8,1

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** bij :

672 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in het Nederlands

Geweldig! Mooi park, vriendelijk en de zee!!

Luuk Kuiper, 20-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De zee is wel een stukje lopen maar de moeite waard, de duinen! het park zelf is kindvriendelijk! Ook vriendelijk personeel leuke animatie, s'avonds gezelligheid regelmatig een optreden. Klein maar warm buitenbad met iemand op de uitkijk.

De chalets zijn keurig mist er iets of is er iets niet in orde binnen 1uur opgelost.

En koos konijn blijft leuk elke dag rondje park met wake-up route en om 10 uur knutselen of vermaak voor de kinderen. Erg interessant je zit vlakbij schiphol de vliegtuigen kun je bijna aanraken half uurtje rijden en je kunt vliegtuig spotten erg leuk! kortom een heel relaxt park rustig en verzorgd! Voor ons een dikke 10

Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor jullie mooie review!

We proberen iedereen van een gewenst verblijf te voorzien en dit is bij jullie ook weer goed gelukt!

De ligging van het park is op wandelafstand van het strand en de duinen inderdaad. Eventueel kunnen er ook fietsen worden gehuurd natuurlijk.

Graag tot een volgende keer voor weer een mooi verblijf.

Groetjes van Richard

Heerlijk gerelaxed op een gezellig park!

W.E.N. Meuleman, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Goede service, vriendelijk personeel, continu leuke activiteiten voor de kids, een keurig park, duidelijk en overzichtelijk aangelegd.
Accommodatie-eigenaar

Fijn dat alles zo goed is bevallen!

Graag tot een volgende keer, voor weer een top verblijf!

Groetjes van Richard

Een mooi afgelegen plek waar je tot rust kunt kome

Timmerman, 18-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De plek die wij hadden was geweldig, echt een plek voor jezelf. Het personeel van Roompot was niet erg vriendelijk/hartelijk. Ook de kwaliteit van het eten was de 2e keer echt beduidend minder. Maar de kinderen vonden het heerlijk. Wel was het jammer dat je ook voor de trampoline moet betalen ondanks dat je al je vakantie betaald hebt.
Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor jullie verblijf bij Egmond aan zee! Natuurlijk gaan wij er voor om onze gasten van een prettig verblijf te voorzien. Jammer dat jullie dit niet geheel zo hebben ervaren. We gaan de bemerkingen kenbaar maken bij de verantwoordelijke personen, zodat hier naar gekeken kan worden.

Graag tot ziens bij één van onze Roompot Vakantieparken!

Groetjes van Richard

Het was super heerlijk genoten!

Peters, 18-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het was een super week personeel receptie, horeca zeer vriendelijk!

Mooie ligging, mooi challet.

Wij hadden een kindvriendelijk challet heb er wel wat opmerkingen over:

- hekjes voor de stapelbedden

-open slaande deuren zit geen slot op kinderen maken het open

-klinken omhoog

-op het terras stond een pikker heg niet echt kindvriendelijk.

Animatie team vond ik zeer slecht onervaren.

Geen volwassenen aanwezig die de leiding heeft

Bas en Karlijn langdradig valt te lang stil kinderen meer vermaken.

Ik ging sminken met mijn dochtertje die jongen had nog nooit gesminkt, knutselen ze hielpen niet mee heb veel moeten helpen zag de leiding ook een tijdje niet.

Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor jullie volledige review! Fijn om te vernemen dat jullie een overwegend goed verblijf hadden bij Egmond aan zee.

Jammer dat de accommodatie toch niet helemaal is bevallen. Wij nemen deze tips serieus en zullen deze intern kenbaar maken, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Daarnaast zullen wij ook aan de verantwoordelijke personen de ervaringen over het animatieteam kenbaar maken.

Berthe van Engen, 13-8-2017
  • Onderkomen8

Het is een mooi gelegen park, vlakbij zee en duinen. Overzichtelijk en niet te groot. Goede voorzieningen. Leuk dorp vlakbij
Accommodatie-eigenaar

Fijn dat jullie verblijf zo goed is bevallen!

Roompot heeft veel verschillende parken, van groot tot klein. Goed dat de grootte van het park en de opzet bij Egmond bij jullie paste:)

Graag tot ziens bij één van onze Roompot Vakantieparken.

Perfect!

Erik klopman, 12-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Enorm vriendelijk park voor groot en klein, wij waren met de caravan , Koos heeft genoeg tijd voor de kinderen , supermarkten en centrum in de buurt en een korte weg naar het strand, nadeel ga niet met de auto naar het strand , parkeren een puinhoop in het hoogseizoen en duur! Ga lekker fietsen of zoals wij op de scooter.

Bedankt voor jullie review!

Het strand is inderdaad goed bereikbaar per fiets of scooter, maar is eventueel ook nog wandelend te doen. Koos is er voor jong én oud, maar we vinden het leuk om te vernemen dat het zo goed is bevallen voor de kinderen!

Heel gezellig park ,aanrader

Annemarie, 11-8-2017
  • Onderkomen9

Nette huisjes en leuk gesitueerd. Zwembad leuk en de activiteiten ook leuk

Bedankt voor jullie review!

We vinden het leuk om te lezen dat alles goed is bevallen! Zijn jullie ook naar het strand geweest?

Groetjes van Richard

Topvakantie gehad....zou het iedereen aanbevelen.

P. Vos, 11-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Super huisjes: Ruim, fijne bedden en superschoon!!

Bedankt voor jullie review!

Erg fijn dat alles zo goed bevallen is. We ontvangen jullie graag weer bij Egmond aan Zee of natuurlijk één van onze andere vakantieparken.

Niet ingesteld op trekkers

Martje, 10-8-2017

We waren op de fiets, en wilden 1 nachtje blijven. Daar was het personeel niet echt op Ingesteld. Wat hel vreemd is, omdat deze camping aan een lange afstand fietspad ligt. We mochten niet op een trekkersplaats omdat we met zn 5en waren, dus moesten we een behoorlijk dure kampeerplaats. Daar was de grond zo kapot van de caravans en campers en tenten met vloerzeil dat al onze spullen gelijk vies waren. Ze zijn echt ingesteld op mensen met caravans met kleine kinderen die een paar weken blijven. De plaatsen zijn verder erg klein, zelfs met onze trekkerstentjes. Het sanitair is wel schoon, de gratis douches prima, en het zwembadje prima voor 1 avond. De omgeving is mooi, en het strand op een stief kwartiertje lopen.
Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor jullie review, Martje. Jammer om te vernemen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest, met name omdat we niet helemaal ingesteld zijn op 1 daagse verblijven. Wij nemen uw tips en bemerkingen ter harte en zullen dit verder intern bespreken.

Fijn dat de sanitaire voorzieningen, de ligging en het zwembad wel naar wens waren!

Leuk en vriendelijk park

Bert krol, 8-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het vriendelijke personeel vonden wij erg prettig

De chalets die erg kort op elkaar stonden vonden wij minder ,je bent nl erg afhankelijk van de buren

De omgeving werkelijk prachtig met een uitval naar leuke en grote steden en bezienswaardigheden alles binnen een uurtje rijden.

Verder mag voor de prijs in het hoogseizoen iets meer gedaan worden aan activiteiten

Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor jullie review, inclusief feedback, Bert!

We gaan de feedback doorgeven aan het park, zodat hier in samenwerking met de verantwoordelijke personen aandacht aan gegeven kan worden.

Goed om te lezen dat jullie verblijf verder goed naar wens is verlopen.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 8.05 uit 10 op basis van 699 reviews.