Appartement Prins

6,1

3 reviews over Appartement Prins in het Nederlands

Nette kamer, vriendelijke gastheer

Anneke, 21-4-2017

We verbleven hier 2 nachten. Het appartement was netjes en schoon. Een eenvoudig keukenblok is aanwezig (met waterkoker, geen koffiezetapparaat).

Het ontbijt was eenvoudig maar vers en lekker.

De gastheer is zeer vriendelijk. We begrijpen de review hieronder dan ook niet zo goed.

Een steile trap met smalle treden leidt naar de kamers. Wie hier moeite mee heeft, moet een ander adres uitzoeken.

Wij hadden appartement 2 aan de voorzijde op de hoek. De straatgeluiden (veel verkeer) waren duidelijk hoorbaar. Wij hebben er prima om geslapen, maar dat kan misschien niet iedereen.

Op 5 minuten wandelen vind je een supermarkt en wat andere winkeltjes. Nog 5 minuten verder en je bent bij het strand/ de boulevard.

Gereisd met partner in april 2017

Gastvrijheid?!

Bert, 8-10-2016

Gastvrijheid! Na een slechte nachtrust, veroorzaakt door een matras op de kop, kregen we van de gastheer de keuze, accepteren of vertrekken, het oplossen was niet mogelijk (wat later toch mogelijk bleek). Bij aankomst zag de gastheer dat we de auto onder de bomen parkeerde. Helaas geen advies om de auto te verplaatsen (wat mogelijk was). De volgende ochtend hebben we dat geweten, zie foto. Ook een Duits stel werd zo onaangenaam verrast! Op naar de autowasserette! Bij afscheid vroegen we vriendelijk of we de parkeerkaart nog even mochten gebruiken om Egmond te bezoeken. Vervolgens was dit totaal onbespreekbaar! We hadden toch wel de hoop dat dit mogelijk was, slechte nachtrust en bevuilde auto. Helaas liep het gesprek totaal uit de hand en werd er zelfs gedreigd met de politie. Om de escalatie niet verder te laten oplopen, is de parkeerkaart overhandigd en zijn wij zwaar teleurgesteld vertrokken. Deze ondernemer weet niet hoe hij met klachten dient om te gaan! Een cursus op dit gebied is voor hem een echte aanrader.

Kamer en ontbijt, wel waren de trappen in het pand zeer stijl welke met de koffers niet eenvoudig te begaan waren.

Gereisd met partner in oktober 2016

Vlakbij centrum en strand met keuken op de kamer.

Bootsma, 28-6-2016

We hebben 2 nachten overnacht in Prins Appartementen. Gekozen om de mooie ligging. Alles op loopafstand.( strand, centrum fietsverhuur etc ) Ook een supermarkt vlakbij. Maar ook met de fiets ben je zo in Bergen of Alkmaar. Egmond heeft een gezellig centrum, en je loopt zo het strand op vanuit de winkelstraat. Het gebouw straalt niet uit dat het een modern Hotel is. En het trappenhuis al helemaal niet. Maar bij onze kamer aangekomen waren we blij verrast. Hel bleek dat er een nieuwe eigenaar in zit, en ze zijn begonnen om de kamers eerst op te knappen, later de rest.... Prima. We troffen een mooie nieuwe keuken aan en een nieuwe badkamer. Alles schoon, en prima bedden. Het ontbijt kon genuttigd worden in het restaurant beneden. Het hotel zit aan een weg, verder geen bijzonder uitzicht of zo. Voor ons iets om misschien nog eens naar terug te komen!
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prins in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Prins scoort een 6.11 uit 10 op basis van 3 reviews.