Hotel Ambassador City Center ***

Hotel Ambassador City Center
Ambassador City Center
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ambassador City Center bij:

38 reviews over Hotel Ambassador City Center in het Nederlands

Heel fijn hotel in hartje centrum

Rianne, 13-8-2017

We zijn met z'n 2-en een lang weekend naar Haarlem geweest en geslapen in dit hotel. Net hotel, goeie bedden (kussen is erg zacht, dus wellicht 1 meenemen) maar kamers zijn ruim opgezet en ook de douche ruimte is prima. Alles was lekker schoon en fris.

Enig puntje is dat ze geen airco hebben. Nu was dat met onze 20 graden niet echt nodig en konden we het met de ventilator in de kamer af.. maar zomers wordt het er wel bloedje heet, leek ons.

Wij hebben niet in het hotel gegeten, dus daar kunnen we niet over oordelen...

Al met al een zeer prettig verblijf en zeker een aanrader.

Tip: ben je slecht ter been, geef dat dan voor het boeken aan, want de lift brengt je lang niet bij de slaapkamers. Hotel is een heel doolhof met veel trappen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Perfecte locatie, geen luxe en badkamer vies

Marleen, 6-8-2017

Het hotel is perfect gelegen in het centrum van Haarlem. Naastgelegen terrasjes en restaurants zijn gezellig. Mexicaan Pococatepetl om de hoek is een aanrader, daar hebben we heerlijk gegeten.

Nu het hotel. Kamer was prima, we hadden dan ook geen luxe verwacht. Echter wel hygiene, daar ontbrak het behoorlijk aan. Onder de wasbak rode (bloed?)vlekken en in de wasbak zilvervisjes. Bedden waren daarentegen wel schoon en lagen ook prima.

Ontvangst in het hotel viel tegen en was niet bepaald enthousiast. Als we het hotel weer inkwamen nadat we weg waren geweest werden we niet eens begroet.

Voor het bedrag dat we betaald hebben hadden we meer verwacht.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed!

Lisanne, 17-5-2017

Goede locatie, midden in het centrum. Kamers iets aan de kleine kant maar beschikt over alles. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker.
Gereisd met partner in mei 2017

Top locatie!

Dorien, 26-3-2017

Het is een zeer geschikt hotel voor een weekendje Haarlem! Onze kamer was prima. De bedden sliepen goed en we hadden een heerlijke douche. Het ontbijt is simpel, maar prima te doen als het er bij de prijs in zit. Ik zal er geen €15,- voor betalen. Het is geen luxe hotel, maar het is allemaal prima! De locatie is helemaal top, je zit midden in het cemtrum! Parkeren is erg duur, maar daar heeft het hotel een mooie oplossing voor. Je kan je auto bij P+R ikea neerzetten en een taxi haalt je op voor €7,50 en brengt je ook weer naar de auto voor €7,50. Het hotel werkt samen met een taxibedrijf. Het telefoonnummer kan je aan de receptie vragen. Want als je zelf een taxibedrijf gaat regelen. Kost het veel meer geld.
Gereisd met partner in maart 2017

Leuk en prima gelegen hotel.

Annie, 30-1-2017

In het centrum gelegen, alle bezienswaardigheden, restaurants en winkels in de buurt. Op loopafstand van het NS-station. Prima kamer, er ontbrak alleen een stoel voor de tweede persoon. Fijne douche en alles goed schoon.

De mindere beoordelingen op deze site hebben wij niet ervaren.

Gereisd met partner in januari 2017

Centraal gelegen hotel

Marja, 9-11-2016

Het hotel is ideaal gelegen in het centrum van de stad. De inrichting was leuk, aan klokken geen gebrek.

Wij hadden een gerenoveerde kamer, maar die was niet helemaal af. Zo zat er achter een extra gordijn een ruimte die niet klaar was (balkon??) en deed de verwarming het niet. Dit was bekend bij de receptie, dus wel vreemd dat je een kamer dan verhuurt.

De douche had geen glazen wand, zodat de hele vloer nat werd. Onder de deur naar de gang zat geen drempel , zodat het extra gehorig werd.

