Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****

Van der Valk Haarlem****
246 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Haarlem****
Toekanweg 2, 2035 LC, Haarlem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Haarlem scoort een 7,8 uit 10, op basis van 246 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Haarlem**** in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Haarlem****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Haarlem**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 137 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Haarlem**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Van der Valk Haarlem**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Van der Valk Haarlem**** met andere accommodaties in Haarlem.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

242 beoordelingen over Van der Valk Haarlem****

246 beoordelingen
7,5
7,9
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Prima toeven"vertalen
Fam. Trouwborst
8,0

08-08-2014 Ook tijdens een kort verblijf wordt je als klant gewaardeerd, en waar mogelijk geholpen en bijgestaan.
De korte tijd dat wij er verbleven hebben wij als zeer aangenaam ervaren.

"Twitter beoordelingen"
25-06-2014 @flodelo Vanavond slibtong gegeten bij @vdValkHotels Haarlem. Verrassend lekker. Maandag weer! --- Bron: https://twitter.com/flodelo/status/481908389543677952
19-05-2014 @AlbertKooijman Na een prima lunch @HotelHaarlem en route met testauto 2: Jaguar XF 2.2D sedan. Ook geen straf. #kennemerbusiness http://t.co/EMkKF0KobW --- Bron: https://twitter.com/AlbertKooijman/status/468362382348410881
20-04-2014 @dannydehaan79 Lekker brunchen met de hele familie. Fijne Paasdagen allemaal! (@ Van der Valk Hotel Haarlem w/ 2 others) http://t.co/H9JO0zjcWa --- Bron: https://twitter.com/dannydehaan79/status/457825675215638528
met partner, Aug. 2014
"Fantastische hotel"vertalen
P.p.m. pisters
10,0

13-08-2014 Mooi hotel hele ruime schonen kamers.
Dicht gelegen bij het gezellige winkel centrum
Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Ook het ontbijt was zeer uitgebreid , er ontbrak niks.
Prijs kwaliteitverhouding zeer goed.
We waren er drie nachten, en we hadden een comfort plus kamer.
Het was er echt heel rustig .
Een avond hebben we heerlijk gegeten op het terras.

Aug. 2014
"Mooi hotel, aardig, heerlijk eten"vertalen
Femke
9,0

07-08-2014 We verbleven in een comfort + kamer. De kamer was groot en schoon, met de nodige luxe. Gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, veel keuze en goed verzorgd. Ook 's avonds a la carte gegeten, heerlijk. Ook personeel vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader.

met vrienden, Aug. 2014
"Prima goed gelegen hotel met prachtige kamers"vertalen
Frans Schuurink
9,0

07-08-2014 Uitstekend lang weekend verblijfplaats voor bezoek aan Haarlem en de kust.

met partner, 2014
"Top hotel kort bij prachtig centrum"vertalen
A v Deelen
10,0

26-07-2014 voor zeer vriendelijke prijs fietsen in mooie omgeving Behulpzaam personeel,uitstekend eten,100%kamer

met partner, Juli 2014
"Fijn hotel met ideale ligging."vertalen
Jacques Serton
7,0

29-07-2014 Het hotel Van der Valk in Haarlem heeft een ideale ligging van waaruit men geweldige fietstochten kunt maken. Bijvoorbeeld door de duinen en langs de zee maar ook ligt ook zeer centraal om enkele grote steden te bezoeken zoals Amsterdam of Alkmaar. Kortom een ideale vakantieplek.
Als advies zou ik willen meegeven om per kamer 2 pasjes mee te geven zodat men onafhankelijk van elkaar de kamer kan betreden.
Men was vergeten de kamer schoon te maken maar met ons goedvinden is dit ook later op de dag niet meer gebeurt. Wij kregen als compensatie 2 drankjes aangeboden. Wij hadden een Comfort+ kamer en deze was zeer ruim en luxe. We hebben dankzij het goede weer buiten op het terras gegeten en ik kan niet anders zeggen dat dit erg lekker was. Zeer veel keus en vriendelijk personeel. Er waren nogal wat werkzaamheden rondom het hotel waardoor het uitzicht niet echt super was maar we wisten dit van tevoren en dan moet je hier niet over zeuren.

met jonge kinderen, Juli 2014
""Het Van der Valk Hoog Zomer arrangement""vertalen
Fam. Samplonius
10,0

26-07-2014 Wij hebben samen met onze zoon van 5, enorm genoten van het Van der Valk Hoog Zomer arrangement, bij Van der Valk in Haarlem.
Van der Valk Hotel Haarlem is een prachtig hotel en ligt zeer centraal. Je kunt er gratis parkeren. Het personeel bij de receptie, in het restaurant en bij de schoonmaak is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De kamers zijn in één woord schitterend! Je waant je hier in een luxe 5 sterren hotel! Wij kregen een splinternieuwe kamer met een grote stort douche en apart bad. Het ontbijt was fantastisch, veel keuze en lekker vers brood, vers luxe fruit, yoghurt en smoothies. Wij hebben elke ochtend gezellig buiten kunnen ontbijten.
Wij hadden de fietsen meegenomen en waren via prachtige routes door de duinen zomaar op het strand in Zandvoort en Bloemendaal. (onze fietsen werden zelfs veilig voor ons binnen gezet, in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte)
Wij hebben een onvergetelijke korte vakantie gehad, waar ons zoontje maar niet over uitgesproken raakt!

met een groep, Juli 2014
"Geweldig"vertalen
s.platter
9,0

22-07-2014 We hebben een kamer gehad in de nieuwbouw.
Mooie moderne kamer met alle comfort. Service op alle vlakken prima( receptie, bediening). Loopafstand tot centrum ca. 20 min. Goed te doen. Ontbijt héérlijk en uitgebreid. Ze kwamen nog langs de tafels voor een lekkere smootie. Wat een verwennerij. We hebben genoten en bevelen dit hotel aan voor een ieder die naar Haarlem gaat.

met partner, Juli 2014
"Rustig gelegen."vertalen
Van Den Borre Lodew...
10,0

24-07-2014 Voor ons een top hotel , wij hadden kamer met ontbijt geboekt , maar aangezien er voldoende diner keuzes waren , en bovendien prijs kwaliteit voor ons budget goed zat , zijn wij er iedere avond blijven dineren . Al het personeel was even vriendelijk en steeds behulpzaam .Wij lagen in het oudere gedeelte van het hotel , de kamers waren nogal warm , en bij navraag hadden we direct een ventilator ter beschikking , de kamers waren zeer netjes , met koffie en thee faciliteiten er bovenop.

met een groep, Juli 2014
"Een geweldig en uitstekend hotel!!!"vertalen
E. Platter
10,0

14-07-2014 We kregen een upgrade naar een comfort kamer. Mooie ruime kamer met grote badkamer inclusief regendouche. Lekkere bedden. Ongeveer 20 minuten lopen naar centrum of voor € 2,50 met de bus. Ontzettend lekker ontbijtbuffet met onnoemelijk veel keus in van alles. Receptioniste was ook ontzettend aardig. Aanrader is om een stadswandeling te doen en een boottocht. Wij hebben een ontzettend leuk familieweekendje gehad en komen zeer zeker nog een keer weer logeren bij Van der Valk in Haarlem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?