Hotel Strandhotel Golfzang ****

9,2

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Strandhotel Golfzang**** bij :

487 reviews over Hotel Strandhotel Golfzang in het Nederlands

Minder dan verwacht

Hans Laudy, 20-8-2017

Goede ligging, prima personeel (snel en adequaat reageren op vragen),mooie kamer met prachtig uitzicht, rekening gehouden met preferenties.

Matig ontbijt, restaurant hoort blijkbaar niet bij hotel en je kunt dus geen rekening op kamer boeken, vreemd parkeerbeleid, moeilijk parkeren in PG, slechte kussens.

Grandioos

Kees, 15-8-2017

We waren twee nachtjes in dit super heerlijke hotel met balkon en uitzicht op zee.

Verrukkelijk ontbijt en 's avonds lekker gegeten in het restaurant .

We komen hier zeker terug! Het was fantastisch!

Het ware zomergevoel

Wilma, 15-8-2017

Wij waren er drie nachten met onze hond en hebben het enorm naar ons zin gehad. Ideale ligging direct aan boulevard en het strand, waar wij onze hond 's morgens en 's avonds heerlijk konden uitlaten. Ontbijt in het hotel en diner bij Eazee was ook top.

Werkelijk fantastisch!

G., 12-8-2017

Meteen bij binnenkomst op onze hotelkamer verrast door het geweldige uitzicht op zee. ' s ochtends wakker worden en meteen de zee zien, een geweldige ervaring.

Alles perfect schoon en een prachtige moderne badkamer. Vriendelijk personeel en een erg mooi eigentijds restaurant ernaast.

We hebben genoten van een paar mooie dagen aan zee mede door dit mooie hotel.

Super aan alle kanten

Ann Daman, 8-8-2017

Een geweldige plek en voor ons zo dicht bij huis, we wonen op Texel
Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Golfzang is een modern strandhotel

C Versteegh, 7-8-2017

Hotel golfzang heeft ruime kamers en een recht aan het strand. Heerlijk ontbijt en fijne plekjes om relaxed te zitten in het restaurant, ook s avonds is het hier fijn dineren met een uitgebreide menukaart.
Gereisd familie in augustus 2017

Een super hotel op een geweldige locatie.

Erwin, 4-8-2017

Hotel Golfzang is een super hotel op een geweldige locatie direct aan het strand.

Vanaf het moment van binnen komen voel je je al gelijk erg welkom, door het ontvangst van het vriendelijke en vrolijke personeel. De kamers zijn erg ruim en modern en voorzien van een mooie schone badkamer. Het ontbijtbuffet is erg goed met een ruime keuze aan diverse soorten brood en vleeswaren. Het uitzicht op de zee maakt het plaatje helemaal ideaal. De auto kunt u tegen een net tarief parkeren in de parkeergarage. Kortom dit hotel is een echte aanrader.

Mooi strand hotel

Marian, 1-8-2017

Prima hotel aan het strand met prachtig uitzicht op zee. Mooie kamer met alles wat je nodig hebt en schoon.. ontbijt in een donkere ruimte, vol, zoeken naar een plek. Matig van kwaliteit.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke dagen in prima hotel

Margot, 31-7-2017

Prachtig mooi nieuw hotel. De kamer had alles wat je nodig hebt. Goed nagedacht over de wat minder valide mensen door handgrepen te plaatsen in de douche en toilet. Ook de wc apart is erg prettig. Wat wel onhandig was is maar één nachtkastje omdat de ruimte naast bed zeer krap is. Als je slecht te been bent is het wel een gekruip voor degene die daar ligt.

Vanaf balkon fantastisch uitzicht op zee en strand. Dit is extra bijbetaling dubbel en dwars waard. Heerlijk rustig , geen lawaai op de gangen. Prima geslapen op goede matrassen.

Het ontbijt vonden wij voor de prijs die je betaalde sober. Dat kan veel beter. Zet er wat meer extra's bij en het ziet er gelijk wat luxe uit. Zet pannenkoeken bij buffet en wat cake, klein gebakjes of zoiets. Dat is voor kids een genot en voor ons volwassenen ook lekker. Broodrooster voor toast is er niet. Ook geen vers fruit in een mand, wel wat geschilde stukjes fruit in schaaltje maar geen appels, banaan, sinaasappel etc. Dus ontbijt kan zeker beter.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Bij Strandzesdaagse bijkomen in Golfzang

Henk Westerduin, 30-7-2017

Na vier dagen lopen en drie nachten doorgebracht te hebben op "campings" van de Strandzesdaagse is dit een super plek om even op adem te komen. Perfecte kamer en een heerlijk bed waarin maar liefst negen uur onafgebroken heb geslapen. Super gewoon! Morgen begint dag vind van de Strandzesdaagse en ik kan de 27 kilometer met een gerust hart gaan lopen naar de volgende "camping" van de Strandzesdaagse. Dit keer bij voetbalvereniging Callantsoog. Kortom iedereen die even wil bijkomen en in de ochtend wil genieten van een heerlijk ontbijt is bij Golfzang op het juiste adres in Egmond!
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Golfzang in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Golfzang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Golfzang scoort een 9.22 uit 10 op basis van 494 reviews.