Beoordelingen Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***

Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
468 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
Nollenweg 1, 1931 AV, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 7,7 uit 10, op basis van 468 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 221 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** met andere accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

439 beoordelingen over Roompot Kustpark Egmond aan Zee***

468 beoordelingen
8,2
7,8
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2014
"Campingveld donker en verouderd sanitair"vertalen
internetty
4,0
6,0

01-09-2014 mooie aanbieding ( 79 euro voor een week) kamperen . plek 377 die we kregen was ontzettend donker, hoge bomen totaal geen zon . Plekken verderop naar achteren nog slechter . Het sanitairgebouw heel verouderd.,kapotte tegeltjes, roestige doucheslangen, gaten waar ooit schroeven hebben gezeten. Wel verwarmd sanitair en schoon.
Wij wilden weekend bijboeken, kon via mail niet geregeld worden omdat we Acsi kaart hadden, ter plekke kon dat pas bij beschikbaarheid. Tegen het volledige tarief kon het wel! Tefonisch contact gehad met 0900 nummer uitgelegd wat we wilden en kon het handmatig wel . Jammer dat we niet een halve dag bij konden boeken op zondag, moest gelijk hele nacht bijboeken.Entree rommelig, receptie midden op het terrein is onhandig.Ligging van het park is heel gunstig. Binnen 10 minuten zit je met de fiets in centrum en op het strand. Wandelen in de duinen ( wel duinkaart kopen) kun je vanaf de camping.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Redelijk"vertalen
Jan
6,0

10-08-2014 Bij mooi weer zit je hier ideaal, vlakbij het strand en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.
Huisje schoon maar dringend toe aan nieuw meubilair, compleet doorgezakte matrassen... gelukkig hadden wij zelf tuinstoelen bij ons zodat wij toch comfortabel konden zitten.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geweldige midweek gehad"vertalen
Pascalle van den En...
9,0

12-08-2014 Bij aankomst bleek dat onze keycard niet werkte op de slagboom en dat is heel de week zo gebleven . accomodatie goed maar mag opgeknapt worden , likje verf en nieuwe meubels . voor de rest een geweldige midweek gehad ! Zeer vriendelijk personeel , lekker gegeten , vlakbij het strand . Animatie team is top ! Ook voor onze puber dochters , die niet meer naar huis wilde

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Redelijk"vertalen
Jan
6,0

10-08-2014 Bij mooi weer zit je hier ideaal, prachtige omgeving en als je je fiets bij je hebt zit je zo op het strand... een week prachtig weer gehad...
Maar het huisje is dringend toe aan een opknapbeurt ... gammel meubilair en compleet doorgezakte matrassen... was wel schoon... we waren erg blij met onze zelf meegenomen tuinstoelen om comfortabel te kunnen zitten...
prijs-kwaliteit verhouding is zoek...

"Al 10 jaar!"vertalen
D.R.
10,0

20-07-2014 Ik kom hier al 10 jaar, eerst zonder kinderen, nu met. Ik heb geen reden om hier de komende 10 zomers niét weer te komen! Personeel is zeer (kind)vriendelijk, kinderen zijn gek op Koos, het ligt heerlijk aan zee, en een zwembad. Wat wil ik nog meer?

"Geweldig"vertalen
l v Dam
8,0

27-07-2014 roompot egmond aan zee gaan we al 10 jaar achtereen met de caravan naartoe ivm ligging / kindvriendelijk / animatie/ vriendelijk personeel

lia v dam

"Super"vertalen
L Butter
9,0

28-07-2014 Bedrijfsleider Dennis, Animatie Tom, Keuken Frank en Monique en alle andere medewerkers hebben er weer voor gezorgd dat onze vakantie weer Top is geweest. Na acht jaar nog steeds super tevreden.
Al weer voor drie weken geboekt voor volgens jaar.

met een groep, Juni 2014
"Roompot vakantiepark geweldig."vertalen
P.van Kammen
8,0

02-07-2014 Weekend verbleven op Roompot vakantiepark in Egmond aan zee, en wat hebben wij het getroffen zeg, de weervoorspellingen waren ronduit negatief!!

Wij hebben alle dagen gewoon fantastisch weer gehad , het was genieten.

Daarbij nog onze accommodatie , daar was werkelijk niets op aan te merken, lekker verscholen tussen het groen en toch van de zon kunnen genieten, inrichting prima en lekkere bedden.

Personeel was enorm vriendelijk en direct behulpzaam .

Gaan zeker weer eens naar dit park.

met vrienden, Juni 2014
"Erg leuk!"vertalen
marga_4
8,0

25-06-2014 Wij hadden prachtig weer en dat scheelt natuurlijk als je een huisje huurt. Het chalet is basic maar goed voorzien van dingen die je bijvoorbeeld in de keuken nodig hebt. Nadeel is dat er geen groot parkeerterrein is waardoor auto's veelal bij het chalet geparkeerd worden. Wij zijn natuur mensen die gebruik maken van het ov en houden er niet van op je terras naar auto's van buren te moeten kijken.

Juni 2014
"Fijn, rustig park met veel groen."vertalen
A Koster
8,0

30-06-2014 We hebben een midweek vakantie gehouden in een 6-pers chalet. Het park is overzichtelijk, de bediening was erg vriendelijk en de key-kaart werkt fantastisch.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?