Hotel Joops **

Hotel Joops
Joops
6,2

12 reviews over Hotel Joops in het Nederlands

Leuk hotel, midden in het centrum.

Mariëlle, 8-7-2017

Joops city centre hotel is een hotel zonder receptie (de sleutel haal je om de hoek bij een ander hotel) midden in het centrum van Haarlem. Wij verbleven in een studio met 2 kamers en een keukentje. Er waren hiervoor wel 2 wenteltrappen te beklimmen dus niet met de lift bereikbaar. Verder prima! Schone kamers en goede bedden.
Gereisd met vrienden in juni 2017

prima verblijf in binnensstad

Jos, 16-8-2016

Fijne ruime en vooral schone kamer met prima bedden. Heerlijke lokatie midden in centrum van Haarlem op loopafstand van alle bezienswaardigheden en restaurants.

Erg aardig personeel dat goed meedenkt met de klant. We hadden onze fietsen mee en deze konden op binnenplaats gestald worden. Ook in- en uitchecken op iets ander tijdstip is geen enkel probleem.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Laura, 10-10-2015

Prima locatie. Prijs/kwaliteit zeer slecht. Koude douche en muffe geur in de kamers! We komen hier nooit meer terug!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Dit niet doen

A.vanasten, 27-6-2015

Jeeeezus wat een gribus tent. Kamer met uitzicht op wat dakpannen en verlichting van een centrale lamp. Hoe durf je het aan te bieden voor die prijs. Een beetje gastarbeider zit met zijn collega's beter op een kamer voor zes personen. Wegblijven hier.
Gereisd met partner in juni 2015

gewoon 2 nachten nauwelijks geslapen

josee langen, 16-9-2012

wij waren met 3 personen 2 nachten in dit hotel en hebben van het lawaai van buiten echt niet kunnen slapen. Onze kamer lag aan de voorzijde op de 3e verdieping en wij konden, tot zeker 4 uur s nachts, alles van het zeer luidruchtige uitgangsleven letterrlijk verstaan. Of we het raam open of dicht hadden; het maakte geen verschil! De oncomfortabele bedden met erg hard matras en plastic flut-kussen maakten het slapen ook al niet gemakkelijker. Erg lage prijs- kwaliteitverhouding!!!!
Gereisd met vrienden in september 2012

mooie ruime kamers

fam.lubbersen, 11-7-2011

goed hotel, goede ontvangst, wij hadden een vier persoonskamer,met boxspringen,wel wat hard maar dat is waar je wel of niet van houdt.

verder zeer ruime kamer, met klein keukentje, groete badkamer met bad,douch en wc.

s,nachts wel heel veel lawaai van uitgaansleven, maar ja dat kun je verwachten op deze plek, je loopt zo uit de deur de winkels binnen,

mooie stadswandeling gemaakt erg leuk met de kleine steegjes en rondvaart minder,wel 9 euro p.p.vonden dat het geld niet waard.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Goed hotel in Haarlem

Anouk, 13-9-2010

Hadden een 3 en een 4 persoonskamer geboekt in dit hotel. Bleken complete studio's te zijn met zelfs een klein keukentje. Zeer ruime kamer. Fijne bedden en nette badkamer.

Het is een hotel zonder eigen lobby. Je moet de sleutels ophalen bij het Ambasador hotel even verderop.

Ontbijten kun je in het andere hotel. Lekker buffet.

Een goed hotel om Haarlem te verkennen!

Gereisd met vrienden in september 2010

Goede uitvalsbasis

Ilse, 27-7-2010

Net terug van hotel Joops, het is een dependance van het Ambassador hotel en heeft dus geen eigen lobby of iets dergelijks. Het ziet er daardoor wel enigzins sober uit bij aankomst, maar de hotelkamers maakte veel goed. Zeer ruime hotelkamer, met zeer ruim zit gedeelte en prima bedden. Ontbijt in het Ambassador is prima, maar niet bijzonder. De ligging is echter perfect, midden in het centrum dus ideaal om te shoppen en stappen.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Leuk hotel, nachtelijk lawaai

kastenberg, 9-11-2009

Wij hadden 2 kamers geboekt, dit bleken complete studio's te zijn met een eethoek, klein keukentje met koelkast, borden, kopjes en glazen, dus helemaal goed, maar gelegen aan de voorkant van het hotel.

Goede bedden (3 per kamer). Het hotel ligt midden in het centrum, dus een goede uitvalsbasis om van alles te ondernemen.

Echter 1 nadeel: midden in de nacht hoor je het uitgaanspubliek buiten staan praten, roepen, schreeuwen e.d. (door het rookverbod) en diverse keren hoorden we 2 politieagenten te paard langs komen. Al met al een zeer onrustige nacht gehad, maar het hotel zelf is prima. Ontbijt in dichtbij gelegen Ambassador's Hotel, zeer verzorgd. Dus al met al wel een goed hotel, alleen het nachtelijk lawaai is een nadeel.

Gereisd met vrienden in november 2009

Centraal gelegen

Toon, 26-10-2009

Hotel Joops heeft ook een dependance, net om de hoek. Ontbijten in het hoofdgebouw. Dat laatste heeft een mooie lobby. Het bijgebouw is sober maar doelmatig; leuk voor een weekendje met vrienden. Beide liggen nabij het uitgaansgebied.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Joops bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Joops in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Joops zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Joops scoort een 6.19 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: