Beoordelingen Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***

Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
441 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
Nollenweg 1, 1931 AV, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 7,7 uit 10, op basis van 441 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 218 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee*** met andere accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

412 beoordelingen over Roompot Kustpark Egmond aan Zee***

441 beoordelingen
8,2
6,8
5,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Al voor de 6e keer in een paar jaren. Geweldig dus"vertalen
Jo Pieters Kerkrade
8,0

14-4-2014 Het park prachtig, alles erop en eraan prachtig. En dan de streek: Je komt er niet uitgefietst en -gewandeld. De kust, de duinen, de bollenstreek,
een DROOM, telkens weer, zeker ook nu de bloemen weer bloeiden!!!! Zeker niet de laatste keer geweest.

met partner, Mrt. 2014
"Fijn weekend gehad"vertalen
mm post
8,0

11-3-2014 Na een beetje moeizaam begin, vanwege een storing bij het boeken, hebben we uiteindelijk toch een heerlijk weekend gehad.
Ondanks dat we met zijn 2en waren, hadden we toch een 6 persoons huisje geboekt.
We wilden graag een huisje op het zuiden en dit was nog de enige optie (last minute).
We hebben er beslist geen spijt van gehad, want we hebben werkelijk fantastisch weer gehad en dus veel voor het huisje in de zon kunnen zitten.
Huisje was op zich prima, misschien wat gedateerd, Was schoon maar sommige dingen waren wel aan vervanging toe.
De matrassen waren voor ons wat aan de zachte kant.
Nadeel vond ik het geluid vanuit de meterkast waar ook de verwarmingsketel hing. Dat ging me 's avonds op een gegeven moment wel irriteren. Ik weet niet of dat alleen bij ons huisje het geval was.

Fijn dat we onze fiets bij ons hadden, anders hadden we door het mooie weer, wel een parkeerprobleem bij het strand gehad.

met een groep, Feb. 2014
"Leuke accomodaties voor een aantrekkelijke prijs"vertalen
A.M. de Bruine
6,0
6,0
5,0

28-2-2014 Kustpark Egmond aan Zee ligt een kwartier lopen van strand en zee. De duinen zijn alleen te betreden met een aan te schaffen dagkaart (1,70 p.p.p.dag). De accommodaties zijn aantrekkelijk al staan de chalets wel vrij dicht op elkaar en is er sprake van weinig privacy (veel inkijk van passanten en buren). Het meubilair is aan vervanging toe: bank en stoelen zitten niet prettig. Bedden hebben veelal last van een kuil. Voor een weekend of midweek is het echter prima te doen. Helemaal buiten het seizoen als gebruik wordt gemaakt van speciale aanbiedingen. Service van de receptiemedewerkers is uitstekend. De aanwezige winkel heeft echter een beperkt (en duur!) assortiment voor als je eens iets vergeten bent. In het dorp is een prima supermarkt C1000 te vinden. De op het park aanwezige horeca oogt niet echt aantrekkelijk. Het restaurant heeft meer weg van een kantine met dito meubilair. In Egmond aan Zee zijn echter genoeg leuke horecagelegenheden.

met partner, Feb. 2014
"Vakantie voor een kleine knip"vertalen
Mounty
8,0

26-2-2014 3e keer op dit park geweest en de sfeer is nog steeds goed, vriendelijk personeel, accomodatie is prima alleen de matrassen zijn nodig aan vervanging toe. Je ligt in een kuil envoor iemand met rugklachten is dit niet bevorderlijk. Het park ziet er nog steeds goed uit. Het aantal bagagewagentjes mag trouwens wel eens uitgebreid worden en er mag voor mij ook wel meer parkeerruimte komen. Volgens mij is het niet de bedoeling dat de bagagewagens gebruikt worden als bolderkar en weer terug gezet worden maar sommige gasten denken daar anders over. Verder een heerlijk weekend gehad

met partner, Feb. 2014
"Genoten van vakantie en park"vertalen
Fam Theune
9,0

2-3-2014 Voor het vijfde jaar een midweek geweest en weer zeer goed bevallen.
Wij komen zeker nog terug.
Goed verblijf in de challets en perfect ingericht.
Onderhoud zeer goed, alleen kunnen ze nog niet altijd zorgen voor hele dagen ZON.
Zeer vriendelijk en goed willend personeel.
Bedankt weer voor de fijne midweek.
Goed restaurant met een goede keuken.
En 100 % wifi.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Altijd weer geweldig!"vertalen
Jessica
8,0

23-2-2014 Nette accommodatie, eenvoudig maar voor ons kampeerders luxe te over, heerlijke omgeving met schitterende natuur. Genoeg te beleven in de omgeving voor al wat wils. Problemen worden gelijk opgelost, zoals wij van roompot gewend zijn. Door lastminuteboeking goede prijs/kwaliteit.

"Geweldige receptie"vertalen
J.J.Th.Meijer

22-2-2014 vakantiepark Egmond aan Zee, prima verblijf

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Rrusti park, prachtige omgeving!"vertalen
Fam. Meeuwissen
9,0

21-2-2014 We waren hier voor de derde keer, voor een midweek. Wij hebben weer genoten! De chalets zijn erg mooi en schoon!! De medewerkers zijn erg vriendelijk. Dichtbij de winkels en het strand. Echt een aanrader!
Roompot stunt erg met de prijzen en wij vinden het grote voordeel dat je eigen beddengoed kan meenemen en dat je het zelf kan schoonmaken. zo kan je echt goedkoop op vakantie!

"Leuk park"vertalen
Hanny
8,0

10-2-2014 Het park is leuk gelegen in de buurt van het centrum en het strand van Egmond. De accomodaties door het hoogteverschil niet voor iedereen gemakkelijk te bereiken.Grootste gedeelte is autovrij, dus wel sjouwen met je bagage.

met partner, Jan. 2014
"Heerlijk om zonder auto lange wandelingen te maken"vertalen
folkertsma
7,0

23-1-2014 Voor ons een heerlijke en rustige plek! Wij waren er half januari: heerlijk rustig, wat ouderen en jongere gezinnen. Ideaal om bij te komen en om lange wandelingen te maken. Dit is mogelijk direkt va het park; dus...de auto kan lekker blijven staan; ook het centrum ligt ahw 'om de hoek' en kan met de benenwagen worden bereikt.

Een lange bank waarop we na onze lange wandeltochten liggend tv zouden kunnen kijken, hebben we enigzins gemist. Maar ja, toch liever de twee aanwezige 2-zitters en alle comfort van de vriendelijkheid, dan een lange lig-bank.

Opvallend aan Egmond aan Zee waren de vriendelijke en aardige onbekende mensen die wij overal ontmoetten.

Voor ons zeker een plek om terug te komen; wie weet ook eens een andere Roompot. Deze aanbieding was ideaal, omdat wij geen extra's nodig hadden; tegen de volle prijs hadden wij dit niet geboekt, of achteraf een andere beoordeling gegeven.

De uitchecktijd bij zelf eindschoonmaak, vinden wij onnodig vroeg in deze rustige perioden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?