Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee ***

Roompot Kustpark Egmond aan Zee
8,1

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Kustpark Egmond aan Zee bij:

692 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in het Nederlands

Gunstige ligging t.o.v. strand

Jos, Apeldoorn, 10-10-2017
  • Onderkomen6

De accommodatie is functioneel en volledig, wel doeltreffend en sober. De matrassen zijn aan vervanging toe. In badkamer is er geen gelegenheid iets op te hangen of neer te zetten. Als je dat voor lief neemt: wij boekten voor een aantrekkelijk tarief, goede prijs-kwaliteitverhouding
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de goede feedback! Wij gaan de opmerkingen betreffende de matrassen en de ophang-of opbergergmogelijkheden doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier eventuele verbeteringen in kunnen worden aangebracht. Fijn dat het verblijf verder naar wens is geweest.

Groeten Marcia

Matig park in schitterende omgeving

Jan, 7-10-2017
  • Onderkomen4

Het park ligt in een schitterend duingebied op loopafstand van de zee. Van het park zelf zijn we niet echt enthousiast geworden. De huisjes liggen mooi in een duinpan maar de kwaliteit en het wooncomfort laten te wensen over. De matrassen zakten behoorlijk door. Parkeren op het park is soms moeilijk. Verder is de afwatering slecht. Na een bui waren er overal grote plassen die pas langzaam opdroogden. In de supermarkt op het park zo lang in de rij gestaan dat we de artikelen weer hebben teruggelegd en de naar de plaatselijke Jumbo zijn gereden. Oorzaak was een gecombineerde kassa voor supermarkt en receptie. Verder veel problemen gehad met een keycard. Deze werkte goed voor de slagboom maar niet voor de deur van het huisje. Een nieuwe kaart werkte ook niet goed en toen kregen we gelukkig uiteindelijk een echte sleutel. In de huisjes mag men niet roken maar bij aankomst stonk het binnen behoorlijk naar rook. Ook was het huisje niet geweldig schoon.Nee, geen Roompot park meer voor ons. Oh ja, toen we vertrokken werd er totaal niet gevraagd hoe we het gehad hadden.
Gereisd met partner in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Wat vervelend dat het verblijf op dit park niet geheel naar wens is geweest. Wij gaan de punten die u aangeeft zeker doorgeven aan de park verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan kan worden besteed. Fijn dat u verder wel heeft genoten van de omgeving!

Groeten Marcia

Mooi park, op loopafstand van dorp en het strand.

Anneke, 4-10-2017
  • Onderkomen8

Mooie huisjes. Ruim gelegen.
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor de reactie! Fijn dat het verblijf op dit park en de omgeving zo gewaardeerd wordt!

Groeten Marcia

Super fijn chalet, goede ligging, vriendelijk pers

Martin van mierlo, 29-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Dicht bij strand, kindvriendelijk en prima ligging en veel privacy
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Wat een mooie review hartelijk dank daarvoor!

Super dat het verblijf zo goed is geweest!

prima

Koopmans, 27-9-2017
  • Onderkomen8

goede accommodatie dicht bij zee
Gereisd met vrienden in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Fijn dat het verblijf prima was en u genoten heeft van het park en de omgeving!

Voor herhaling vatbaar

Belleman, 26-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vanaf de openbare weg niet duidelijk aangegeven en bij de slagboom veel onduidelijkheden over slagboomgebruik en aanmelden bij receptie omdat deze zich ver weg van de slagboom bevindt in het park
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Wij gaan de opmerking betreffende de bewegwijzering en de werkzijze bij aankomst doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Fijn dat het verblijf verder zo goed is geweest en zien u graag nogmaals terug op dit of één van onze ander parken!

niet doen!

Jan, 24-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

We zaten in comfort ECO 6 en dit huisje is dan voor 6 personen.

Het is zo klein dat wij met ons tweeën er nog moeite mee hebben Je kunt er niet fatsoenlijk zitten Het plekje waar de chalets op staan is zo klein. Het is niet geschikt voor kinderen Kunnen niet spelen voor het chalet

De keycard deed het niet zou iemand komen maar moet nu nog komen hebben dan maar een sleutel gevraagd. Met de tv was geknoeid zenders staan niet zo als het hoort. Wordt niet goed nagekeken Geen inventarislijst. Hebben ze nog nooit van gehoord.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Wat vervelend dat de accommodatie niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

Wij zullen jullie bemerkingen op de controle doorgeven aan de verantwoordelijke personen.

Graag tot een volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken voor een veel betere ervaring.

Groetjes van Richard

Superverblijf gehad op kustpark Egmond aan zee

H. Schoonbeek, 23-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Chalet was gezellig ingericht met nieuwe zithoek, nieuwe eetstoelen, badkamer was opgeknapt. Park is op loopafstand van het strand en het dorp. Veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Topvakantie gehad.
Gereisd met vrienden in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Fijn dat het verblijf zo goed is bevallen!

Op de website staat aangegeven welke accommodaties gerestyled zijn, misschien wel leuk om te weten:)

voor herhaling vatbaar

greetje, 22-9-2017
  • Onderkomen10

netjes en schoon.prachtige omgeving.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Daar doen we het voor!:)

Graag tot een volgende keer.

Groetjes van Richard

Heerlijk rustig, en overal dichtbij.

Peetje, 14-9-2017
  • Onderkomen8

Alles schoon en netjes. Jammer dat er 2 verschillende matrassen op t bed lagen waardoor er hoogte verschil was.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-9-2017

Wat fijn dat je tevreden bent over het park. We zullen je tip betreft de matrassen doorgeven.

Je kunt dit ook altijd tijdens je verblijf aangeven, zodat het direct naar tevredenheid kan worden opgelost:-)

Graag tot de volgende keer op één van onze parken!

Groetjes,

Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 8.05 uit 10 op basis van 719 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: