotel."vertalen
Kamerling
9,0

03-07-2014 Hotel Haarlem is een uitstekend hotel.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was goed. We hebben een ontspannend weekend gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?