7,5

4 reviews over BedAndBreakfast Elegance in het Nederlands

heerlijke plekje, echt welkom als gast

florence, 30-11-2009

Heerlijk weekend genoten in Haarlem. Onze slaaplek was bij B&B Elegance.

We werden verwelkomd met een drankje en daarna werden naar onze kamer gebracht. Wij hadden kamer 101, een grote kamer, met 2 pers bed, een zithoek dat tevens ook een 2 pers bed kon worden en een heerlijke badkamer.

Badkamer was groot, met inloopdouche en heerlijk bad.

's Avonds zalig gegeten. "wandeling door de kaart"4 gangen echt een aanrader.

Einde van ons weekend regende het helaas pijpestelen en moesten een heel stuk lopen naar de auto die we hadden geparkeerd in de Cronje garage. Eigenaar heeft ons met zijn auto ons gebracht naar onze auto. Dat vonden we echt top. Dank je wel!

Gereisd met partner in november 2009

Super accomodatie!!

Karin Muller, 13-9-2009

Wij hebben echt heerlijke dagen gehad in Bed and Breakfast L´Elegance. De ligging was echt super... Midden in het centrum met uitzicht op de grote markt. Onze kamer had een erkertje waar je je heerlijk met een boekje en een rosetje (van het huis ivm mijn verjaardag.. Bedankt nog Duncan!) kon terugtrekken. Wij komen zeker terug en ik kan iedereen aanbevelen om bij L´Elegance te boeken. Mijn 40e verjaardag is op deze manier toch nog een positieve ervaring geworden :-)
Gereisd familie in september 2009

Nooit meer hier

..., 13-9-2009

Schandalig slechte zaak. Gebouw ziet er goed uit maar de zogenaamde eigenaar is een ronduit lul gebleken die niet weet hoe je gasten moet behandelen.

Alles was te veel moeite en vriendelijkheid was ver te zoeken. Vooral de vriendin van de eigenaar is een zeer onvriendelijke zelfs tegen het gemene aan vrouw.

Verder is er beneden een ruimte dat ze restaurant durven te noemen. Erg gedurfde benaming want het eten is ten eerste ergt duur en ten tweede niet heel bijzonder tot matig.

Haarlem is een prachtige stad waar veel te zien en genieten valt maar zoek dan een andere accomodatie dan dit want onze stede trip werd vergalt door de onhartelijkheid van de eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2009

heerlijk plek midden in Haarlem

Annemiek, 20-8-2009

Net een nieuwe Bed and Breakfast in Haarlem.

Absoluut een aanrader. Voor de prijs die we betaald hebben, kregen we, vonden wij ,best wel een luxe kamer voor een B&B.

De eigenaar is op en top horeca man en zorgt ervoor dat er niets ontbreekt. Wil je heel vroeg ontbiten geen probleem, heb je iets nodig? hij haalt het wel even voor je.

Ligging is super. Midden in het centrum. 20 meter van de grote markt.

Tevens heeft het een restaurant er bij, waar we ook gebruik van gemaakt hebben. Daar wordt s'ochtends het ontbijt ook geserveerd.

Het is nog allemaal nieuw en af en toe ontbreekt er iets op de kamer, maar eigenaar staat open voor adviezen en opbouwende kritiek.

Wij, mijn man en ik, kunnen zonder enige twijfel deze accomodatie aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Elegance in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Elegance scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.