Hotel Strandhotel Golfzang ****

9,2

Zoover award

WebsiteLink naar website

526 reviews over Hotel Strandhotel Golfzang in het Nederlands

Super genoten na een gastvrij warm welkom.

Gerdy, 19-10-2017

Het heeft een leuk goed restaurant, waar je 's avonds gezellig kunt eten.

Prettig dat het over een eigen parkeergarage beschikt.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hip, trendy, top hotel! Ga het ervaren & geniet.

Marjon Broekhoven, 19-10-2017

Super hip & trendy hotel. De traditionele website geeft helaas geen goed beeld van wat je werkelijk aantreft. Alles klopt! Geweldige styling, super ligging aan zee, mooie ruime kamers, heerlijke bedden, perfecte douche, top styling. We voelde ons meteen thuis. Super eten bij Eazee, echt een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Klein minpuntje: Parkeergarage zat vol, 50€ borg betalen voor Parkeerkaart en lang moeten rondrijden om plek te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Chris, 16-10-2017

Fantastische kamer met bijzonder uitzicht op zee.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strandhotel Golfzang bij:

Heerlijk uitgerust in luxe, in een gezellig dorp!

Linda van Parijs, 10-10-2017

Eigenlijk zouden we logeren in hotel de Boei, maar door de herfststorm was een raam opengedraaid en onze kamer niet bewoonbaar. Bij aankomst kregen we een supermooie kamer in hotel Golfzang aangeboden.We waren erg verrast door de mooie inrichting van het hotel.De kleuren zijn op elkaar afgestemd er zijn prettige zitjes. De kamer is ruim, met comfortabele stoeltjes, een geweldige tv en een heerlijk bed.Het balkon wordt door de duiven en kauwen ook gewaardeerd, ze schuilen er elke nacht dicht tegen elkaar aan op de kuipstoelen.

Het ontbijt is gevarieerd en smakelijk en wordt op tijd aangevuld.

Beide avonden hebben we heerlijk gegeten in Eazee. Wanneer je het hotel uitloopt, ben je zo op het strand en in het dorp. Doordat het hotel aan de Boulevard ligt, net buiten het uitgaanscentrum, heb je geen last van overlast door geluid.Zeker een hotel om weer terug te komen!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fijne familiedagen met kinderen en kleinkinderen.

ineke en gerrit, 10-10-2017

Voor groot en klein was het een warm weerzien voor ons allen.

Dat medewerkers van "Golfzang" je herkennen na een dag , en oog hebben voor wat er om hen heen gebeurt , is een compliment waard.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Tophotel👍

R.Klaren, 9-10-2017

Voor ons een hotel waar we graag naar terug willen gaan. Vooral het zeezicht geeft je zo'n vrij gevoel. 'Smorgens vroeg zie je de eerste wandelaars/fietsers over het strand gaan en 's avonds genieten op het balkon van een mooie zonsondergang. Housekeeping-ontbijt-diner-vriendelijkheid van het personeel we hebben van alles genoten. En de arrangementen zijn ook heel aantrekkelijk. Tophotel👍👍👍
Gereisd met partner in september 2017

Old school gastvrijheid en kwaliteit ♥

Liesbeth Wijlaars, 9-10-2017

Dit was heeeeelemaal zoals het hoort.

Ontvangen door een dame aan de receptie waar je gewoon vanzelf vrolijk van werd. Een ruime mooie kamer met een zeezicht waar onze mond van open viel. Lekker gezond Hollands ontbijtje en wederom vrolijk personeel Mijn moeder en ik hebben ongelofelijk genoten van dit hotel en al haar faciliteiten ♥ ♥ ♥

Gereisd met partner in oktober 2017

De medewerkers zijn het beste visitekaartje

Dorien, 9-10-2017

Wat mij het meeste opgevallen is zijn de medewerkers. Echt allemaal even vriendelijk, zelfs aardig, behulpzaam. Er wordt hier gewerkt met een lach en aandacht voor de klant. Daar word je echt blij van. Natuurlijk is het hotel prima, schoon en netjes, het eten inorde, het restaurant gezellig. Maar het grote verschil met anderen zijn de medewerkers.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Prima Hotel.Meteen een goed gevoel.

Marga en Jan Kerkhoffs, 8-10-2017

Meteen een goed gevoel.Dat kwam omdat je bij aankomst meteen goed en vriendelijk te woord werd gestaan.Nadat we de auto in de parkeergarage onder het hotel hadden gezet kregen we de pas voor de kamer en werd ons verdere informatie gegeven.De kamer was perfect schoon.Alles aanwezig wat je in een hotel kunt verwachten.Bedden waren zeer goed. De badkamer met douche en toilet waren zeer schoon.Douche werkte perfeckt. Het ontbijt was prima verzorgd.Alles wat je bij een goed ontbijt verwacht was er.Alles bij alles genomen hebben ik geen minpunten kunnen ontdekken.We komen zeker nog eens terug.

Hip top hotel

Karin, 3-10-2017

Heerlijk nieuw en vooral hip hotel! Prachtige inrichting, aardig personeel, prachtige plek. Heerlijk restaurant!
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strandhotel Golfzang bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Golfzang in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Golfzang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Golfzang scoort een 9.22 uit 10 op basis van 533 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: