Camping de Zonnehoeve ***

Camping de Zonnehoeve ***
7,8

16 reviews over Camping de Zonnehoeve in het Nederlands

Nooit meer zeer onvriendelijk behandeld

Anneke, 7-8-2017

De eigenaresse vind eten belangrijker dan haar klanten weg wijs te maken

De camping word vol gepropt de afstand tot je buren is minimaal.

Gereisd met partner in augustus 2017

Onaangenaam

Kasper & Hilde, 4-8-2017

Toen we rond etenstijd aankwamen zei de eigenaresse met zo min mogelijk woorden dat we een plektje mochten zoeken in de tuin. Uiteindelijk heeft een vriendelijke bezoeker ons de weg naar de camping gewezen omdat de eigenaresse te druk was met eten. Omdat we niets meer gehoord hadden gingen we in de avond op zoek om te betalen, we chagerijnig aangekeken en het enige wat we te horen kregen was "20 euro" terwijl ze haar handje ophield. De vorige reviews zijn van lang geleden. ik krijg het idee dat er een wissel in bestuur is geweest. De eigenaresse van de vorige reviews was zeker niet aanwezig tijdens ons verblijf. We zijn de vorige ochtend weggaan met een onaangenaam gevoel. Zeer jammer want het was een functionele locatie.

P.S. douches zijn aangesloten op de wasmachine leiding dit zorgt voor een wissel in koud en warm tijdens het douchen

Gereisd met partner in augustus 2017

Ontspannende sfeer

Dick en Ria van der Pluijm, 31-7-2016

Spontane en vriendelijke eigenaresse. leuke sfeer. op fietsafstand van strand,

Alkmaar Castricum Bergen etc. Wij zijn 4 dagen geweest en ontzettend genoten. komen zeker terug. Voor kinderen niet al te veel,

Dick e Ria

Gereisd met partner in juli 2016

Gemoedelijke Camping

Janke vd Zwaag, 27-6-2016

Nog steeds een heerlijke camping, na jaren even terug geweest. Waar nog steeds dezelfde lieve eigenaresse je hartelijk ontvangt.

De camping heeft een heel schoon en mooi sanitair

Kom nog graag eens terug

Gereisd familie in juni 2016

Leuke, bijzondere camping!

J. Verhoef, 21-6-2016

Schoon sanitair, super enthousiaste en relaxte beheerster. Mooi rustig op de camping er waren weinig kinderen in verband met voorseizoen. Mooie ligging tussen Alkmaar, Bergen en Egmond. Je fietst zo de bossen in. Goede WIFI op je eigen plek.

Alles gaat heel relaxed en ontspannen. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk en gezellige plek in het boerenland

Rosalinda Kool, 9-5-2016

We hebben het super naar ons zin gehad met camperbussie, 4 dagen gebleven, mooi plekje gezellige mensen, super relaxs eigenaares, kon ook plekje naast de mooie bloembollen velden staan schitterend, als je geen fietsen bij je heb, ook geen probleem bushalte aan de overkant, Alkmaar zit je binnen 10 minuten met de bus, Egmond aan zee aan de andere kant hellemaal top, wij komen zeker terug bedankt voor de gezelligheid en tot gauw groetjes Linda en Feep
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige plek

Anita, 9-5-2016

Camping Zonnehoeve is een heerlijke camping voor rust en een mooi uitzicht op bloembollen

Op de fiets ben je zo op het strand

Gereisd met partner in mei 2016

het is fijn kamperen op de Zonnehoeve

S. Joosen, 2-9-2015

Wij hebben een gezellige week gehad op de Zonnehoeve ,We hadden een ruime plaats .Een camping waar inderdaad geen regels zijn.Maar ik denk dat iedere kampeerder zelf wel weet hoe hij zich moet gedragen .De toiletten waren keurig schoon ,alleen miste ik toiletpapier. Dat is eigenlijk niet meer van deze tijd.Ook de douches waren keurig schoon en bij drukte toch nooit geen rij met wachtende.

Vanaf de camping kun je mooie fietsroute s rijden.Naar het strand in Egmond aan Zee,en fietsen door de duinen naar Schoorl ,en naar Alkmaar. We komen vast en zeker terug .En de camping eigenares ? Voor ons was ze vriendelijk ,gastvrij en joviaal.

Gereisd met partner in augustus 2015

redelijke camping

Anja, 17-8-2015

Redelijke camping, gunstig geprijsd.

Goede locatie, veel te doen in omgeving.

Sanitair netjes, wel eigen toiletpapier meenemen, 50 cent voor douchen.

Wij zullen hier echter niet meer in het hoogseizoen gaan staan, alles wordt propvol gezet. Ook als het niet meer kan wordt het volgezet.

In het voor en naseizoen zal het een leuke camping zijn. vooral weinig regeltjes

Receptie weinig open. (alleen "s avonds) maar wel leuke eigenaresse!

Gereisd met partner in augustus 2015

Echte aanrader

Olaf van de poll, 6-8-2015

Leuke fijne camping waar alles goed geregeld is.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Zonnehoeve in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Zonnehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping de Zonnehoeve scoort een 7.84 uit 10 op basis van 20 reviews.