Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee ***

Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee
Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee bij:

295 reviews over Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee in het Nederlands

Super!

Carin Uijttewaal, 23-9-2017

Wij hebben een heerlijke dag gehad, super verzorgd door een goed team jonge meiden.

De behandelingen waren heerlijk en werden met veel persoonlijke aandacht gegeven.

Wij zijn niets tekort gekomen.

Bedankt nogmaals!

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk in de watten gelegd worden!

Brabantse meiden, 17-9-2017

We hebben samen met onze dochters genoten van en overnachting in een goed liggend bed. Heerlijk ontbijt met genoeg variatie. Genoten van de behandelingen. Gezichtsbehandeling, kruiden stempel massage en nog veel meer. De lunch was goed verzorgd. Bekwaam en vriendelijk personeel. We hebben alweer geboekt.!
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

wat een heerlijke dag

Henny, 1-9-2017

ga in de relaxstand en laat alles lekker over je heen komen
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Tegenovetgestelde van ontspanning

Silvan, 20-8-2017

Slechte behandelingen , onervaren meiden , rare opmerkingen naar het personeel vanaf de baas. Schimmel in de douch. Slecht te zien waar de ingang is. Tapijt aan de muren en donkere ruimtes. Nooit meer teruf.
    Gereisd met partner in januari 2017
    fred, Eigenaar, 26-8-2017

gezellig ,u bent zeker met de mevrouw van hieronder geweest

ook uw naam komt niet voor in ons bestand

ook deze opmerkingen zijn niet van een ervaring bij ons

wel gek dat als ik er al 6 weken niet ben dat ook u mijn opmerkingen heeft gehoord

ga iets nuttigs doen ipv mensenen bedrijven te schaden zonder reden

bv nederlandse les

Slordig, aparte kamer, niet wat we hadden verwacht

M. Graaf, 16-8-2017

Samen met mijn partner keek ik hier onwijs naar uit, lekker naar Egmond. We kregen het namelijk kado. Helaas viel het tegen.. De kamer zag er wel oke uit mooie douche met massage stralen alleen die deed het helemaal niet!! De voetmassage is gewoon een apparaat.. De eigenaar maakte soms ongepaste opmerkingen ook naar de meiden toe.. Wij gaan hier niet meer naar toe.
    Gereisd met partner in augustus 2017
    fred, Eigenaar, 26-8-2017

beste mevr graaf

een beetje gek is de recensie wel om de volgende redenen

de enige douche waar in de kit inderdaad wat verkleuring in zat is 6 maanden geleden vervangen , neem aan dat dit uit een hele oude recensie komt

tevens kan ik geen rare opmerkingen gemaakt hebben naar mijn meiden want ik ben door omstandigheden al ruim 6 weken niet op de zaak aanwezig geweest

de rest van de recensie is ook overgeschreven uit de history

tevens komt u niet voor in mijn klanten bestand

dus de vraag is waarom schrijf u dit als u niet geweest bent !!

dus eerst komen en dan wat oordelen voor u dingen schrijft die niet waar zijn

dit is tevens gemeld bij zoover

groetjes fred

heerlijk in de watten gelegd

karientje, 26-7-2017

Een heerlijk dagje relaxen, het personeel is vriendelijk en doen hun best om het je naar de zin te maken, zalige behandelingen en heerlijke lunch. Binnenkort kom ik zeker terug. Combineren met een dagje strand, de ultieme ontspanning.
    Gereisd alleenreizend in juni 2017

Waardeloze wellness, stelt weinig voor!

Arjan, 17-6-2017

Wij hebben een arrangement gekocht, en mijn advies, geef je geld uit aan een wellness waar je wel krijgt waarvoor je betaald.

Een aantal behandelingen worden uitgesmeerd over een hele dag, meeste tijd zit je dus te wachten. Een voetmassage is een massage in een apparaat, handmassage is je handen in de paraffine en dan een kwartier in een handschoen en het toppunt is dat je op een mooie kamer komt met grote douche met massage stralen, alleen die staat er louter voor de sier. Kortom besteed je geld dan uit aan iets wat waarde heeft of waar je op z'n minst krijgt voor wat je boekt...

Gereisd met vrienden in januari 2017

beste Arjan

gelukkig is de mening van de meeste mensen dat het wel goed en lekker is

je boekt een dag arrangement om een dag even geen internet etc om je heen te hebben dus echt even rust aan je hoofd

als ik dan alles achter elkaar behandel dan was je reactie geweest dat je afgeraffeld werd en er geen rust was ... dus ja als je had aangegeven dat je nog naar het strand had gewild bv dan hadden we de behandelingen korter op elkaar gedaan , maar je hebt niets aangegeven ....

als je in Nederland met mensen die wel graag een negatieve mening willen geven en maar weinig mensen die uit hun zelf een positieve mening geven en dan op 300 recensies een 8,2 staat en daarmee van de 72 hotels in de regio op de eerste plaats staat doen we schijnbaar toch veel goed !

maar bedankt voor je mening

Heerlijke, mooie relaxplek.

Marco, 11-6-2017

Een omgebouwde boerderij. Mooie ontspannen uitstraling. Mooie kamers met goede bedden. Vriendelijk personeel. Heerlijke behandelingen zoals gezichtsbehandeling, kruidenstempel massage, champagnepakking. De lunch was ook heerlijk. Keuze uit een aantal belegde broodjes of salades. Het was voor ons echt genieten.
    Gereisd met partner in juni 2017

beste marcovk

heel erg bedankt voor de goede recensie en tot ziens .....

groetjes team wellnessboerderij

Beloven veel, maken weinig waar

Paulus, 19-4-2017

ij hadden een volledig relax arrangement,

met;

1x koffie of thee en gezonde lekkernij (dit bleek een stroopwafel) op de behandeldag. In de mail stond dat we om om 9 uur aanwezig moesten zijn om koffie of thee te kunnen drinken. We hadden een weg van anderhalf uur te gaan, dus om half 8 vertrokken op zaterdag. Als we een half uur later waren geweest, hadden we ook nog koffie of thee kunnen krijgen bleek toen we daar waren.

Complete gezichtsbehandeling (70 min.). Hierbij hadden wij het idee dat er van alles bij in zou zitten, ieder geval oneffenheden weg halen bijvoorbeeld. Er is één schoonheidsspecialiste die twee mensen tegelijk behandeld, dus je moet op elkaar wachten in die 70 minuten, wat dus eigenlijk inhoud dat je 35 min. effectieve behandeling krijgt. Je kan oneffenheden weg laten halen, wenkbrauwen epileren, enz. voor extra geld. Bij mij heeft ze één wenkbrauw geëpileerd waardoor de wonden onder mijn wenkbrauw zaten, ik vroeg of die andere wenkbrauw ook nog moest, 'nee, daar zit geen overtollig haar' was haar antwoord. De volgende dag, toen ik bij een spiegel was waar ik wat in kon zien (geen sfeerverlichting), zag ik zo een aantal haren zitten

Warme kruidenolie-massage (30 min.) Dit was heerlijk!

Verzorgende handpakking (15 min.) Mijn handen waren droog voor de behandeling, maar ook nog steeds na de behandeling

Verkwikkende voetmassage (15 min.) Je gaat hierbij aan een apparaat. Voor mijn voeten was dit niet weggelegd, het deed ontzettend zeer! Het maakte volgens haar ook niet uit op welke plek je je voeten in het apparaat neer zet. Wat ik me niet kan voorstellen, want er zijn verschillende drukpunten in je voet, lijkt me toch handig als dat op de goede plek gebeurd.

Voetenbad (20 min.) Dit was prima

De relaxruimte was steeds behoorlijk vol, niet echt relaxed dus

Gereisd met vrienden in april 2017

beste paulus

bedankt voor de feet back

voor de een is het een appel en de andere een stroop wafel

wat onder een lekkernij valt

praktijk is dat niemand de appel op at en wel bijna altijd de stroopwafel

tevens had je de stroopwafel kunnen laten liggen en uit de mand op tafel een appel of banaan kunnen pakken

dus beetje jammer zo

als je een gezichtsbehandeling alleen krijgt duurt het ook een uur voor het zelfde

tijdens het inwerken van de reiniging en maskers doen we de ander dus een prima combi waar ook de prijs naar is

de opmerking van het epileren kan ik niets op zeggen maar als dit het geval was had u het zeker tegen me gemeld op de dag zelf ..

de voetmassage heeft meerdere standen , dus voor iedere voet een eigen stand hard of zacht naar keuze in te stellen en dat wordt altijd uitgelegd

op zaterdag is het inderdaad iets drukker maar zeker niet storend

maar bedankt verder voor de beoordeling

groetjes fred

Hadden meer verwacht dan wat we kregen

Mellony, 15-4-2017

Als je hier geboekt hebt verblijf dan niet op kamer 4!

Deze kamer grenst aan het kantoortje van de "baas" die tijdens je verblijf gewoon in en uit je kamer loopt! Geen privacy dus!

Fijne behandelingen gehad, echter geen €450 waard, drankjes, eten etc exclusief.

Je zou dan toch denken voor dat geld, dat je ook echt de hele dag aan het wellnessen bent! Om 14:00 uur klaar en twee behandelingen verder. Personeel vriendelijk, het was leuk en de behandelingen die we kregen waren fijn, maar niet voor herhaling vatbaar.

Ligging is goed, vlak bij het strand waar gezellige eettentjes zitten.

Gereisd anders in januari 2017
    fred, Eigenaar, 22-4-2017

beste mellony

kamer 4 is niets mis mee

dat mijn kantoor er aangrenst klopt maar overdag ben je in de wellness ruimte en niet op de kamer ,deze is dan reeds schoongemaakt voor de andere gasten van de volgende avond en je kan je daar alleen nog omkleden na het arrangement

dus heb je geen last van mij en mijn kantoor

verder blij dat personeel vriendelijk is en de behandelingen goed

de prijs die je hebt betaald voor het arrangement met 4 behandelingen is 179 e en geen 450 dus de prijs kwaliteit is wel goed

er moet altijd een gast als eerste weg zijn en dat waren toevallig jullie na de 4 behandelingen en een lunch zonder dat er iets is bij geboekt normaal eindigt de dag tussen 3 en 4

dus bedankt voor de 6 maar denk dat als je er van uit gaat dat jullie 179 e hebben betaald deze eigenlijk hoger had mogen zijn

bij de prijs kwaliteit verhouding

groetjes fred

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee scoort een 8.12 uit 10 op basis van 298 reviews.