7,5

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve***** bij :

103 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve in het Nederlands

Nooit meer

Teleurgestelde vakantiegangers!, 20-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Goed: omgeving zee Slecht: Geen huisje van het park maar particulier,geen beloofde bank en geen 2de boxspring,airco kapot (was 32 graden die week!) vaatwasser ging kapot na 2 dagen,3 dagen monteurs over de vloer gehad.We hebben een klachtenformulier ter plekke ingeleverd en een aangetekende brief met onze klachten naar het hoofdkantoor gestuurd waarop we tot op heden geen reactie terug van hebben gehad schande! (we kwamen erachter dat het park niet is aangesloten bij de geschillencomissie dus daar sta je dan met je rug tegen de muur) daar gaan we zeker op letten bij een volgende vakantie maar nooit meer bij de Woudhoeve!!! Mevrouw heeft een fout gemaakt bij het boeken en die zit helaas op het hoofdkantoor vreemd dat je dan niets meer hoort of is de brief in de prullenbak beland? wie zal het zeggen....je kan op zijn minst netjes reageren op iemand zijn schrijven! wel een Voucher van 50 euro thuis gestuurd als doekje voor het bloeden....we boeken daar nooit meer!
Gereisd met partner in juni 2017

rustig

dukaatje, 12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

prachtige, modern ingerichte chalet, kan geen bungalow tegenop
Gereisd met partner in oktober 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u snel nog is te mogen begroeten op ons park!

Met vriendelijke groet,

Team Recreatiepark de Woudhoeve.

Lekker rustig

Beens, 12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Mooi rustig en verzorgd park, bij aankomst in de chalet wel een tegenvaller. Namelijk we hadden een 5 persoons chalet gehuurd en kregen vervolgens een 4 persoons. Gemeld bij receptie, die hadden alleen als opmerking meld het maar bij topparken! Duidelijk een minpunt de communicatie, in de reserveringsbevestiging stond duidelijkeen 5 persoon maar omdat het om 3 sterren ging kunnen zij die terugzetten naar een 4 persoons chalet volgens de receptie! Erg onduidelijk verhaal allemaal.

Ook ligt het park erg ver van strand (5km), en parkeerkosten in Egmond erg hoog. Voor 1 week maar liefst 28 euro parkeren!

Gereisd familie in augustus 2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij zouden graag via deze weg onze excuses willen aanbieden voor de onduidelijkheden. Het klopt inderdaad dat wij van de 3*** chalets, 4 en 5 persoons chalets verhuren en dat u in eerste instantie in een 5 persoons chalet was geplaatst.

Er is echter geen verschil in grootte, luxe en/of prijs. Het enige verschil is dat er in de kleine slaapkamer van een 5 persoons chalet ruimte is gemaakt voor een stapelbed en een enkel bed, waardoor de woonkamer iets kleiner is.

Veel van onze gasten vinden een 4 persoons chalet dan ook prettiger dan een 5 persoons chalet.

Ons park ligt inderdaad niet direct aan het strand. Wij geven dit dan ook altijd aan bij boekingen. Tevens is er de mogelijkheid om bij onze receptie fietsen te huren om zo de hoge parkeerkosten te voorkomen of kunt u gebruik maken van het openbaar vervoer welke op loopafstand van het park aanwezig is.

Wij hopen dat ondanks de aangegeven kwestie u wel heeft kunnen genieten van uw vakantie bij ons. Mede dankzij uw review kunnen wij ons gaan verbeteren.

Team Recreatiepark de Woudhoeve

Never nooit meer

A.jordens, 1-8-2017
  • Activiteiten4

Veel te duur.

Op dit moment verblijven wij bij de woudhoeve.

Na al een aantal keren contact te hebben gehad met de receptie over de hygiëne en de de staat van de accommodatie tot op heden nog niemand langs geweest terwijl dit belooft is.wat een uiterst slecht en triest park is dit.en dat voor 900 euro een weekje.ze moeten zich schamen

Gereisd familie in juli 2017

In een woord geweldig

Leo/Ria Labordus, 12-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

het benaderen en behandelt worden door al het personeel geweldig ik geef ze een 10 met 3 sterren en de chalet was SUPER SCHOON TOP
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met de service van ons personeel. Wij hebben inmiddels alweer een nieuwe boeking van u mogen ontvangen dus tot volgend jaar!

Recreatiepark de Woudhoeve.

Lekker rustig

Triana Hilgersom, 9-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Relaxen was ok, maar jammer genoeg was het restaurant gesloten toen wij er 2 dagen waren. Mijn zoon speelde graag in de speeltuin, maar jammer genoeg waren er helemaal geen andere kinderen.

Onze chalet was heel mooi en praktisch ingericht, maar niet erg goed gepoetst, mijn baby had gelijk zwarte handen van het kruipen en er lag nog heel veel zand op de bodem, dus kon ik eerst maar eens de de chalet stofzuigen.

We hadden een leuk verblijf, aangezien we eigenlijk niet "zo" piekerig zijn. We waren in Alkmaar lekker Chinees eten. En in Parc du Soleil ook van Topparken in Noorderwijk een XXL-Burger.

Gereisd familie in april 2017

Nooit meer! Werkzaamheden midden in meivakantie!

Maurice, 8-5-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

wij zaten met ons gezin in een chalet aan de voorkant van het park. Na enkele dagen (midden in de meivakantie) gaan ze het asfalt met zware grondwerktuigen verwijderen van 7.15-18.00 uur, 2 dagen lang! Veel lawaai en veel ergernis en vooral geen rust! we zijn terug naar huis gegaan en hebben ons geld teruggevraagd! Nooit maar dan ook nooit meer! Antwoord receptie: ja, ons management heeft besloten om het per direct uit te laten voeren en nee we kunnen niet om 10 uur smorgens beginnen...Over de vakantieperiode hadden ze ook niet nagedacht...
Gereisd familie in mei 2017

Als je het doorhebt is het prima

Laurien & Jan, 8-4-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Elk chalet is strak en basaal uitgerust met voldoende luxe. Als je geen koffie, suiker, (thee)handdoek, afwasmiddel, wijn/bier/fris, WC-papier of zout/peper hebt meegebracht, kun je beter eerst even via AH in Egmond a/d Hoef zelf gaan (ommetje van 3km en van 8-20h open). Dat is minpuntje: Geen parkwinkeltje en via de receptie worden veel extra kosten in rekening gebracht. Maar dan is het puur genieten van de rust en het comfort van uitgebreid TV-pakket, gratis internet en met een beetje "(Kost)geluk" heerlijk weer, zee, lekker (uit-)eten en prachtige omgeving. Kindvriendelijkheid lijkt in orde, maar voor ons niet relevant.
Gereisd familie in maart 2017

We gaan in juni weer voor 2 en halve week terug

Josephine van Liemde, 27-2-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Dat de terrassen bij heel veel woningen niet op het zuiden liggen en ook weinig priacy hebben.
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig!

Jan Herweijer, 13-2-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Extreem buiten het seizoen, in januari, maar héérlijk in het zonnetje gezeten bij keurig verzorgd chalet met windstil terras. En die rust op de Woudhoeve... Met geen goud te betalen.
Gereisd familie in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve scoort een 7.51 uit 10 op basis van 108 reviews.