Verder was de kamer erg "kaal". Een schilderijtje aan de muur zou wel gezellig zijn. En een haakje om je (natte) jas op te hangen.

Het ontbijt was goed, maar wel wat verbeterpunten. Zo stonden er vieze yoghurt schaaltjes tussen de schone en waren vrijwel alle lampenkappen aan vervanging toe.

Wij vonden de locatie ideaal.

Gereisd met partner in november 2016

Vreselijk hotel

Mevr Homan, 19-10-2016

Het enige pluspunt van dit hotel is de locatie. Kamer via touroperator. Het surprise hotel. Een surprise was het zeker. Weggestopt ergens achterin een gang. Kamertje van 3 bij 3 met beschimmelde badkamer. Ontzettend benauwd en warm hokje waarbij het raam eigenlijk open moest voor de nodige frisse lucht. Tegenover gelegen kroeg zorgt vroeg in de nacht voor zeer veel geluidsoverlast ( en dat op dinsdag). En vervolgens om 7.00 uur s ochtends wakker door de vrachtwagens die onder ons raam gingen laden en lossen. Gebroken na een nacht in dit hotel.
Gereisd anders in januari 2016

Viel niet mee

Joris, 8-8-2016

We verbleven voor 1 nacht in kamer 157, deze viel ons niet mee.

Vieze vloerbedekking, en de stoeltjes waren te vies om aan te kijken laat staan om op te gaan zitten.(Vol met vieze vlekken)

Inrichting is simpel, voor 1 nacht prima.

Kamer was wel erg gehorig, aan de overkant is een cafe gelegen en met het lekkere weer waren hier nog volop mensen buiten tot een uur of 3.

Voor mensen die gebruik maken van het nachtleven en geen hoge eisen hebben aan het verblijf is dit een prima hotel.

Voor mensen die een rustige nacht willen en wat meer luxe verwachten is dit hotel geen aanrader.

Het enige wat aan dit hotel super is, is de ligging.

je stapt de deur uit en je staat midden in het centrum.

Voor ons was dit de eerste en de laatste keer in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

viel tegen

Zus, 19-7-2016

Het grootste pluspunt van dit hotel is de ligging. Ook de bedden zijn prima. Je zit midden in het centrum dus voor een stadstrip ideaal.

De entree is verzorgd en leuk aangekleed.

Wij boekten de driepersoonskamer. Maar eigenlijk is het een tweepersoons met een extra bed. De voorzieningen zijn niet geschikt voor drie personen. Het derde bed heeft geen nachtkastje en geen bedlamp. De badkamer is verouderd en heeft maar zeer beperkte ruimte om iets neer te zetten. Dus zet je je spullen op de badrand of de vloer. Als er dan iemand doucht, is alles nat. Het doorspoel mechanisme was defect en de prullenbak ook.

In de kamer staat een aftandse open plastic prullenbak met plastic zakje en er is 1 haakje om je jas oid op te hangen. De inrichting is gedateerd.

Het beloofde uitzicht op kerk of binnentuin bleek een blinde muur te zijn. Er wordt verbouwd en dat is te merken. De eerst morgen werden we voor 8 uur gewekt door een radio en zingende bouwvakkers. De zeer vriendelijke nachtportier heeft dit goed opgelost en de tweede ochtend was het muisstil.

Bij vertrek hebben wij onze opmerkingen verteld aan de receptioniste. Ze had weinig begrip en haar enige commentaar was: spijtig, ik geef het door. Ik betwijfel of dat gebeurt is. Het viel ons op dat daarna het afscheid op zijn minst koel te noemen was.

Na een paar dagen kregen we een mail met de vraag een enquête in te vullen die op de site zou worden geplaatst. Nu twee weken later is er nog geen enkele review te vinden op de site.

De volgende keer dat wij naar Haarlem gaan, zullen we een ander hotel zoeken in het centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische tijd gehad

Mevr. Leonie, 21-3-2016

Heerlijke overnachting gehad. Mooie ruime kamer, goed bed en het hotel ligt erg centraal. Vriendelijk personeel en alles zag er zeer schoon en netjes uit. Zeker een hotel waar wij graag naar terug gaan.
Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador City Center in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador City Center scoort een 6.52 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: