Hotel Haarlem Hotelsuites ****

Hotel Haarlem Hotelsuites
Haarlem Hotelsuites
8,4

10 reviews over Hotel Haarlem Hotelsuites in het Nederlands

Fantastisch klein hotel, perfecte locatie

Yvonne, 17-8-2017

Prachtig schoon hotel, met een fijn welkom, we kregen tips mee en er werd zelfs een reservering gemaakt bij een super restaurantje, aanrader trouwens, table 24. Wij hadden van te voren een parkeerplaats gereserveerd, dit was heel erg fijn!!!! Onze geboekte kamer werd helaas verbouwd dus kregen we een upgrade, dit voelde voor ons niet als een upgrade, dit de volgende ochtend besproken en hier werd fijn op gereageerd!! Hierdoor kan ik niet goed de kamer die we geboekt hadden beoordelen, namelijke de Kleine Hout 2, wat er wel perfect uitzag op de plaatjes. De kamer die we hadden, viel daardoor wat tegen. Maar verder top hotel in een erg mooie stad!!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!

Roos, 11-8-2015

Kleine Hout 4: fantastische kamer, perfecte ligging, goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige kamer in hartje Haarlem

Marie, 6-5-2015

Onze kamer was echt fantastich. Schoon, nieuw, fris. Een gastvrij onthaal van de eigenaar. De gratis thee en koffie was een welkom, fijn extraatje. Het ontbijt was voortreffelijk maar wel aan de dure kant.

Al met al een aanrader voor een verwenweekendje in deze prachtige stad.

Gereisd met partner in december 2012

Super suites!

Paul Aarts, 20-7-2014

Midden in centrum Haarlem. We zaten in De Rode Mul. Prachtige kamers met alle luxe. Heerlijk ontbijt op de kamer. Aan NIETS ontbrak! Service bij inchecken e.d. is super. Hele aardige mensen! Aanrader!!!!
Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige suite in hartje Centrum

goetzee, 17-11-2013

Wij zaten in de Roodbaars Suite van Lambermom's Hotel Suite/Haarlem Hotel Suites. Een prachtige ruime suite middenin het centrum van Haarlem. Toplocatie. De kamer had wat kleine ongemakken: glazen waren niet helemaal schoon, stoomcabine/douche liep niet goed weg, losse tegel in de wc en soms een lichte rooklucht van de onderliggende horeca. Maar nu zijn we erg kritisch hoor...Het was gewoon helemaal top, gave suites, toplocaties, topservice in een gave stad! Heerlijke stoomcabine en een zeer goed bed (ook zeldzaam ;-))
Gereisd met partner in november 2013

Prima plek voor overnachting

Roy, 5-7-2013

Ik had recent een afspraak gepland voor een werkbezoek in Haarlem. Dus ik moest snel een overnachting laten inplannen door mijn secretaresse. Dat was zo geregeld bij hotel Haarlem Hotelsuites. Bij aankomst verliep het inchecken zonder problemen, en de kamer zag er ok uit. Een prima ervaring dus.
Gereisd alleenreizend in januari 2013

betaalbare luxe

Nicolaas, 29-3-2009

vriendelijk personeel,niets was teveel moeite.Lekker (gratis)flesje wijn ,koffie en thee(gratis)

goede sevice en lekker gelunched in de boulangerie,De hotelreceptie waar je ook lekker kunt ontbijten voor 7,95.

Graag tot de volgende keer als we weer naar Haarlem komen.

Gereisd met partner in maart 2009

bijzonder goede service

Van de griend, 29-3-2009

Wij kwamen met onze dochter van 9 maanden waar keurig een babybedje voor klaar stond.

Wat een service,schone ruime kamers en een luxe nette badkamer.

De volgende dag een heerlijk ontbijt,verse croissants,verse jus en nog veel meer lekkers.

Echt een ware aanrader,wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

zeus, 26-1-2008

Suite De Gravin: 2 slaapkamers, keuken/woonkamer, badkamer. Goede centrale ligging; appartement OK. Grote minpunt: gelegen boven de keuken van een restaurant, waarvan het afzuigsysteem/de ventilatie een dreunend lawaai in het appartement maakt: erg slecht geslapen,voor die (hoge)prijs moet dat niet mogen!
Gereisd met partner in januari 2008

Fam. Vermeulen, 17-11-2007

Wat een bagger! Eens maar nooit meer. Een belachelijke ontvangst door een serveerster die er een half uur over deed een rekening te printen. Die ons vertelde dat de pin kapot was zodat wij contant MOESTEN betalen. En oh ja, we wisten toch wel dat we hier morgen om 12.00 uur weg MOETEN zijn? Hoe bedoel je ' van harte welkom, het duurt even iets langer, maar neemt u even een kopje koffie.

Even relaxen in bad dan maar. Dan lig je daar lekker bij te komen en dan valt je oog op dikke zwarte smerige randen.

Dan maar het ontbijt de volgende morgen. Uitgedroogde narigheid. De vorige avond alvast gesneden, in de koelkast en daarom ijskoud geserveerd (inclusief een groen gekookt ei in plakjes). Alles bij elkaar (slapen en ontbijt, verder niets) 135,= Euri! Wat een nep en misleiding van toeristen.

Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Haarlem Hotelsuites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haarlem Hotelsuites in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haarlem Hotelsuites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haarlem Hotelsuites scoort een 8.43 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: