Beoordelingen Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***

Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
459 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
Nollenweg 1, 1931 AV, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 7,7 uit 10, op basis van 459 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 219 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** met andere accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

430 beoordelingen over Roompot Kustpark Egmond aan Zee***

459 beoordelingen
7,8
8,2
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Al 10 jaar!"vertalen
D.R.
10,0

20-07-2014 Ik kom hier al 10 jaar, eerst zonder kinderen, nu met. Ik heb geen reden om hier de komende 10 zomers niét weer te komen! Personeel is zeer (kind)vriendelijk, kinderen zijn gek op Koos, het ligt heerlijk aan zee, en een zwembad. Wat wil ik nog meer?

met een groep, Juni 2014
"Roompot vakantiepark geweldig."vertalen
P.van Kammen
8,0

02-07-2014 Weekend verbleven op Roompot vakantiepark in Egmond aan zee, en wat hebben wij het getroffen zeg, de weervoorspellingen waren ronduit negatief!!

Wij hebben alle dagen gewoon fantastisch weer gehad , het was genieten.

Daarbij nog onze accommodatie , daar was werkelijk niets op aan te merken, lekker verscholen tussen het groen en toch van de zon kunnen genieten, inrichting prima en lekkere bedden.

Personeel was enorm vriendelijk en direct behulpzaam .

Gaan zeker weer eens naar dit park.

met vrienden, Juni 2014
"Erg leuk!"vertalen
marga_4
8,0

25-06-2014 Wij hadden prachtig weer en dat scheelt natuurlijk als je een huisje huurt. Het chalet is basic maar goed voorzien van dingen die je bijvoorbeeld in de keuken nodig hebt. Nadeel is dat er geen groot parkeerterrein is waardoor auto's veelal bij het chalet geparkeerd worden. Wij zijn natuur mensen die gebruik maken van het ov en houden er niet van op je terras naar auto's van buren te moeten kijken.

Juni 2014
"Fijn, rustig park met veel groen."vertalen
A Koster
8,0

30-06-2014 We hebben een midweek vakantie gehouden in een 6-pers chalet. Het park is overzichtelijk, de bediening was erg vriendelijk en de key-kaart werkt fantastisch.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Sfeervol!"vertalen
Laura Geelen
8,0

23-06-2014 Sfeervol en knus park. Op aanraden van vrienden hier een weekend met kleine kinderen geboekt. Strand kleine 20 minuten lopen, bolderwagen gehuurd en uitstekend te doen. Gezellige boulevard en dorp.
Park is fraai ingericht, met alle gemakken voorzien. Wij hadden een 6p chalet, ruim en van alle gemakken voorzien. Kinderen konden voor de chalet fijn spelen. Net op het moment dat wij een ijsje wilden gaan halen, kwam Koos er 1 brengen. Timing... leuke actie! Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

"Top camping super locatie"vertalen
Yvonne van Gulik
10,0

30-06-2014 Het ligt midden in bosrijk gebied aan de duinen fietsen is er top,alleen wel een duinkaart kopen! Camping schoon en altijd een goed woord voor de camping gasten.vrolijke gezichten wat je een fijne vakantie biedt.
Animatie doet uitstekend zijn best. Receptie is correct en vriendelijk.restaurant bied heel veel lekkers voor goede prijs.strand is op loopafstand 15 minuten.leuke winkel straat.

"Slechte service!"vertalen
De Gruyter
2,0
7,0

13-06-2014 Kustpark Egmond aan zee vier hier nooit je verjaardag of nodig visite uit !,
We zitten hier voor een week we krijgen zondag 15-6 10 man visite we vragen op vrijdag 13-6 aan de receptie om 4 extra tuinstoeltjes en een extra tafel om de gasten mee te laten eten aangezien we niet buiten kunnen eten omdat het krioelt van de mieren NEE kan niet geen excuus gewoon NEE.
Heb je s'middags om 4 uur even een fiets nodig omdat je geen auto bezit en dringend ergens naar toe moet mag je een fiets huren van 4 tot 6 voor 10, euro per stuk slim hoor echt service dank je wel dat je mijn feestje a.s zondag al bij voorbaat VERPEST .

Juni 2014
"Nieuw interieur hard nodig!"vertalen
guineverre9
6,0
7,0

08-06-2014 Het park ligt 15-20 min. lopen van zee af. Chalet biedt genoeg ruimte, banken zijn echter slecht en bedden ook, veren voelbaar en kussens zo plat als een envelop. Op de tuinstoelen binnen moeten zitten voor enig comfort. Douche warm, maar geur rotte eieren uit putje. Keuken netjes uitgerust. Schoonmaak huisje liet te wensen over, eerst zelf maar gestofzuigd. Weinig privacy, zitplek bij chalet allemaal aan de schelpenpaadjes. Overlast gehad van grote groep duitse jongeren, waarschuwen personeel na 2 dagen effectief. Snackbar is goed, zwembad acceptabele afmetingen (niet geprobeerd vanwege weer). Omgeving is erg mooi met strand, duinen en omliggende plaatsjes. Tevens goede busverbindingen als je net als ons in noodweer terecht komt. Park heeft potentie maar inrichting chalets moet absoluut beter voor een acceptabele prijs-kwaliteit verhouding.

"Heerlijke maand"vertalen
Gerard W.
10,0

20-07-2014 We komen al jaren op dit park. De laatste jaren reserveren we een caravan juniplaats. Dit bevalt ons uitstekend, vanwege de rust en de ligging.
De loopafstand naar het dorp en strand is 15 minuten. Het is een geweldige fietsomgeving.
Het park is zeer overzichtelijk, niet al te groot met een mooi zwembad.
Het sanitair is wat gedateerd maar werd prima bijgehouden.
We hebben zelf geen kleine kinderen meer, maar wie dat wel heeft treft een zeer enthousiast animatieteam aan.
We hebben regelmatig een piza gehaald om bij de caravan op te eten.
Met een lekker biertje erbij hebben we het W.K. voetbal in het restaurant gekeken.
Dennis en zijn allervriendelijkste medewerkers hebben alles keurig voor ons geregeld, ook de reservering voor 2015 is weer dik in orde.
We kijken er weer naar uit.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Geweldig!"vertalen
Connie
8,0

23-06-2014 Heerlijk genoten van een paar dagen aan zee. Service is top. Of je nou in de winkel komt, in de horeca of bij de receptie iedereen is even vriendelijk. De onderstaande reacties verbazen mij. Interieur is niet nieuw meer en daar zou qua kwaliteit nog wat te winnen zijn. Wij zijn erg tevreden over dit park en komen zeker terug!!! Bedankt Kustpark!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?