Hotel Van der Valk Haarlem ****

8,3

362 reviews over Hotel Van der Valk Haarlem in het Nederlands

Gemiste kans

hvugts, 29-9-2017

- verbouwen en dat niet vooraf melden, een gym maar pas om 8.30u open, parkeren en de ingang niet kunnen vinden, 2maal een verkeerd drankje uitserveren, maar het ergste is personeel dat vooral met zichzelf bezig is en niet met de klant.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Goed hotel kamer met alles erop en eraan zeer goed

Stravers, 28-9-2017

Zeer vriendelijk personeel hele leuke stad met zeer veel mooi oude gebouwen. Leuke winkeltjes en eetgelegenheden
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Toch jammer.....

van Gerwen, 27-8-2017

Prachtig hotel, super mooie kamers. Diner was heerlijk, net als het ontbijt. Toch 1 ding heel erg jammer en teleurstellend. De airco sloeg op hol in de nacht waardoor we een waardeloze nacht hebben gehad. Dat kan gebeuren natuurlijk, maar als ik het vervolgens meld bij de receptie is het enige wat ik krijg aan reactie: oh hebben we nog niet eerder gehoord, excuses en een fijne dag. Jammer, heel jammer als er zo met een klacht wordt omgegaan. Voor mij een reden om iig met jonge kinderen niet meer terug te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig Hotel

Gerrit en Eefke en Gertie en Jannie, 13-8-2017

Wij zijn hier met vrienden geweest.Het personeel vriendelijk en het is een prachtig hotel.De comfort kamer waren van alle gemakken voorzien en een luxe uitstraling.Het ontbijt en diner waren geweldig.ondanks dat er een verbouwing in het hotel was ,waar we geen overlast van hadden. Kregen we van het hotel nog een consumptie aangeboden.Maar wij gaan altijd naar van der valk omdat het altijd toppie is !!!.en raden.we dat aan.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Erg fijn hotel

JWHJ Maanders, 12-8-2017

Alles is hier piekfijn in orde

Iets te ver van centrum , maar bushalte pal voor de deur.

Diverse keren hier gelogeerd met partner en laatste keer met vrienden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gewoon goed.

Frank, 8-8-2017

Heel mooi kamer en het hotel is toch nog best op loopafstand van het centrum. Het goede van het ontbijtbuffet is dat je een dienblad kan pakken. Daar kunnen heel wat (dure) hotels van leren. Wel erg druk op zondagmorgen. Prima service en aardig personeel.
Gereisd met partner in mei 2017

Fijne ruime kamer en bijzonder goed bereikbaar

Mieke, 7-8-2017

2 nachten verbleven in dit hotel. Bij aankomst was de kamer niet goed schoon, maar nadat we hier melding van gemaakt hebben stond er binnen 2 minuten een schoonmaakster om de kamer erg goed schoon te maken! Heel fijn! Complimenten!

Wij zaten in het nieuwe deel, waarbij de kamers lekker ruim opgezet zijn. Ontbijt uitstekend voor elkaar net als het diner. De bereikbaarheid met de auto is prima. En om naar het centrum te gaan stopt elke 10 minuten een bus pal voor de deur.

Zeker een aanrader, wij gaan vast nog een keer!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het was zoals altijd weer goed hier te zijn

Johan Klomp, 19-7-2017

Het hotel ligt perfect centraal om zowel naar zee te gaan met de fiets of met het openbaar vervoer.

Tevens ook heerlijk om zowel Haarlem of Amsterdam te bezoeken.

Ook dit kan prima met de bus welke zich op loopafstand van het hotel bevinden.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

boesboes, 15-7-2017

We hadden een prachtige, luxe comfort+ kamer met apart toilet, inloopkast, bad en regendouche. De grote (42" inch) tv had uitstekend beeld en was mooi op de bedrand gepositioneerd, met mogelijkheid tot draaien zodat ook vanaf zitje tv kon worden gekeken. De hele nieuwbouw oogt zeer verfrissend en modern. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Receptie, restaurant en bar zijn gelegen in het gedeelte wat nu verbouwd wordt maar geen last van gehad. Komen zeker keer terug als ook het laatste gedeelte klaar is!
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer ruime en comfortabele kamer en goede hygiene

Inge Coenen, 15-7-2017

Vriendelijk personeel, behulpzaam. De kamer was verrassend groot en modern en zeer schoon (comfort plus kamer). Het hotel wordt momenteel verbouwd, hierdoor oogt de buitenkant rommelig echter binnen merk je hier niets van. Oplaadpunt voor elektrische auto's anders dan voor Tessla's hebben wij niet gevonden. Eten is heerlijk en goed verzorgd, ruime keuze zowel bij ontbijt als diner. Jammer dat de ober ons de eerste avond niet wees op het saladebuffet waardoor wij dit gemist hebben. Tweede avond was bediening top. Boxsprings liggen heerlijk, nespressoapparaat op de kamer, evenals bank, ligbad en ruime regendouche. Hotel ligt nabij uitvalswegen en bij andere bedrijven en op ongeveer 20-30 minuten lopen van de stad. Wij hebben 2 heerlijke dagen en nachten gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Haarlem bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Haarlem scoort een 8.33 uit 10 op basis van 363 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: