Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****

Van der Valk Haarlem****
234 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****
Toekanweg 2, 2035 LC, Haarlem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Haarlem scoort een 7,7 uit 10, op basis van 234 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Haarlem**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 119 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Haarlem**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Haarlem**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Van der Valk Haarlem**** met andere accommodaties in Haarlem.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

230 beoordelingen over Van der Valk Haarlem****

234 beoordelingen
7,5
7,8
7,6
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldig"vertalen
s.platter
9,0

22-07-2014 We hebben een kamer gehad in de nieuwbouw.
Mooie moderne kamer met alle comfort. Service op alle vlakken prima( receptie, bediening). Loopafstand tot centrum ca. 20 min. Goed te doen. Ontbijt héérlijk en uitgebreid. Ze kwamen nog langs de tafels voor een lekkere smootie. Wat een verwennerij. We hebben genoten en bevelen dit hotel aan voor een ieder die naar Haarlem gaat.

"Twitter beoordelingen"
25-06-2014 @flodelo Vanavond slibtong gegeten bij @vdValkHotels Haarlem. Verrassend lekker. Maandag weer! --- Bron: https://twitter.com/flodelo/status/481908389543677952
19-05-2014 @AlbertKooijman Na een prima lunch @HotelHaarlem en route met testauto 2: Jaguar XF 2.2D sedan. Ook geen straf. #kennemerbusiness http://t.co/EMkKF0KobW --- Bron: https://twitter.com/AlbertKooijman/status/468362382348410881
20-04-2014 @dannydehaan79 Lekker brunchen met de hele familie. Fijne Paasdagen allemaal! (@ Van der Valk Hotel Haarlem w/ 2 others) http://t.co/H9JO0zjcWa --- Bron: https://twitter.com/dannydehaan79/status/457825675215638528
met een groep, Juli 2014
"Een geweldig en uitstekend hotel!!!"vertalen
E. Platter
10,0

14-07-2014 We kregen een upgrade naar een comfort kamer. Mooie ruime kamer met grote badkamer inclusief regendouche. Lekkere bedden. Ongeveer 20 minuten lopen naar centrum of voor € 2,50 met de bus. Ontzettend lekker ontbijtbuffet met onnoemelijk veel keus in van alles. Receptioniste was ook ontzettend aardig. Aanrader is om een stadswandeling te doen en een boottocht. Wij hebben een ontzettend leuk familieweekendje gehad en komen zeer zeker nog een keer weer logeren bij Van der Valk in Haarlem.

"Uitstekend!"vertalen
M. Rouwmaat
9,0

13-07-2014 We hebben het helemaal naar onze zin gehad in deze vestiging van Van der Valk. Het was dit keer voor 1 overnachting, maar we komen zeer zeker terug. Haarlem is een prachtige stad met op loopafstand het hotel Van der Valk. Een prettige combinatie, de stad met een uitstekend hotel. Extra aandacht voor het ontbijt: goed verzorgd en heerlijk!

met partner, Juli 2014
"Mooi plek, goed uitvalbasis voor de regio"vertalen
pcomanne
9,0

13-07-2014 de locatie is perfect om haarlem, zandvoort of andere plaatsen te bezoeken. Je kan perfect fietsen in deze regio. De service is uitmuntend. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel! kamer zijn perfect.

met partner, Juli 2014
"Hotel Van der Valk in Haarlem"vertalen
Marie-Josee Giesen
10,0

20-07-2014 Wij zijn trouwe bezoekers van Van der Valk hotels in zowel Nederland, België als Duitsland. Tot nu toe is hotel Van der Valk in Haarlem ons het allerbeste van alle Van der Valk hotels bevallen. Wij hadden een comfort + kamer in de nieuwe hotelvleugel. Deze kamer was spiksplinternieuw en van alle gemakken voorzien. De badkamer had een zeer ruim bad en een aparte inloopdouche. De kamer had nog een apart en groot toilet. Het personeel was zeer vriendelijk. Verder had de kamer een luxe flatscreen, welk draaibaar was naar zowel de bedden als de fauteuils.

Het eten was goed. Een klein minpuntje betreft het ontbijtbuffet. De lekkere kaiserbroodjes, die wij bij de meeste Van der Valk hotels aantreffen, ontbraken. De petit pains waren niet goed afgebakken; een dag te zacht en twee dagen te hard.

Van der Valk hotel in Haarlem is een top hotel, waar we gegarandeerd zullen terugkomen!

met partner, Juni 2014
"Een top hotel waar we zeker terugkomen!"vertalen
hannie de wilde
8,0

29-06-2014 We vonden deze accomodatie de beste van ons hotelbezoek!
Wij zaten 7 hoog en keken ook aardig weg.
Het personeel was zeker behulpzaam en had er zin in.
Wij hadden een comfort+kamer de naam zegt het al.
Extra lange bedden,zeer ruim bad en aparte inloopdouche.
De verlichting bij de bedden was geweldig goed gekozen.
De topfauteuils vanwaar je naar een luxe flatscreen kon genieten
van de tv programma"s en vanuit je bed ook het scherm kon draaien!
De mini-bar was aanwezig en apart luxe toilet.
Het ontbijt was ook volledig en "savonds hebben we ook genoten van het diner.Tot het volgend bezoek!

"Uitstekend en mooi hotel."vertalen
Kamerling
9,0

03-07-2014 Hotel Haarlem is een uitstekend hotel.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was goed. We hebben een ontspannend weekend gehad.

"Mooi en goed hotel"vertalen
harrie
9,0

22-06-2014 Hotel Van de Valk Haarlem heeft ons zeer goed bevallen, goede ligging 15 min lopend van stad, met de fiets 35 min naar zandvoort.
We hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, Prachtig...... en ruim.
Service was goed, eten geweldig, bediening zeer vriendelijk, bediening bar ook zeer behulpzaam,de interieur verzorgster vriendelijk, alleen ze mogen ook eens onder het bed stofzuigen.

met vrienden, Juni 2014
"Geweldig hotel"vertalen
lida de Graaf
8,0

22-06-2014 mooi vernieuwd hotel met geweldig mooie ruime kamers de .luxe van een groot bad en stortdouche maakten het voor ons compleet! goed eten en vriendelijk personeel!! een stad met veel bezienswaardigheden.een echte aanrader om er een paar dagen tussenuit te gaan!!

met partner, Juni 2014
"Groot hotel en mooie hotelkamers"vertalen
Ryneke
8,0

10-06-2014 Het was een goed hotel met mooie ruime hotelkamers. We hadden geboekt via veiling dus de prijs/kwaliteit verhouding was in dit geval ook goed. Wel een kleine douche om in te douchen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?