Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee ***

Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee
Fletcher Badhotel Egmond aan Zee
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Badhotel Egmond aan Zee bij:

597 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee in het Nederlands

Gemoedelijk hotelletje aan zee

Rutten, 30-9-2017

De ligging is super, je steekt de weg over en je bent op het strand. Het hotel is iets verouderd maar het heeft zijn charme. Voor 1 of 2 nachten is dit een prima verblijf.Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn wel iets gehorig maar verder prima!
Gereisd met partner in maart 2017
Sandra dfe Graaf, Medewerker E-Commerce, 1-10-2017

Geachte heer en mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

heel goed te horen dat de ligging van het hotel en de gastvrijheid van ons team u goed bevallen is.

Wij zullen uw punten meenemen en waar mogelijk spoedig uitvoeren.

We hadden een gezellig weekend!

AA, 25-9-2017

Een hotel met veel achterstallig onderhoud!

Zeer kleine

kamers.

Ontbijt middelmatig

Balkon in zeer slechte staat!

Gereisd met vrienden in september 2017
Sandra de Graaf, Medewerker E-Commerce, 26-9-2017

Geachte dames,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wij zullen uw punten intern bespreken e4n waar mogelijk verbeteren.

met gastvrije groet,

Ontbeten met kinderen en kleinkinderen.

Jan Bijl, 2-9-2017

Het is een gezellig hotel met ruime kamers en een heel goed ontbijt, verzorgd door vriendelijke mensen van de bediening. Voor de kleinkinderen was de papagaai in de hal extra leuk. Best een aanrader.Afstand tot het strand is loopbaar maar wel een beetje ver.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Locatie super , kamers gedateerd

J.T, 20-8-2017

Heerlijk ontbijt en gezellig restaurant.

Perfecte ligging. Hotelkamers zijn aan renovatie toe en ook de buitenkant kan wel een verfje gebruiken.

Te duur in verhouding met andere fletcherhotels.

Gereisd met partner in augustus 2017
Sandra de Graaf, Medewerker E-Commerce, 23-8-2017

geachte gast,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven.

Wij stellen dit zeer op prijs.

Uw punten ter verbetering zullen intern besproken worden, het is fijn te horen dat u de locatie en het verblijf als positief ervaren heeft.

Graag hopen wij u bij een volgende gelegenheid nogmaals als onze gast te mogen verwelkomen.

een keer is echt genoeg, Fauwlty Towers

van Kerkhof, 4-8-2017

Het restaurant is bekrompen maar de gerechten zijn prima.

De kamers zijn zeer klein ( 12m2) en badruimte incl toilet maar krap 2,5M2. Het is allemaal oud, bekrompen en in slechte staat van onderhoud. De prijs/kwaliteit verhouding is uit balans . 144 per nacht 2 personen , 70 euro zou redelijk zijn .

Ligging is perfect moet gezegd worden.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

cool de zee

tonny hemel, 25-5-2017

goed de zee en strand cool
Gereisd met partner in augustus 2016

Even lekker er even uit

A. Wolswijk, 17-4-2017

Verwacht geen luxe, het is allemaal oud bollig. In de douce kon je je niet bewegen zo klein en dan zat er ook nog een toilet in. Gelukkig zijn wij niet van het forse geslacht anders konden wij hier geen gebruik van maken. Het was wel schoon, maar ook erg gehorig. En het balkon zag er ook niet fraai uit, en wij hadden de pech dat naast ons mensen met een hond zaten en die liep vrolijk ook bij ons dus deur dicht houden.!!!!! En dat voor 400 euro voor twee nachten een hoop geld.

nooit meer

LVO, 13-4-2017

Wat goed was is het ontbijt en de zeep in de douche en bedden lagen wel lekker.

Wat niet leuk was dat we geboekt hadden om vanaf 11 uur op de kamer te mogen maar dat was niet waar: kom maar om half 12 dan zijn de kamers schoon werd tegen ons gezegd maar dit is niet conform wat er bij het boeken stond. Het personeel daar op aangesproken maar daar werd geirriteerd op gereageerd.

Dus conclusie: het hotelpersoneel mag wel wat vriendelijker zijn tegen de gasten.

De foto's van de kamers op de site van boeken komen niet overeen met de werkelijkheid

Gereisd met vrienden in april 2017

hotelovernachting

Vivian, 12-4-2017

Hele krappe kamer (met minibalkon), de wc en douche lagen 3treden hoger..bedden zacht maar kussens keihard. Bijzonder vriendelijk personeel. Diner was matig,voor-en nagerecht prima.. maar goed en vers ontbijt. Ligging is geweldig..Parkeerkaart a 10 euro per dag.

verouderde accomodatie maar voor 2of 3 dagen prima

Fam.Eerband, 8-4-2017

kamers goed schoon gemaakt.

voor bejaarde mensen teveel trappen naar boven.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee scoort een 7.35 uit 10 op basis van 598 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: